Maja..vreemd idd maar dus wel goed dat ze onderzocht is..hopelijk helpt medicatie snel Debie..raynaud komt idd zelden bij kinderen voor. Het is wel zo dat het wel kan als raynaud een symptoom is van iets anders..als dat zo is dan ben ik niet blij, dan is het nl wel ernstig, maar dat vermoed ik niet. De andere klachten die ze dan zou moeten heb ben heeft ze niet..ernstige vormen van raynaud kunnen echter wel ernstige gezondheids problemen geven..dus helemaal onschuldig is het niet... Ikzelf heb een knobbeltje ontdekt in mijn hals..weet niet meer of ik het al s genoemd heb, maar ik maak steeds meer zorgen..zal vast niks zijn maar ben er niet gerust op..dus ook hiervoor maar even naast de ha.... To be continued...
bij mij is dat idd ook opnderzocht, reuma e.d. maar is losstaand. Vervelend hopelijk gewoon een kliertje. zo, nog een uurtje
Ja debie! je hebt verlof! Geniet ervan meid. Je hebt genoeg gedaan afgelopen tijd. Maja, wat vreemd! Hoe heeft ze die nou opgelopen dan? Als het een bijzondere is, dan komt hij ook niet uit de zandbak of zo. Jeetje, ben wel benieuwd zeg. Weet je ook een naam? Hoop dat Lune snel beter in haar velletje zit. Hier ben ik vanmorgen even naar ballorig gereden. Ze heeft het er al zo lang over dat ze graag wil. Ze heeft even heerlijk gespeeld. Voor de rest vandaag niks op het programma. Op wat opruimen en schoonmaken na.
maja, wel een beetje bizar hoor, zo'n parasiet. Die krijg je toch van niet schoongemaakt eten in het buitenland of ben ik nou erg naief op dat gebied?? wanneer krijg je de resultaten van die test dan? @ichy meid, wat heb je toch een gedonder over je heen. Ik hoop ook voor je dat het een opgezet kliertje is, wanneer ga je naar de ha?
Heey meiden, ik word op dit moment in elkaar gekickt....en wat vind ik het heerlijk hi hi. Heerlijk dat geschop! Maja, hmmmm, een bijzondere parasiet. Hopelijk is Lune er snel af. Ik ben ook wel benieuwd hoe ze eraan gekomen is,maar daar kom je toch niet achter. En Anna Raynard, had er nog nooit van gehoord. Ken wel een collega met de symptomen, maar kan ook wat anders zijn natuurlijk. Gelukkig heeft ze niet de symptomen van een andere onderliggende ziekte,als het alleen bij een milde vorm van Raynard blijft, dan ziet het er vreemd uit,maar that's it. Knobbeltje wel goed laten onderzoeken, hopelijk een opgezette klier. Debie, heerlijk verlof! Geniet ervan, je zult er ook echt wel aan toe zijn of niet? Boney,poets ze. Met ons gaat alles goed. Op het werk is het nog steeds erg druk en da's niet zo fijn. Krijg langzaamaan de kriebels dat ik niet alles af ga krijgen dit schooljaar en dat geeft een opgejaagd gevoel. Ook is het niet duidelijk hoe en of mijn verlof opgevuld gaat worden en daar word ik ook onrustig van. Tess is heerlijk aan het slapen nu,die haal ik er zo uit. Ze vond het weer helemaal fijn om weer naar de go te gaan en geniet er zichtbaar van. Verder merk ik dat ze ineens de hoogte weer in is gegaan....broeken 104 zijn ineens te kort. Gelukkig komt de zomer eraan en met 3/4 en korte broeken maakt het niets uit. Jan werkt zich een slag in de rondte, want hij spaart uren voor straks.Maar hij heeft het naar z'n zin, dus prima. Afgelopen zondag een vreemde dag....Jan is voor Ajax en ik voor Twente. Jan heeft dus een feestje kunnen vieren en ik zat balend op de bank....ha ha ha. Met onze vrienden gaat het nog niet zo best, maar dat is logisch. Volgend weekend gaan we met z'n vieren een weekendje weg en daar hebben we alle 4 heel veel zin in. Even de gedachten verzetten. Nou, da's mijn bijdrage voor vandaag.
hier net terug van een bezoekje aan de ka bryan moest weer op zijn half jaarlijkse controle. Nu was zijn eigen arts langdurig ziek dus kreeg ik een andere (maak niet heb ze toch allemaal wel gezien daar) nou hoera wat ben ik blij met haar!!! ben nu al 2 jaar aan het roepen doe eens een allergie test zodat we wat weten nee mevrouw dat doen we neit bij kinderen onder de 4 jaar, vorig jaar aangegeven dat bryan hooikoorts heeft nee mevrouw dat kan nog niet. grrrrrrrrr en nu weer aangegeven dat we hooikoorts vermoeden nou meteen meds mee gekregen en direct formulier om hem te laten testen op allerlei allergieen! direct bloed met hem gaan prikken en hij gaf geen kik ben zo trots op mijn grote kerel!!!!!!
suus lekker van genieten dat geschop. (ben het inmiddels zat, ben volgens mij bont en blauw) Wanneer hebben jullie zomervakantie? Zal daarna niet lang meer werken zijn dan voor jou. vivi fijn zo'n test, hier willen ze het idd ook nog niet doen, vanaf vier jaar. boney lekker ff naar ballorig, gezellig. Hier zo de pizza erin gooien en dan nog een mr vergadering vanavond.
