februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    :D :D :D Nou dan moeten we dat eens even heel goed plannen....

En me spiraal even verwijderen....

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik wil zooooooooo graag nog een baby :) Moeten we alleen een soort van plannen met raak schieten zeg maar. Dan moet ik wel zorgen dat het kindje in de zomervakantie geboren wordt en 99% zeker weten dat ik me opleiding haal.

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ja, zal ik toch eerst de spiraal leten verwijderen je roept al vanaf begin drie toch dus waarom niet, opleiding ga je vast halen, dus dan wordt het september/oktober voor het echie als je de zomervakantie wilt :D

Hier zegt hij soms veir is ook leuk en ondanks dat ik het na deze helemaal genoeg vind heb ik nog steeds niet aangedrongen op een knip, zo definitief:)

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ik ga de kids in de auto zetten

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi ja ik roep inderdaad al vanaf het begin 3, maar het moet ook haalbaar zijn voor ons natuurlijk! En nu Vin ook met een HBO studie bezig, maar goed Noah die wordt 2 in september, misschien dan maar even beginnen haha

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Veel plezier bij de zwemles Debie!

7. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    goedemorgen....

leuke, lieve, zwangere, nog niet zwangere dames....

wat een leuke fotos zie ik allemaal weer!!!

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hey Dwaas!

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmorgen,

jeetje,moest zowaar veel bijlezen....

Dwaas,leuk je even gezien te hebben.Af en toe langskomen is toch prima.

Sm,Debie en Maja, hele mooie foto's van jullie kids. En SM,ik vind het af en toe juist leuk hetzelfde setje. Je brengt me op een idee....ha ha ha.

Maja,oeh,wat lijkt het me reuze moeilijk om Lune weg te moeten brengen als ze er zo'n drama van maakt. Dan ligt ratio en gevoel wel mijlenver uit elkaar. Knuffie hoor.

Debie, mooi buikje en je bent echnie dik!
    En wellicht een nr.4...pffff.....nee, niet voor ons.

Ariel,gaan met die banaan....euhm, rare woordkeuze. Anyway, als het zo goed voelt....doen!

Boney, hoe gaat het nu met je?

Tess heeft een hele zak met barbies en barbiespullen gekregen van onze ex-buurvrouw. Nou, een schot in de roos.Ze gaat er helemaal in op,zo leuk.

Over die namen,ik weet niet of ik dat met jullie wil bespreken,misschien vind ik het juist leuk om jullie te verrassen. Ik denk er nog even na. Als ik het wel doe, dan toch via hyves hoor ivm meelezers.

Ik ga even de trolley inpakken, we gaan morgen met onze vrienden een weekendje weg.

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oh ja Barbies! Dat moet ik ook echt even gaan kopen voor Roos! Ze vindt dat zoooo leuk!

Hihi gaan met die banaan :D :D

11. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen,

Maja, wat irritant zeg, die piep. Heb je niet een idee waar het geluid vandaan komt? Dan kun je in die buurt op zoek gaan;) Heerlijk zeg, een avondje uit zonder kids. Geniet ervan:) En succes met Timme. Hopelijk heeft hij het snel door hoe je langs de tafel moet lopen!

Mooi buik hoor Debie:) Je meiden zien er ook weer mooi uit!

Whaha, bij Ariel begint het ook weer te kriebelen:D

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Veel plezier bij het weekendje weg Suus!!

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi t kriebelt al heel lang weer :) Maar t wordt echt steeds erger!!

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @ariel dan zou ik zeggen tijd dat je met vin gaat babbelen ;)

pfff ben laatste tijd zo emo als ik bryan weg breng naar het kdv terwijl ik weet dat hij het er ontzettend naar zijn zin heeft
    liefst hield ik hem hele dag bij me hahaha maar weet zelf ook dat ik dat nu geen week lang trek

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi nou Vin heeft liever dat ik gister al zwanger was dan morgen ;)

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemorgen Dames!!

ff pc tijd !!

hier vroeg iemand of ik het druk had.....uhm ja altijd hihi

17. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    haha Ariel zullen we even van vent ruilen wahaha

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    :D Hihi je mag wel een weekendje lenen hoor ;)

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    :d :d

20. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen!

Maja, wat leuk een beurs voor mama's! Wat wil je gaan doen dan? En die piep, irri zeg. HIer laatst ook. We kwamen er ook pas na een dag achter welke het was. Wij hebben ook van die koolmonoxidedinges hangen ivm gaskachels, maar omdat jullie nieuwbouw hebben staan die dingen allemaal met elkaar in verbinding?

Invlechten, ik kan het wel. Zowel op als in. Maar ik vind het niet zo leuk bij tessa. We kwamen van de kapper vandaan vorige week en die had 2 van die strakke invlechten gemaakt. Vind het dan echt zo'n hockey meisje :), nee, niet onze smaak.
    Doe het wel eens boven op haar hoofd en dan maar voor de helft zodat ze onder nog gewoon haar krullen heeft.

Hier zit Tessa nu in sneeuwwitje jurk. Veel te groot maar wel schattig. Gisteren moesten Peter en ik allebei tegelijk werken. Dat komt echt NOOIT voor, maar nu dus wel een keer. En opa en oma waren zo lief om op te passen.
    Die hadden haar mee genomen naar Peter z'n zus en die heeft een dochter van bijna 6 die gek is op glitters, make up enz enz. Die had Tessa dus even onder handen genomen. Ze heeft nu van die gruwelijke glitternagellak op handen en voeten. Ook had ze gisteravond allemaal glitters op haar gezicht zei Peter.
    En ook had ze iets in haar haar gesmeerd. Wat weet ik niet, maar het is troep. Omdat ze gisteravond pas om half 10 thuis was :$ heeft PEter ze niet meer in bad gedaan. Dat heb ik dus net maar even gedaan. Ze heeft geslapen tot half 9 en toen ben ik met haar onder de douche gegaan. Ik heb 2x haar haar moeten wassen en nog is het er niet helemaal uit. Lijkt wel wax of zo. Heel vet iig.
    Straks even naar een nicht. Die hebben een jong hondje en daar heeft Tessa het heel de week al over dat ze daar mee wil spelen. Tis ook echt een schatje. Ze zit alleen nu nog aan de boterham.

Dwaas, jij mag toch altijd langs komen? Ik ben hier ook echt niet vaak meer de laatste tijd en toch voel ik geen schroom om 'zomaar' binnen te komen vallen. Dat kan hier toch altijd?

Debie, wat een leuke foto's! En volgens mij was je bij Esmee een stuk dikker of niet?

Meiske, jou kinderen houden ook niet van pannenkoeken? Tessa ook niet. Jammer, ik vind ze zo lekker! Zeker zo vers uit de pan met zo'n knapperig randje... *kwijl*

Ariel, dus jullie willen toch nog wel een 3e?

SM, wat een pracht meiden heb je toch. Echt plaatjes. En jij bent ook een plaatje ;)

Euh... :)

Verder denk ik echt wel aan iedereen hoor! Ik probeer trouw mee te lezen.

Nu snel tas pakken voor de psz. Daar moet ze vanmiddag heen en ik zal wel weer te lang blijven hangen bij die nicht en dan is het handig als alles klaar staat.

Deel Deze Pagina