Ik heb even getwijfeld... zal ik hallo zeggen of gewoon ongezien weer vertrekken... toch maar even een HALLO! Heb in een flits gelezen. Debora, dikke knuffel voor jou! Ichtus, ik duim voor je schoonzusje, vreselijk... denk aan jullie! Bones, fijn dat alles goed is en je weer aan zwanger worden kunt denken... cool! Maja, fijne vakantie! Verder... uhm... ik weet nie... Hier moe, stress, geen zin, toe aan vakantie, een heul druk veeleisend meisje... kortom ik ben er ff niet... komt wel weer goed hoor, we genieten ook enorm (heus wel)... alleen echt toe aan VAKANTIE!! Ben jullie dus niet vergeten...
Goedemorgen! Eens zien wat ik onthouden heb: Ichtus: een hele dikke knuffel voor jullie! Ik hoop en ik duim heel erg hard dat het kindje in orde is! Boney: fijn dat het goed gaat met je. Meiske: ook al een man die veel van huis is,soms vind ik het erg dat Jurgen zovaak weg is maar ja ik ben het gewend. Lekker dat jij en hubbie saampjes weggaan. Maja: wat knap van Timme! En een hele fijne vakantie. Debie: hopelijk knapt je meisje snel op! Mom: wat leuk om weer eens wat van jou te horen. Nou ik ben lekker alleen vandaag. Giovanni is een dag weg met Jong Nederland en de andere 2 zijn met papa mee. Ik heb dus het hele huis voor mezelf,ben ik echt ff aan toe. Gisteren is Jurgen met Jimmy naar de poeppoli geweest voor de eerste keer. We moeten nu weer heel veel ondernemen wat heel veel tijd vergt maar ja we moeten gewoon want ik wil zoooo graag dat het mannetje weer gewoon op de wc kan poepen. Ook heeft hij een wasbare boxershort gehad om te proberen. Ziet er kei stoer uit beter als die luiers. Dus ik ben benieuwd als dat wat is dan proberen we ze via de verzekering te krijgen want die dingen zijn best prijzig. Verder hebben we morgen de avondwake van onze buurvrouw. Ze is vanaf afgelopen Woensdag thuis maar ik heb besloten om niet te gaan kijken nu. Haar gezin wordt momenteel al overspoeld met bezoek,ze kende een heleboel mensen. Ik ga morgen met de andere buurvrouw om onze laatste eer aan haar te geven. Ik hoorde gisteren dat ze een longembolie bleek te hebben en daarboven op een hartstilstand. Verschrikkelijk allemaal.
Lianda lekker een dagje zonder de kids, moet soms effe kunnen he. Wat een rust inderdaad! Mijn moeder is hier dus ben niet veel op internet te vinden hihihi alleen tijdens het werk
Wouw wat is het hier rustig zeg! Hoe kan dat nou? Alle kindjes zijn toch weer naar school toe?? Vandaag weer gewerkt,gister de avondwake gehad en dat was best heftig. Het was ontzettend druk! De kerk was echt bomvol en zo mooi om te zien hoe lief ze was bij iedereen. Haar man en kinderen hielden zoch echt goed,ik ben er nog ontroerd van. Ik heb verder niets bij hoeven lezen aangezien het zooooo rustig is hier. Kom vanavond nog wel is ff spieken. Oh vivi zullen we binnenkort even daten? Effe een datum prikken?
lianda, fijn dat het een mooie dienst was! Hier hebben we een luier dag. HEERLIJK! Ben heel de dag al aan het kleuren en kaartje keer aan het spelen. Het regent dat het giet al heel de dag dus we zijn nog niet buiten geweest. Vind het niet erg hoor, voor de tuin is het heerlijk al dat hemelwater. Maja, hoe was je weekend?
