februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja wij willen super graag een derde! :D

Hihi lekker van die vette troep in dr haartjes! Bij Roos op t KDV doet de juf vaak dr haartjes als de andere kindjes op bed liggen. En laatst had ze 2 kleine invlechten gemaakt en het uiteinde was een staartje, snappen jullie het nog?? :D Dat vond ik heeel schattig!

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

Boney, hihi klinkt als plakkerige troep :) Maar ze heeft zich zeker goed vermaakt met al die glitters.

Ariel, ooh echte kriebels al wat leuk zeg! Dan goed maar goed plannen he :)

3. supermummy

Hier op het moment geen kriebels, ben net blij dat ik mag doorslapen. Maar dat kan heel snel veranderen hoor, denk dat er wel nog kriebels komen hoor.

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi, ja daar heb ik hier dus geen last van slapeloze nachten.... Anders zou ik er ook echt niet aan moeten denken!

5. supermummy

Cool Ariel!
    Ik denk zelf dat hier pas weer als Nora ook naar school gaat. hihih dat is over een jaar al.

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou dat is ook al best snel toch!

7. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    hey arie,
    vind je dat niet eng dan voor een derde?? Ik haal me allerlei dingen in het hoofd nl.
    De kids zijn nu nog gezond, stel je voor dat de derde een tweeling is... vind het wel eng hoor... plus dat ik nu boven de dertig (eh ik bedoel 35) ben en die verrekte testen extra moet.... maar dat maakt ook wel dat als we willen dat we ook wel een keer moeten gaan oefenen enzo zeg maar... pfff ben er nog helemaal niet uit, ik wil wel en ik wil niet....

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    @ Nieky, nee hoor vindt een derde niet eng! Ik ben ook pas 25, dus misschien dat het daarom voor mij anders is? Ik hoef ook niet allemaal van die extra testen enzo.... En als de derde een tweeling is....ja tsja, maar goed dat ons huis nu zo groot is dan! :D

9. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    vanochtend bij de bso gaan kijken waar Jesper dan heen gaat. Was echt een leuke bso, gezellig en vooral gericht op zelf knutselen en lekker spelen. Ben helemaal voor en ga hem dus daar opgeven....

10. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    maar dan heb je er vier !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oh leuk!!! :D Fijn toch als je ergens zo'n goed gevoel aan over houdt!

12. supermummy

:)

Hihihi ik zou dat ook niet erg vinden hoor als de derde een tweeling zou zijn dat is nou eenmaal het risico van het hele geintje. Maar kan me wel voorstellen dat je daar over gaat nadenken hihihi.

Veel mensen zeggen trouwens hier dat we maar snel voor het jongentje moeten gaan want 2 meiden dat klopt niet helemaal. (Vooral oudere mensen) Nou ik zou een 3e meid ook helemaal niet erg vinden hoor.

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ghehe ja dat wel ja!

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Een derde die komt er hier echt niet hoor! Daar zijn mijn vriend en ik het gelukkig over eens. Na deze zwangerschap laat ik een implanon plaatsen en dan vind ik het prima. Kan toch dagelijks genieten van verbiedt haha.

Maandag 20 weken echo, vind het deze keer behalve spannend ook wel eng, bang dat er weer iets niet goed is zoals bij bryan was heeft toen toch hele impact gehad op mijn zwangerschap

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    verbiedt??? was dat?

16. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    toch een rare taal die belgen hoor... of limburgers...
    Ik word hier gek, op vrijdag is hubby thuis, zijn papa dag en mama zou eigenlijk moeten werken maar gebruikt deze dag voor sollicitaties etc...
    Maar waar is hubby?? ergens in huis, maar niet bij de gillende kids...

17. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Hier is hubby niet tegen een derde, maar volgens mij heeft hij dezelfde twijvels als ik. Ik heb geen werk, ben al wat ouder... praktisch gezien moet er een nieuwe auto komen eh... pffff maar het lijkt me zoooo gezellig.... Wat erg is dit zeg!
    Ik merk dat ik steeds meer erover begin na te denken omdat de tijd daar toch komt dat we er dan aan moeten gaan geloven ....

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi ook onwijze babykriebels dus!

19. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    ja, eigenlijk al vanaf dat sanne net op de wereld was hoor. Mijn ideaal is altijd 3 kids geweest.. en toen kwam sanne ook nog eens binnen een uur op de wereld..... en het is ook nog eens een zeer gemakkelijk klein, lief, schattig meisje....

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ha ha ha.....babykriebels all over the place!

Deel Deze Pagina