Geeft niet hoor! Ik ben secretaresse bij het Productschap Vee, Vlees en Eieren. En ik doe voornamelijk dingen voor het Productschap Pluimvee en Eieren (hoort bij 1 organisatie) en voor het Bureau Nederlandse Vee-export.
Ik ga wat nuttigs doen..... boek lezen ofzo.... oh ja, sanne uit bed halen, die is al effe aan het protesteren in beddiebed. tot later
ik moet nog vaatwasser legen, vlees uit vriezer halen, stofzuigen en opruimen, schiet lekker op. vind dat trouwens allemaal zo'n gezeur, straks eten mensen niets meer
Ik luister daar ook niet naar hoor! Debie ik zou lekker t vlees uit de vriezer halen en dan lekker gaan zitten/liggen/hangen! Doet je man de rest straks maar!
ik zou het zoooooooooooo fijn vinden als sanne eens ophield met krijsen.... die is gewoon met het verkeerde been uit bed gekropen ofzo... allemachtig....
haha, hier maakt het soms niet uit met welk been. De auto is besteld, krijgen hem ergens volgende week, wil nu alleen nog zo'n isofix ding voor de maxicosi hebben lijkt me toch wel makkelijk nu met drie kids
Hallo.. Hier bericht gehad van het zusje van edwin... Vandaag de bevestiging gehad van vorige week..het is niet goed..nog mee afwijkingen gevonden..het komt erop neer dat alles samen niet met het leven verenigbaar is...volgende week de vruchtwaterpunctie om te kijken om welke chromosoom afwijking het gaat en dan een onzekere toekomst.. Wanneer overlijd het kindje..tijdens de zwangerschap of bij/na de geboorte? Wij zijn er stuk van... Op hyves schreef mijn schoonzusje net: Als achterom kijken pijn doet, en vooruit kijken je bang maakt, kijk dan naast je..daar is Jezus! Diep respect hiervoor.... wilde jullie ook even op de hoogte brengen. Ps: willen jullie op hyves hierover niets melden?? Zij zelf hebben nog niets over de zwangerschap concreet gemeld.. Anderen hoeven niet via mijn hyves dit te lezen... Liefs
wat een rot nieuws ichtus, ze willen dus wel eventueel wachten tot een bevalling??? Lijkt me helemaal lastig. Sterkte
@ichy Zeer diep respect voor je schoonzus en je zwager hoor! @gebit van onze ukkies hebben jullie de items vandaag gelezen/gehoord over de gebitten van peuters/kleuters?? Ik vind het allemaal erg bizar hoor, hoe kan een gebit van een driejarige nou verrot zijn???? Ik heb al uitgebreid staan kijken naar het gebid van jesper... maar kan geen oneffenheden/verkleuringen vinden. Ga binnenkort maar eens voor het eerst met hem naar de tandarts..... ja, voor het eerst.....
ze laten idd de natuur haar gang gaan... Heftig hoor.. Gevit..marijn heeft een prima gebit..gaat mee om te wennen naar de tandarts..en die is tevreden..wij ook..hij kan goed snoepen..maar poetsen gaat ooj prima
@ichy jeetje wat heftig meid, en ik moet eerlijk zeggen dat ik het ontzettend knap vind dat ze de natuur haar gang laten gaan dnek niet dat ik dat zou kunnen. petje af hoor. Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!!!! slecht gebit kan ook komen door medicijnen he, heel veel peuters zitten tegenwoordig aan de puffers en bij langdurig gebruik zijn deze slech voor de tanden daar ben ik bij bryan ook bang voor.
slechte tanden komen bij veel denk ik ook door te weinig poetsen, als ik in de klas vraag wie er 2 keer per dag poetst is dat maar de helft. En (ook hier) heel de dag limonade/ zoet drinken en sommige eten wel erg veel snoep op een dag Ilse is met bijna drie voor het eerst naar de tandarts geweest.