Zo ben terug van de huisarts. Sara heeft alleen een verkoudheid. En ik heb een luchtweginfectie maar met mijn achtergrond en voor de zekerheid mag ik vanmiddag een longfoto gaan laten maken.
En ja hoorrrrrrrrr, woensdag sollicitatiegesprek! Ben benieuwd. Het is dus voor de functie van maatschappelijk werker, voor 16u per week met kans op uitbreiding van de uren. Eerst voor de duur van een jaar met kans op verlenging. Allemaal prima! Wel pittig, het is namelijk in een plaats waar ontzettend veel en heftige problematiek is, is geloof ik de armste of slechtste buurt ofzo van NL.. Was een keer in het nieuws. Nouja, het boeit ook niet, is ook wel weer leuk SM, balen van je luchtwegen zeg. Blijft een beetje een zwakke plek he?
Toch niet zo'n buurt die bij dat programma probleemwijken is geweest he? Maar gefeliciteerd met je gesprek! Hoop voor je dat het wat wordt!
Wow wat fijn maja! Super zeg! SM, beterschap voor jullie. Ichtus, veel sterkte met alles. @tanden, wij poetsen hier iig 1x per dag en dat gaat prima. Ze mag eerst zelf poetsen en daarna poetsen wij na. Niks geen problemen. We doen het ook vaak 's morgens na het ontbijt, maar dat vergeten we ook wel eens. Een half jaar geleden is ze voor het eerst mee naar de tandarts geweest en dat ging prima. Ze ging keurig liggen en de tandarts mocht alles bekijken. Ik vermoed dat we binnenkort voor juni weer een oproep krijgen. Ik neem ze dan gewoon weer mee. Hier BLIJ! Ik zit hier met een positieve ovu test! Dat had ik niet verwacht zeg. Had echt gedacht dat die ene eierstok even nodig zou hebben om te 'wennen' dat hij nu alleenrecht heeft, maar nee dus. Tessa is op de psz. Peter komt eerder naar huis, want die wilde ze graag ophalen. Daarna verjaardag en daarna werken. Fijne dag nog.
Haha! Je zou het bijna denken! hihi... Nee, wil echt even afwachten. Eerst m'n lijf maar wat rust gunnen. M'n buik is nog wat gevoelig van de operatie en de littekentjes zijn voor m'n gevoel nog erg kwetsbaar en dus lijkt het me voor m'n lijf beter om nog even te wachten.
Even update hier: Anna moet naar de KA.. het blauw zien is niet normaal.. ha schrok een beetje van de foto van Anna die ik gemaakt had.. Hartje en longen klinken wel helemaal TOP.. dus dat is een zorg minder.. het wordt dus geen spoed afspraak, maar we krijgen een oproep van de kinderarts..just to check.. Ik.. mijn verhaal voorgelegd en in combi met overige klachten wilde ha me niet even snel zien.. maar volgende week een nieuwe afspraak.. (dubbele tijd).. ik moet even alles op een rijtje zette (op papier).. Hij heeft mijn hals afgevoeld en reageerde met "juist ja ".. wat het dan ook moge betekenen. Hij vond mijn hals in combi met klachten toch belangrijk om een goed gesprek te hebben en verder onderzoek zeker geen overbodige luxe.. Hij neemt me serieus en das fijn.. aan de andee kant deelt hij kennelijk mijn zorgen en daar ben ik dan weer niet gerust op... Voglende week vrijdag (op jur zijn verjaardag..kon niet anders) de afspraak.. smorgens.. Nog een week ellendige spanning en nu inmiddels ook echte zorgen.... Ik hou jullie op de hoogte...
Hoi hoi Ichtus, wat een verschikkelijk nieuws zeg Fijn dat ze steun vinden in het geloof. Heel veel sterkte. Anna dus toch naar de ka. Hopelijk komt er niks vreemds uit. En jij dus ook pas volgende week naar de ha. Ik snap je zorgen. En dan nog een hele week wachten is niet fijn. Knuffie! Boney, super dat je een positieve ovulatietest hebt Debie, wat voor auto hebben jullie gekocht? Je hebt nu toch verlof? Lekker hoor! SM, beterschap daar. Balen van het geen medelijden krijgen van je hubbie. Mannen voelen die dingen gewoon niet aan Maja een solligesprek. Tof Alvast veel succes. Jammer dat het niet leuk werd voor Lune op de psz. Wat vindt ze er zelf van dat ze niet meer hoeft? Ariel verveelt zich Tot hoe laat moet je vandaag? Tandenpoetsen: hier altijd 2x per dag. 's Ochtends na het ontbijt en 's avonds voor het slapen gaan. Hier gaat alles prima. Vandaag heb ik hanging baskets gekocht. Straks kan Piet die ophangen en dan is de veranda zo goed als klaar
haha, boney kan me voorstellen dat je nog een maandje wilt wachten, maar wel super fijn om te weten dat je eierstok dus werkt. ichtus nog een weekje wachten dus. Hoop dat alles bij anna meevalt. iig de handen naar beneden houden, onder haar hoofd zeg maar, beter voor de doorbloeding meiske lekker dat het af is, en altijd gezellig plantjes. we hebben trouwens een citroen c4 grand picasso gekocht, 7 zits, aangezien het voorraad auto is kunnen ze snel leveren.
hoi hoi ik verwaarloos jullie een beetje ..sorry Ichy bah nog ff in de zenuwen zitten waarschijnlijk valt het gewoon niks...en met Anna naar de ka gelukkig neemt de h.a jullie serieus!! Debie lekker verlof gaat nu opschieten en super zo,n grote auto!!wel lekker met 3 kids! Boney ik zal voor je duimen dat je vlot zwanger bent! Maja solli spannend!! Meiske wel een foto van je veranda he....lijkt me superrr de rest knuf heb niet ver terug gelezen
Ariel, ben je de laatste uurtjes nog een beetje doorgekomen? Lekker weekend nu! Mooie auto hoor Debie! Welke kleur krijgen jullie? Leuke foto weer van Gwen