februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    sm vorig jaar hadden ze allebei een jurkje hetzelfde en vond dat toen ook best grappig, toevallig gister weer een jurkje hetzelfde voor ze gekocht, vind 1 of 2 dingen wel meer als genoeg trouwens. Let wel vaak op dat de kleuren die ze aanhebben bij elkaar passen

zo, de laatste ligt erin, nu gtst

2. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    SM, hier best wel wat dingen die de jongens en meiden hetzelfde hebben. De meiden vinden het erg leuk om het op dezelfde dag te dragen (vragen er zelfs om) Bij de jongens doe ik dat niet. Ik heb het idee dat Stijn het niet zo leuk vindt om op dezelfde dag dezelfde kleren aan te hebben als Kas. Trouwens leuke foto's van je meiden:)

Debie, heerlijk dat je meiden zo lief waren vandaag!

Sofie is met ingevlochten haar gaan slapen. Een meisje hier in de straat kan heel goed invlechten en doet het met plezier. Dus de meiden kwamen elastiekjes halen en na een tijdje kwam ze haar haar showen. Eva haar haar was ook gedaan. Ik wou dat ik dat kon.

3. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oh ik wou ook dat ik kon invlechten...misschien is ff een how to zoeken op internet......

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh!

Ik heb een trauma overgehouden aan mijn ingevlochten haar van vroeger dus ik vind het vreselijk:D Maar wel leuk dat de meiden het zo gaaf vinden.

Zelfde kleren heb ik nog nooit over nagedacht eigenlijk. Geen idee hoe dat zou zijn als ik bijv. 2 meiden had maar ik denk eerlijk gezegd niet dat ik het zou doen. Of ze zouden er echt om moeten vragen idd.

Debie, hoe is het vandaag? Beetje geslapen vannacht?

Botje, hoe is het met jou?

O m god, ik word gek! Er klinken de hele week al keiharde piepen in het huis, ws de rookmelders waarvan de batterijen leeg zijn. We hebben er al een paar nachten wakker van gelegen want dan haalden we er eentje uit, begon de andere ook (logisch natuurlijk maar we wisten niet eens waar we die dingen hadden zitten..).
    Nou is alles eruit, begon het vannacht weer!:$:( En nu dus nog steeds. Elke 10 minuten.. PIEP!!!!!!!
    Man, je schrikt je dood. Heb er vannacht weer niet van geslapen.
    En dus geen idee waar die piep vandaan komt..

Vanavond komen mijn oudjes oppassen en gaan Jeroen en ik lekker uit eten. We zijn deze week 10 jaar bij elkaar dus dat moet wel even gevierd worden natuurlijk. Denk wel dat we op tijd weer thuis zijn. Hebben allebei ernstig weinig geslapen deze week.. 4 uur per nacht is al veel.

Ben gisteravond nog naar een beurs geweest voor vrouwelijke ondernemers. Was interessant! Wie weet gaan mijn plannen nou toch echt door:)

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    meiske grappig, mijn zusje vlocht idd ook altijd bij iedereen in, hebben ze morgen nog een mooie vlecht en anders krullen.

iK oefen trouwens best vaak met invlechten bij ilse en gaat steeds beter alleen is het haar zo glad en allemaal van die dunnen sprietjes van voren. Alleen onderlangs dat hij erop ligt lukt nog niet echt lekker.

maja irritant, nog even mogen de volgende bewoners ernaar luisteren.

Hier zo eerst even esmee naar mijn vriendin brengen, dan naar het zwembad, mag een ouder meezwemmen maar aangezien we moeten duiken en door het gat moeten heb ik die eer maar voor paul gelaten, ik mag wel aan de kant kijken dus leuk. Daarna naar mijn vriendin, bakkie doen en daar een broodje eten en dan hopelijk ff een uurtje op de bank, ik met de ogen dicht en ilse met alladin ofzo. Zal zo ff een foto van mezelf neerzetten, haal hem wel weer weg vanmiddag.

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hoe bedoel je dik :) trouwens een foto van vanochtend

7. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    mooie buik debbie!!

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    draakje twee ligt nog op bed;)

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hele mooie buik Debie! Ik vind je voor de rest nog gewoon slank. Ongelofelijk bij nummer 3:D

Kan je een piep ook doodmaken?;) Ik ga mijn pappie zo maar eens bellen, die weet vast wel wat het is. Mijn held.

10. supermummy

supermummy Niet meer actief

@Debie je ziet er fantastisch uit, ook best een bescheiden buikje of niet?

@Maja irritante PIEP! Ooh kunnen jullie niet in het huis van je ouders gaan slapen en zij bij jullie? Kan je misschien eens meer als 4 uurtjes slapen.

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    en draakje nummer twee is er ook uit

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    haha vind het zelf toch echt wel erg dik, maar ben wel minder zwaar dan bij ilse en esmee, met twee kids rondlopen kom je gewoon helemaal niet meer toe aan wat rust. En wat ook jammer is dat je nu niet meer steeds slecht/ lekker kunt eten want dan willen zij ook. Doelstelling is wel om binnen een half jaar weer rond de 80/82 te zitten, dus moet er denk ik na de bevalling wel zo'n 8-10 kilo af krijgen

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Je hebt 2 mooie draakjes Debie! Leuke kleertjes hebben ze aan:)

Mijn ouders gaan dit weekend op vakantie dus die hebben ook behoefte aan nachtrust:D Maar anders was dat idd een goede optie geweest. (hoewel ik me afvraag of we dan wel slapen, het idee dat onze kids 3 kilometer verderop liggen hihi)

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hihi, Timme probeert onder luid protest stapjes rond de tafel te zetten:D Hij is een grote frustratiebom nu:D

15. supermummy

supermummy Niet meer actief

@Debie leuke fotos van je beauties!

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oeee lekker samen uit eten! Vin en ik geven onszelf binnenkort maar een weekendje Antwerpen of Londen kado, als het huis eindelijk helemaal tot in de puntjes af is dan....

Ennuh wat voor eigen business wil je op gaan zetten??

17. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ziet er goed uit hoor! En vind je ook helemaal dik hoor!! Mooie buik!

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Niet ergens een ander apparaat liggen waarvan de batterijen leeg zijn??

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Leuke foto's van je draakjes Debie!

Goedemorgen Suus! ;)

20. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    je weet wat er kan gebeuren he in een weekend weg, onze was in september en mag nu bijna bevallen :)

Deel Deze Pagina