boney ik heb dat ook met rechtopzitten, bang dat t klem zit, vooral met aurorijden, langer dan 15 minuten trek ik echt niet meer. sm ben met 39.3 en 39.5 bevallen, als t goed is proberen ze me niet over tijd te laten lopen, bij esmee zou ik dag daarna gestript worden. Mom gezellig vooruitzicht dus. Wel zo lekker dat het ook bijna af is de zolder. Hier kan er het weekend iemand komen helpen met de het plaatsen van een airco op zolder, stel dat ik toch thuis beval dan hoeft het niet op een zolder die zo'n dertig graden is als het heel warm is. Ga over uurtje ff zin maken om met die meiden te knutselen, dan nu eerst nog maar een bakkie
Hoii! Lees wel steeds mee maar post niks. Saai he? Lune heeft gelukkig toch niet zo'n bijzondere parasiet als werd gedacht door de assistente. Heb nog gebeld met de huisarts. Ze krijgt wel een medicijn, kan ik vandaag ophalen. Hoop dat de klachten gauw verbeteren. Verder niks boeiends te melden. Kids zijn naar kdv en ik moet huishouddingen doen. Oja, ik heb via via gehoord dat ik gebeld ga worden voor een vacature van mw-er voor 16u per week, voor een jaar. We zullen zien. Ben verder druk met voorbereiden voor de verhuizing. Nog 2 weken!!! Kom later gezellig doen hoor en op iedereen reageren.
Pffjuw.. geen rare parasiet.. gelukkig maar. NIEKYN volgens mij kan je die ook in de zandbak oplopen e.d. Ongedierte komt overal voor he. Maja het zou wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel cool zijn als je daarvoor gebeld wordt, ik ga duimen draaien voor je. Debie, goed idee een airco op zolder. Hebben jullie een afgesloten ruimte? Wij overwegen 1, maar wij hebben een open zolder, dus ik vraag me af of het dan wel zin heeft. Zo, eindelijk weer eens lekker geslapen vannacht, vanmorgen pas laat op de speelzaal belandt. Ach.. boeie.. Ff energie op doen.. en dan komt onze schoonmaakster, hoera! Ze heeft alleen onze hoogglans kastdeuren vorige keer met een schuursponsje bewerkt .. maar even overleggen wat we daarmee gaan doen. Ze is lichtelijk onervaren, maar geeft niet, wel heel aardig. Zegge.. ik peer m weer. Tjuus!
ohhhhh. ikke is jaloers, moet zo zelf stofzuigen en dweilen, helaas. mom we hebben een open voorzolder stuk en daarachter dicht slaapkamergedeelte
Wij zijn nog aan het bijkomen Mom! En er moet nog het e.e.a. gebeuren! Zal binnenkort even foto's plaatsen!
ariel je bent dus wel helemaal over, bevalt het een beetje? Manlief gaat straks als t goed is nieuwe auto bestellen, misschien hebben we hem dan nog deze maand, moeten voorraad nemen want ivm leverings rpoblemen japan kan het anders wel ff duren
Ja zijn gelukkig wel helemaal over! En het is echt heerlijk, zeker als je dat vergelijkt met de flat! De kids hebben lekker de ruimte! Nu nog even alle dingen afmaken en dan kunnen we lekker gaan relaxen!
Hola! Hier duf,moe en snotterig. Sara en Nora zijn al een paar dagen een beetje ziekjes en vooral s´nachts zijn ze veel wakker door het hoesten en koorts. Ik heb al 3 nachten ofzo niet langer als 3 uur achterelkaar geslapen, en dan savonds nog gewoon gaan werken . Vandaag heb ik vrij dus kan een beetje bijkomen, hoewel de meiden zijn gewoon thuis dus valt nog best tegen.
Maja en ben je al gebeld? Hihi en hoe weet je dat dat iemand je gaat bellen voor een vacature? Mammie???
sm beterschap, kids lekker achter de tv, jij op de bank. ariel lijkt me ook super van een flat naar een huis, geen gesjouw op trappen, een tuin lekker van genieten
Ghehe wij zijn ook helemaal geen flat mensen, klinkt een beetje verwend misschien maar heb ook helemaal geen echt huis gevoel gehad daar.
ach, tegenwoordig noemen we het appartement en betaal je je blauw. Ik zou het niet echt fantastisch vinden met kids, zonder zou ik het niet erg vinden denk ik. zo, lekkere stinktosti op, met salami.
Oehh lekker! Ghehe appartement klinkt wel wat chiquer he! Alleen dan moeten je mede bewoners ook wel een beetje leuk zijn Was bij ons niet het geval....
ja, manlief woonde hier vroeger is een flat, twee kleine kamers, en woonkamer, nu helemaal opgeknapt en is het appartement. Jeetje kan echt niet meer lopen of staan, eergister knakte er iets in mijn heup, kan straks mijn krukken van zolder halen ben ik bang.
pfff wat een zware dag, kan de deur niet uit omdat ik ongesteld ben... daardoor schiet ik mijn kinderen af en ben ik een waardeloze moeder omdat ik gewoon alle energie uit me voel trekken door dat maandelijkse gezeik................ zo! ik heb weer even mogen klagen, nu gaan we weer verder....
maar eh.. debie hoezo heb jij standaard krukken bij je in huis??? Wat naar dat je die nu nodig hebt, heb je last van bekkeninstabiliteit of is het wat anders??