23 juli start de zomervakantie en dan begint mijn verlof ook direct. Na de kerstvakantie weer beginnen. Ik vind het geschop nu nog leuk....maar hij/zij heeft ook nog niet zoveel kracht. Viv, fijn dat deze wat doortastender is. Ben benieuwd of er iets uit het onderzoek komt.
@debbie ik ben nu dus ook al heel lang aan het vragen voor zo'n test @suus heel zeker dat deze wat doortastender is, is wat ik net ff nodig had geen gezeur maar gewoon doen.
heb net ff naar wat namen zitten kijken wat vinden jullie van deze : meisjes: amy isabel yfke danique jaydee en deze voor jongen: lucas nick jayden quin
heerlijk suus, je neemt dus ook ouderschapsverlof. Ik begin ook na de kerstvakantie weer. Hier begint de zomer geloof ik 2 juli. vivi vind nick wel leuk maar dacht dat die vrij hoog ook in de lijst stond. Hier nog niet uit de namen.
ja, dan maakt het niet uit, zie lucas er ook in staan. Ik wil het idd perse niet, heb nu weer twee rick in de klas en twee sebastiaan en al een keer 4 keer sanne, wil max zo'n 300 keer genoemd in jaar ervoor. Moet zeggen maakt t niet makkelijker. Denk dat t niels gaat worden
ff lekker smakelijk, heb soms echt het idee dat het kopje al tussen mijn benen hangt, men wat zit het laag, voel me ook echt een waggelende zeekoe.
Hihi debie. Dat had ik bij Tessa ook, maar dan echt helemaal op het laatst. Durfde toen ook niet lang rechtop te zitten. Voelde dan dat kopje gewoon klem zitten. Niet zo fijn vond ik. Zeker voor Tessa leek me dat geen pretje. Maar is hij nu al ingedaald dan? Vroeg toch? En ik vind Niels ook erg leuk. Past goed bij jullie Vivi, leuke namen. Van de jongens vind ik Lucas het leukst. Kan ook goed bij Bryan. Meisje weet ik zo niet. Iets met een Y is misschien wel leuk dacht ik. Ichtus, het zit jullie niet mee de laatste weken. Goed dat je de HA even laat kijken. En succes met Anna. Vreemd zeg. Maar gelukkig maak jij je geen zorgen. Dat zegt vaak genoeg. Een moeder weet gewoon als er iets met haar kind aan de hand zou zijn. Niekyn, jij bent goed op weg zeg met afvallen! Al 10kg! Ga zo door!
Vivian, ik vind ook Lucas de leukste van jouw lijstje. Danique vind ik leuk van de meisjes. Debie, Niels vind ik een leuke naam! Ben benieuwd wanneer het gaat gebeuren spannend weer. Van de meiden ben je altijd iets vroeger bevallen voor de uitgerekende datum of niet?
Zo, ik heb mezelf 5 min rust gegunt en waarempel was het genoeg om heel wat terug te lezen! Lianda, fijn dat de dienst van je buurvrouw zo mooi was. Ook erg fijn dat jullie met Jimmy aan de gang kunnen gaan. Enne.. nog genoten van je vrije dag? Ichtus.. tjonge.. wanneer weet je meer over Anna? Goed opgelet hoor! En laat je gerust onderzoeken, kan nooit kwaad he, al is het alleen maar om je angstige gedachten te stoppen. Suus.. wat heerlijk dat je geschopt wordt! Niet teveel stressen mbt het werk he. Maja, lekker zo'n weekend weg, wij mogen volgend weekend, nu nog duimen voor mooi weer, want dit vindt ik een beetje koud en nat voor aan t strand! Debie, vivi, succes met namen uitzoeken! Altijd een lastige klus. Ach, jullie hebben nog even.. hoewel debie.. als t koppie al bijna tussen je knieeen komt.. en HOI WEN! Ariel, al helemaal bijgekomen van het verhuizen? Of moet er nog het e.e.a. gebeuren? SM ik hoorde van mijn collega dat het in jouw'n regionen beter weer was dit weekend dan hier, ik kreeg spontaan barca-wee. Boons.. klinkt gezellig daar in Drenthe. Niekyn, al 10 kilo, das niet normaal joh.. APPLAUS! Hier: leuke nieuwtjes, mijn vriendin is van haar 3e kindje bevallen, een menneke: Roan, mijn broertje heeft zijn vriendin ten huwelijk gevraagd en ze zei ja! Onze zolderverbouwing schiet aardig op, zaterdag komen onze amerikaanse vrienden en ik ben er zo opgewonden over (in de niet-maja zin van het woord ) dat ik er gewoon niet van kan slapen. Verder leuk werk, etc. Zo, nu heb ik no 8 min om de boel op orde te maken, dan komt er een afspraak. Ik moet het even alleen rooien hier, want Erik is een nacht de hort op voor het werk.. hmmm.. niks aan. Tot later!