heb dubbele heupdysplasie. 5 jaar geleden aan geopereerd maar blijf last hebben, heb ze nog uit die periode liggen. Nu daarnaast ook last van bi nee, ze zijn thuis, ma, di en wo ochtend wel kdv nienky balen binnen zitten, hier idd zelfde liedje
Hier ook ongesteld, alleen is het door het spiraal veeel minder en veel minder vaak gelukkig! Misschien dat ik daarom nergens zin in heb!
een dubbele HD zelfs, zo, hebben ze toen de heup vervangen of hebben ze het middels botbesparend aangepakt?? en nee, ik heb ook gewoon nergens zin in, zit de tijd af te tellen totdat manlief thuiskomt en sociaal kan gaan doen met de kids....
@ongesteldheid Ze zeggen wel hoe ouder je wordt hoe erger de ongesteldheids klachten... mens en kinder dan ben ik wel 80 denk ik.... sinds Sanne heb ik hoofdpijn erbij en veel meer klachten, had eigenlijk nooit klachten...
Ik zit de minuten tot 5 uur af te tellen, dan moet ik snel naar t KDV. Dan naar de tram lopen, naar huis lopen. En dan hoop ik 18.15 thuis te zijn, snel poffertjes in de magnetron mikken, kids douchen en naar bed brengen. En dan ff niks doen!
Ik heb nooit last gehad van ongesteld zijn eigenlijk. Of in ieder geval niet onwijs. Nooit hoofdpijn,rugpijn, buikpijn dat soort dingen. Alleen een beetje lusteloos enzo...
Jij hebt gewoon de kids op het KDV, oooooooooh heerlijk... dat had ik vandaag wel erg fijn gevonden... Ben gewoon aan het zweven... joehoeeeeee
Ghehe ja kids op t KDV, maar ben dan ook gewoon aan het werk natuurlijk! Maar ik heb ff niet zo veel te doen, dus ff forum tijd!
duh ik word 36 in feb... pffffffffffff wat klinkt dit oud zeg...en dan nog twijvelen over een derde................ sjees.
heb een triple gehad. Bekken doorgsneden op drie plaatsen, gekanteld en botspaan gebruik uit bekkenkam met vastzetten ongesteld, hoop dat het nog heel lang wegblijft. zit ik er mooi tussenin met 29
GOEDENMORGEN zeg, lekkere revalidatieperiode is dat geweest zeg, en dan nu met de zwangerschappen moet je daar gewoon last van hebben lijkt me toch?? je spieren die anders de klappen opvangen kunnen die dat nog wel??
Hihi Ja euh als het werk op is, is het werk op he! Als dr straks weer ergens vogelgriep opduikt heb k ut weer druk