Kom ook mijn "gezicht"weer even laten zien. Lees steeds alles bij, maar de puf ontbreekt gewoon om ook een berichtje te plaatsen Maja, spannend hoor. Fijn dat het gesprek goed verliep! Lekker geshopt dus Debie! Hier moet de aangifte over 2009 deze week nog weg. Ben benieuwd wat we terugkrijgen. Helaas blijft er hier niet veel van over door mega hoge rekeningen van Piet (koopsompolis, arbeidsongeschiktheidsverzekering, enz. Is toch elk jaar veel meer dan een 1 met 4 nullen..) Fijn dat bij de vk ook alles goed was Joma, wat heb je een dappere meid zeg! Nu hopen dat ze er achter komen wat nu zo'n jeuk geeft. Arie(l), wat een prachtige taarten zag ik weer op hyves! Knap hoor! Suus, gefeliciteerd met de een goede echo. En een meisje, leuk zeg!!! Verder geef ik iedereen een knuf. Hier ging vanochtend om 7 uur de telefoon Ik was net beneden en schrok wel. Het was mijn zus.... om te vertellen dat ze net een positieve zwangerschapstest in haar handen had Ben zo blij voor haar! Hmm, 't is al 19 uur geweest en de kinderen zijn nog "spoorloos" Ze zullen wel in de speeltuin zitten. Ik hoop dat ze zo wel komen, dan snel in bad en naar bed. Piet is werken (what's new), dus dan heb ik de tv voor mezelf Lekker zonder na te denken de bachelor kijken. Verbazingwekkend om te zien hoe die vrouwen zich gedragen. Oh ja, vanochtend een gesprekje over Kas gehad met de juf. Het gaat allemaal prima op school. Hij is erg praktisch ingesteld en erg energiek, zoals de juf het omschreef. Ik zeg gewoon dat hij erg druk is Volgend jaar komt hij maar met 12 of 14 kinderen in groep 3. Wel fijn voor hem en voor de juf. Want er zitten nog een paar jongens in groep 2 die wel voor 5 tellen... Ik ga nu de was nog even binnen halen en de kids dan toch maar halen. Kom vanavond nog wel even langs hier.
Ik kom even mijn dochter showen. En ik hoop dat er meer volgen met het plaatsen van foto's want ik heb jullie moppies al veel te lang niet gezien! Lune kan een staartje, woehoe!! Bekijk bijlage 153870
Meiske, wat leuk dat je zus zwanger is! Gefeliciteerd! Is dat de mama van Svinthe? Heb laatst foto's van haar op je hyves gezien (van Svinthe dus), wat is ze al groot geworden! Echt een mooi meisje.
Leuke fotos Maja! Wat een lekker lachebekje is Timme! Ook fotos gezien van mooie Gwen of heb ik die op Hyves gezien weet het niet meer. Heb je het druk Joma?Je bent hier niet meer zo vaak te vinden.
Wauw, Lune kan een staart! Laat ze hem ook zitten Maja? Leuke foto's zeg. Ik vind Lune opeens zoveel groter en wijzer lijken weer! En wat een heerlijk mannetje is Timme zeg!! Mijn zwangere zussie is idd de mama van Svinthe. Ik weet nog dat in het begin jouw meiden zo op elkaar leken SM, maar dat wordt volgens mij steeds minder he! Prachtige meiden hoor! Kan natuurlijk ook niet anders met zo'n mooie mama
morgen, Meiske wat een luxe zo'n kleine groep 3, lekker zeg. maja leuke foto's sm wilde juist zeggen dat ik ff niet zie wie wie is behalve naast elkaar, vind ze dus echt op elkaar lijken. Hier weer een bagger nacht gehad dus hoop dat de meiden vandaag een beetje meewerken, ben zo moe.
Oh man, het was weer een drama met Lune bij het wegbrengen.. Ze is weer helemaal beter, was ze dinsdag eigenlijk al wel weer. Heb vanochtend nog aan haar gevraagd hoe ze zich voelde en alles was prima. Ze had ook zin om naar het kdv te gaan. Maar zo gauw we haar groep binnengaan is het mis.. Ze klampt zich aan me vast en wil naar huis.. Ik ben een poosje met haar op de bank gaan zitten en geprobeerd af te leiden. Werkte niet. Toen kreeg ze een zere buik zei ze. Vlak daarna moest ze poepen, dus ik ben mee geweest naar de wc. Ik denk echt dat het puur spanning is. Ze heeft een paar negatieve ervaringen gehad en zo gauw ze daar komt is het mis. Heb het er nog met de leidster over gehad en die zei ook dat ik op een normale manier afscheid moet nemen en dat zij haar dan wel overneemt en probeert af te leiden. Dus ik gaf haar een kus en zei dat ze lekker kan gaan spelen en dat ik haar vanmiddag weer op kom halen. Nou huilen joh, echt vreselijk Het liefst pakte ik haar op en nam haar weer mee.. Eenmaal buiten de groep op de gang kwam ik de andere leidster tegen en die vroeg hoe het ging. Ik huilen natuurlijk. Ze zei dat ze met Lune en desnoods haar vriendinnetje naar de andere groep ging, daar is het rustiger en is een leuke poppenhoek en ander speelgoed. Ze denkt dat dat Lune misschien wat afleidt en ze die negatieve associatie zo even kwijt raakt. We hebben afgesproken dat ik straks even bel hoe het gaat en als het echt niet gaat met Lune dat ze mij dan bellen en ik haar dan ophaal. En ik ga haar sowieso eerder ophalen, normaal doet Jeroen dat uit zijn werk maar ik ga haar gewoon een paar uurtjes eerder ophalen. Ik vind het zo moeilijk. Ze moet er even doorheen maar ik vind het ook zo vreselijk dat ze zo verdrietig is. De leidsters denken daar ook wel hetzelfde over en ze gaan haar ook de komende tijd haar zin geven als ze iets wel of niet wil. Wil ze op de bank zitten met haar pop? Prima, dan hoeft ze even niet mee te doen met de rest. Ik hoop dat het spelen op de andere groep haar ook goed doet. De leidster vertelde dat dat wel het geval was bij een ander kindje, die had ook een poosje moeite om daar te zijn. Bah. Niks aan. Denk dat ik haar maandag of een half dagje heen breng of een dagje thuis hou en donderdag is het al hemelvaart dus hoeft ze sowieso niet heen. Dan is er weer een week verder en vindt ze het daarna misschien wel weer leuk. Weet ik ook veel, pff. Ga nu in elk geval gauw bezig, dan heb ik de commode tenminste uitgezocht voor het geval ik haar nog wel moet ophalen..