En op het zwangerschapsforum nog jaren blijven rondhangen helpt ook helemaal niet tegen die babykriebels Niekyn hoe oud is Sanne? Ik had bij beide toen ze rond de 9 maanden waren enorme kriebels om opnieuw zwanger te worden.
@ariel zie net mijn foutje baby's moet daar staan maar mijn telefoon gooit er soms gewoon andere woorden doorheen
ja ze hebben ook een eigen naam hahahaha is spellingscontrole en ik wil nog wel eens fout typen op de telefoon hahaha
Mijn allerschattigste dochter is 11 mnd. Het lijkt me gewoon zo gezellig, maar ook erg druk, met nog z'n klein frummeltje erbij... en inderdaad, hier op zwp rond hangen werkt niet echt in je voordeel als je al babykriebels hebt.... Nou Arie, gaan we voor maart 2012
ach is ook goed, kan ik hubby nog even bewerken.... ook niet onbelangrijk (alsof we alles voor het kiezen hebben.. haha)
Hebben jullie ook weleens de calculator hier op de pagina gebruikt om te berekenen wanneer het beste zou uitkomen om zwanger te worden???? Ik best vaak hihihi.
Wow, ik hoor de hele tijd zo'n lawaai.. Ik denk, even hier kijken. Blijken het allemaal rammelende eierstokken te zijn. Zou ik dat steeds horen ipv de rookmelder..? Wel leuk hoor, al die babykriebels. Kunnen we nog een poosje meegenieten met komende zwangerschappen en nieuwe beebjes Ik moet er echt niet aan denken Denk dat ik echt heel hard ga huilen als ik per ongeluk zwanger zou blijken te zijn ofzo.. Kan echt niet wachten tot de ze allebei wat groter zijn. Ik geniet nu wel meer bewust van Timme nu hij zo klein is omdat ik besef hoe snel het gaat maar nee, geen baby meer voor mij.