februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou, de bevalling van Noah doe ik liever niet over....Tijd van uitdrijving: 1 min. En t was geen stort bevalling!

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Whahhaah :D

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    beetje snel mag best maar wel graag met kids ergens ondergebracht en manlief erbij.

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    jeetje, zit net de bachelor te kijken, per ongeluk opgenomen, en nog niet eerder gezien maar snap echt niet dat je aan zoiets meedoet en dan na een dag verlieft bent, beetje simpel

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Whaha dat snap ik inderdaad ook niet. Dat je je na een dag tot iemand aangetrokken voelt, kan ik wel begrijpen. Maar verliefd??? neee echt totaal niet.

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    aangetrokken idd oke, maar verlieft, jeetje en dan zo staan vechten om een kerel die je niet kent, beetje triest. is hij rijk ofzo?

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou rijk weet ik niet, maar hij komt iig uit een goed nest dacht ik. En volgens mij heeft ie ook een eigen business ofzo?? Ik heb alleen maar de helft van de 1e aflevering gezien haha

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hoi! Even snel, heb het druk.. Kwam er vanochtend ineens achter dat ik met een vriendin had afgesproken:) Ze is zwanger en ik heb haar wat kleren en babykleertjes gebracht. Is natuurlijk uitgelopen dus ben net weer thuis en moet nu echt de commode uitruimen en stofzuigen.. Wil Lune namelijk over een uurtje weer ophalen.
    Ik heb nog 2x gebeld en het ging prima. Ze was lekker aan het dansen en zingen met haar vriendinnetje. Wel had ze tijdens het eten een moeilijk momentje maar toen mocht ze lekker even op de bank zitten met haar pop.

Ga ik gauw weer wat doen! Wil vanavond nog naar een beurs voor mama ondernemers.

Oja, ik ben niet aangenomen haha! Bijna alweer vergeten. Vind het blijkbaar dus ook niet zo erg;) Wil toch graag wat voor mezelf beginnen.

Tot later!

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou, fijn dat het met Lune vandaag weer wat beter gaat op t KDV! :D

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    en we gaaann handjes draaien ahahahahahaha blijft leuk, zelfs esmee dans lekker mee

11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn dat het goed ging op het kdv Maja. En niet aangenomen. Gelukkig zit je er niet zo mee.

De bachelor: ik begrijp die vrouwen ook echt niet, maar vind het heerlijk om naar te kijken:D

De kids zitten lekker rustig op de bank tv te kijken. Hopelijk blijft dat zo totdat we gaan eten. We eten lekker peentjes met vissticks:)

12. supermummy

supermummy Niet meer actief

Debie lukt het bezig houden nog ? Hebben ze zich een beetje gedragen vandaag?

Maja jammer dat je niet aangenomen bent maar gelukkig zit je er niet meer. Voor jezelf beginnen is ooooooooooook veel interessanter :). Wat fijn dat het goed ging met Lune op het KDV.

Meiske yummie vissticks hihi je hebt me een idee gegegven om te koken straks.

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi wij eten straks lekker poffertjes, lekker makkelijk! Vin is er niet, dus vind het wel ff best!

14. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    ik snap het als jullie het niet eens meer interresant vinden dat ik me meldt maar ik doe het toch...

ik wil even zeggn dat ik werkelijk meeleef met vele van jullie..
    operatie, familie/vrienden aangelegenheden, ziekte, en de nare kanten van het ouderschap het zoeken naar werk etc etc.... daarnaast wordt ik ook heel blij van alle geneugtes...zwangere dames, het vinden van werk, stoppen met roken etc etc

wat ik eigenlijk wil zeggen... ik volg jullie op de voet maar geen tijd geen puf geen zin om vaak te reageren.. lees vaak bij op het werk maar kan dan niet uitgebreid gaan reageren.... dus mijn excuus.. maar neemt niet weg dat ik jullie niet vergeten ben

knuffie van dwaas naar jullie

15. supermummy

:DJuist leuk dat je toch af en toe tijd vind om een berichtje te schrijven!Dikke knuffel terug Dwaas!

16. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Geen excuses Dwaas, helemaal niet nodig!

Ariel, poffertjes zijn ook erg lekker:) Jammer dat ik geen poffertjeskinderen of pannenkoekenkinderen heb. Daar maak ik ze echt niet blij mee.

Oh pfff, ik ben zo toe aan rust vanavond. Nog een half uur, dan kunnen ze in bad. Ze zijn moe, dus strontvervelend. Het streven is 19 uur voor Kas, Sofie en Evan en half 9 voor Stijn. Moet lukken:)

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    maja jammer van de sollicitatie

hoi dwaas

sm, ze hebben zich keurig gedragen moet zeggen ilse speelt ook erg lief zelf op het moment met knuffels en poppen.

wij hebben surinaamse nasi gehaald en ik een broodje pom erbij, jammie.

hier liggen ze denk ik half 8 erin, esmee heeft 2,5 uur geslapen

18. supermummy

Mama´s met 2 kindjes van hetzelfde geslacht doen jullie ze weleens dezelfde kleren aan?

Ik had het nog nooit gedaan, maar mijn moeder had een setje zelfde kleding cadeau gegeven, moet zeggen is toch best grappig.

19. supermummy

20. supermummy

Deel Deze Pagina