@lianda das goed maar word wel volgende maand want heb van allerlei afspraken staan deze maand. zullen we ff volgende afspraak bij vk afwachten dan weet ik of ik weer moet gaan werken of niet
Zeker rustig hier. Ben zelf natuurlijk ook schuldig hieraan Afgelopen vrijdag zijn Piet en ik een nachtje weggeweest. Om 21uur waren we pas op onze kamer op het cruiseschip en om 22 uur lag meneer al te slapen De volgende keer gaan we als Piet uitgerust is (dat nachtje is alweer gekocht op vakantieveillingen) De volgende ochtend nog wel lekker luxe ontbeten. Daarna snel naar huis, want Piet moest nog voor 12 uur iets bij een winkel ophalen en ik moest met Stijn weer op pad voor een voetbaltoernooi. Nu lijkt het er misschien op dat het een totaal mislukt uitje was, maar zo voelde het niet. Het was heerlijk om even zonder de kinderen ergens heen te gaan. Heerlijk Boney, zo'n dagje Vindt Tessa kaartje keer zo leuk joh? Hier is op het moment Mikado helemaal in. En dan de moderne versie. Het is een soort knikkerbaan waar je eerst allemaal rietjes in moet stoppen. Oh ja, van de week vroeg Sofie nog wanneer ze weer een keer met Tessa op het strand kon spelen Lianda, fijn zo'n mooie dienst.
Mogguh @ALL thnx voor de lieve woorden.. ik hou jullie op de hoogte... Lianda.. fijn dat t zo'n mooie dienst was Meiske.. heerlijk op pad geweest met Piet.. daar knap ik ook altijd zo van op.. al is het maar even...fijn hoor... Bones.. ook weer present.. fijn.. alles weer helemaal in orde??? Maja.. heerlijk weekend gehad heb ik gelezen.. fijn meid.. WEN.. Dikke knuff meid,.... VIV.. je mag best klagen hoor.. voel je niet bezwaard...we weten heus wel dat je gelukkig bent dat alles verder goed gaat meid.. maar dat neemt niet weg dat ook een gezonde zw.schap heel zwaar kan zijn.. dat weten we ook allemaal.. dus bij een moeilijke dag moet je vooral je gal ff spuwen hoor.. dat lucht op....knuffie... Debie.. bijna verlof.. heerlijk en wat gaat t snel zeg!!!... hopelijk laat de kleine knul niet te lang op zich wachten.. spannend... Suus.. alweer bijna op de helft.. neit te geloven wat een tempo zeg.. voel je je goed?? Joma.. helemaal blij met r nieuwe camera.. heerlijk om t mooie koppie van Gwen zo vaak te zien (vaker op hyves dan hier, maar dat geeft niks...ik zie dr...whhaa) SM.. hoe is t daar?? volgens mij wel oke.... ALL.. knuff HIER: op zich gaat alles zijn gangetje.. Vrijdag moet ik met Anna naar de HA.. vorig jaar al een keer geweest omdat ze zulke blauwe handjes en armpjes had.. hartje klonk toen prima en omdat ze nog zo klein was was dit niet heel vreemd. het warm houden kan dan nog wat moeilijk zijn..Afgelopen winter was het een stuk verergerd, maar t was dan ook erg koud.. maar.. nu is het nog erger en nu is het toch helemaal niet zo koud.. Gisterochten op de fiets naar school.. toen we thuis kwamen was ze om haar mond (incl wangen) en handen en voeten paars/blauw.. haar vingertoppen en onder nagels worden dan eerst wit, dan blauw na een minuut of 20 wordt alles rood en weer warm.. We hadden t de afgelopen weken weer vaker gemerkt dus toch maar weer ha gebeld. Nu wil hij haar toch wel even zien, hartje en longen luisteren en dan doorsturen naar de Kinderarts.. Vanmorgen belde de ha nog om te vragen of ik foto's wilde maken en/of meenemen vrijdag. Hij denkt nu aan Syndroom van Raynaud. (zie het fenomeen van Raynaud ) Het past wel bij de klachten, maar als ik de afbeeldingen via google bekijk heeft zij niet zo'n ernstig beeld. maar goed.. we zullen t zien..Ik maak me vooralsnog geen zorgen.. Het kan ook met haar hart, haar longen, zuurstof /hemoglubine (?) in haar bloed of gewoon vertraagde bloedsomloop te maken hebben.. Waar anderen meteen in paniek schieten heb ik dat totaal niet..Ik vind haar beeld niet normaal, maar ik maak me ook geen zorgen.. naief of instinct.. we zullen t wel zien.. Vanmorgen schoolfotograaf.. met z'n