februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wat een heerlijke foto's van Lune, Timme, Sara en Nora

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    maja vervelend dat het zo gaat. Moeten ze trouwens met alles meedoen dan? Bij ons ligt het ook een beetje aan de ouders, ik zeg bijvoorbeeld dat als ze niet willen eten of drinken het van mij niet hoeft, dus dwingen ze niet, als ze niet willen tekenen/ knutselen proberen ze het twee keer en dan maar niet. En ze gaan idd ook weleens naar de andere groep, bij elkaar.

en daar zeg je me wat, moet de commode op de babykamer ook nog opruimen, liggen ook spullen van die meiden en nog even een tsje pakken voor als ik weer naar het ziekenhuis moet, bij beide moest dat nog met weeen en is paul 's avonds met meer spullen teruggekomen voor mij. (is gelukkig maar 5 minuten van ons huis af)

3. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
  4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Whaha Nieky :D Dat was toch laatst al :p

5. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @maja,
    he bah, ik ga die fase met Sanne binnenkort krijgen(volgens de boeken), Je voelt je de slechtste moeder van de hele wereld, maar dat ben je niet hoor!!! Je wilt gewoon het beste voor haar, en zelf een baan natuurlijk.

maar eh, zou je haar wel maandag thuishouden? Zij weet ook niet meer waar ze aan toe is als ze de ene keer wel en de andere keer niet naar de kdv hoeft...

6. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Ik dacht zelf meer aan Arie de Kanarie :)
    Arie boomsma heb ik niet zoveel mee, alleen dat hij in mijn hoofd blijft hangen zoals hij speelde in een 'real life' tv serie met een aantal dames die van alles beleefden en hij daar ook in meedeed. Ik vond dat een GEWELDIGE serie. Vraag me alleen niet hoe het heet....

Kijkt 1 van jullie ook naar welcome home? ik moet de aflevering vna afgelopen dinsdag nog bekijken. Maar de afleveringen daarvoor is echt janken... pffff wat sommige mensen meemaken... bah!

7. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Zeg kanarie :p val ik in herhaling??

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hmm nee geen welcome home....Misschien na maandag weer, dan heb ik me interactieve tv pas weer haha!

Whaha nee hoor je valt niet in herhaling! Misschien had je de foto van de staande Timme laatst gewoon gemist! :D

Ennuh kanarie?? Nee doe mij Arie Boomsma maar dan.....

9. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Maja, wat een rotgevoel he, om Lune zo weer achter te laten op het kdv. Heb je al gebeld hoe het nu gaat?

Debie, wil je in het zh bevallen, of thuis? Zijn Ilse en Esmee wel in het zh geboren? Een tasje is idd wel handig als dat klaar staat.

Nieky, ik ken dat programma niet. Wel emotv zo te lezen.

Er komen hier steeds meer donkere wolken voorbij. Nog even laten waaien, want ik heb de kids met de fiets naar school gebracht. Vanmiddag maar met de auto gaan. Eva heeft wel verkeersles, waarbij ze haar fiets nodig heeft, maar dat is dan pech. Dan leent ze die maar even van iemand. Heb geen zin om vanmiddag door de regen te fietsen.

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier ook wolken en wind en ik dacht nog wel dat t goed weer ging worden vandaag!

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    meiske ze hadden allebei in het vruchtwater gepoept, volgens vk zie je vaak dat nummer drie dat dan ook doet, dus ga er beetje vanuit dat het ziekenhuis wordt. qua bevalling hadden ze makkelijk allebei thuis kunnen zijn, ilse 6,5 uur en esmee ong 3 uur, beloofd wat als deze thuis ook halveert.

Hier ook echt dreigend weer, bleh. Moet zeggen dat ilse rustig ned 3 kijkt en esmee al 20 minuten met lego blokjes speelt, hoop dat ze dit blijven doen

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Als het bij deze ook halveert, red je het ziekenhuis niet eens!

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    nee, daar ben ik ook bang voor. Heb ook tegen paul gezegt dat hij nu niet meer ver weg mag, wil dat hij ten alle tijden binnen een uur thuis is, zie me straks al alleen bevallen met geen oppas voor de meiden, ben afhankelijk van de buren want familie e.d. woont te ver en rest werkt

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Daar heb ik zooooo veel nachtmerries over gehad tijdens de zwangerschap van Noah! Dat Vin er niet bij zou zijn...... Balen dat je een beetje zit met de oppas.

15. supermummy

supermummy Niet meer actief

Goeiemorgen!

Maja, wat moeilijk zeg dat het nog steeds zo´n drama is met Lune. :(. Ik hoop dat als je dadelijk belt dat het toch goed gegaan is. Ging ze eerst wel met plezier er naar toe?

Debie, oeef kans op stort bevalling dus? Wel fijn dat het ziekenhuis maar op 5 minuten ligt.
    Ik hoop voor je dat de meiden zich gedragen vandaag en je je minimaal hoeft in te spannen.

16. supermummy

supermummy Niet meer actief

:( Hier ook nachtmerries erover gehad en bij Nora is het uitgekomen mijn man was er niet bij.Maar ik heb liever een stortbevalling van een uurtje zonder man dan een eeuwig lange bevalling met manlief erbij :p

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Lijkt me ook zo lastig dat Lune haar draai ff niet kan vinden op t KDV. Roos en Noah zijn ook altijd aan het huilen als ik wegga en dat vond ik altijd vreselijk. Maar als ik buiten ben en ik loop naar het raam dan staan ze of druk te spelen of ze staan met de juf bij het raam om mama uit te zwaaien.

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Whaha ja als je het zo stelt.....

19. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    ja, ik ga ook voor de stortbevalling, dat is me goed bevallen de laatste keer :)

20. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    hahahahaha grappige woordspeling.... haha

Deel Deze Pagina