allen op de foto.. had nooit verwacht dat t zou lukken (ik was t zelfs vergeten vanmorgen dus t was nog racen) maar volgens mij staat t viertal er erg leuk op samen.. ben heul benieuwd.. Kindjes eten tussen de middag bij oma en opa.. Anna ligt lekker te slapen.. Marijn kijkt Roary de racewagen.. ik zit aan mijn koffie te lurken en ouderwets wat te zp-en.. Edje is vanmiddag vrij.. dus die is op tijd thuis.. met andere woorden.. Lekker genieten van mijn vrije dag.. (tussendoor poets ik nog wel wat in huis en werk ik nog een berg was weg....eerst nog even wat zin vinden...).... zo .. zijn jullie weer op de hoogte.... koes koes
Goedemorgen, Ichtus, ik had je verhaal van je schoonzus gelezen. Vind het zo erg. Wat een ellende allemaal. Klap op klap. Ik hoop echt dat het allemaal goed komt en dat de artsen het gewoon mis hebben. Sterkte met alles. Maja alweer terug van vakantie? Debie, jij moet vandaag en morgen nog werken toch? Heerlijk meid. Je hebt het verdiend om even niks te doen en je voor te gaan bereiden op de bevalling. Hier alles prima. Vanmorgen voor het eerst drama voor de psz. Ze was vlak voor we weg gingen al steeds tijd aan het rekken. Ze wilde nog een spelletje met me doen en een mooie tekening voor me maken. Na de tekening zei ik dat we nu echt weg moesten, we waren al te laat. Maar toen ging ze huilen. Ze wilde thuis blijven en niet naar school. Er was een jongen en die had haar geduwd. Ik heb moeten praten als bruggeman en uiteindelijk haar toch zo ver gekregen dat we in de auto naar school gingen, maar ze zei wel gelijk dat ze met mij weer mee naar huis ging. Eenmaal binnen stond de verf al klaar en wilde ze gelijk beginnen. Ik heb het met de juf besproken en het klopt idd dat er zo'n kereltje rond loopt al had ze niet gezien dat het bij Tessa gebeurde. Maar ze zou het in de gaten houden. Tessa was weer blij en ik mocht weg. Gelukkig! Daarna naar de markt en boodschappen gedaan. Eten voor vanavond staat ook al klaar en nu is het alweer bijna tijd om ze op te gaan halen. Verder vanavond werken. Drukke dag dus. Maar daarna weer 2 dagen vrij! Fijne dag allemaal.
Haii! Ben er idd weer en het was een heerlijk weekend! Ook wel gedoe met 3 kleine kinderen maar we hadden ons van te voren al voorgenomen om gewoon relaxed te doen en niet druk te maken als dingen anders lopen enzo. En dat hielp want zoveel bijzonders hebben we niet gedaan Beetje wandelen, dorpjes in, naar zee (en vooral: strandtent) eten etc. Het weer was gelukkig ook prima. Niet echt warm maar wel droog. Ga weer ff, kids willen aandacht.
hee, hier idd nog morgen werken en nu nog een uurtje, ben t zo zat. Ichtus ik heb zelf raynaud, moet eerlijk zeggen dat het niet echt erg is, maar als ik mijn handen/ armen verkeerd houdt worden ze blauw, gevoelloos en soms tintelen. Kan mijn vingers ook niet helemaal meer strekken. Gekke is bijvoorbeeld dat als je mijn arm omhoog houdt je niet altijd een polsslag voelt. Heb ook als het iets kouder is snel handschoenen aan, ook binnen zonder vingers. Als je zorgt dat het warm blijft, goed in beweging, armen laag dan zien die blauwe handen er erger uit dan dat het voor jezelf is. Ben benieuwd of ze het al bij zo'n kleintje kunnen zeggen, schijnt meer bij ouderen voor te komen.
Heb de ha net even gebeld over de uitslag van Lune haar poep-onderzoek en er zijn wel wat dingen uit gekomen. Een aantal dingen waren licht positief en ze heeft ook een parasiet. Eentje die bijna nooit voorkomt en daardoor was het lab verplicht een melding te maken bij de GGD De assistente vroeg ook of we naar het buitenland ofzo waren geweest. Eh, nee. Vaag toch? De huisarts belt me morgen terug om wat dingen toe te lichten. Lune wordt dan in elk geval behandeld voor deze parasiet. Goh, had dit echt niet verwacht.
ben benieuwd maja, wel fijn dat er iig iets is gevonden en dat ze daarvoor wat krijgt, dan is er dus wel iets.