februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0

Of 11 juni:D

2. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    :D ik wil wel 14 juni ( of 12 juni eind van de dag) ben niet kieskeurig

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Jeetje ichtus wat een tragisch nieuws!!!!!knuffel en sterkte

maja bale dat huilen en weggaan van Lune ..hier echt nog nooit gehuild met weggaan ect...lijkt me vreselijk om zo weg te moeten!

Debie bevallen uhm datum geen idee ik gok met 39 weken en 2 dagen uhm en waarom geen idee haha

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    wat een rust hier. Vannacht was drama. Geen idee maar Ilse stond om twee uur naast ons bed en wilde verven, tekenen, spelen en als dat dan toch niet mocht wel televisiekijken. Ze is tot half 5 wakker geweest. Heb haar 10 voor 7 wakker gemaakt en super vrolijk en blij dat ze uit bed mocht ;)

En hoe bedoel je "rugzak" kindjes :):D

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hoe is het trouwens met wen en mom met haar vrienden??? en en en en en en mis er wel meer

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    goedemorgen!

7. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!

Wat een schattige foto van je meiden Debie! Wel een beetje flauw hoor, dat Ilse vannacht niet mocht spelen en tv kijken:p;)

Hier veel op de planning vandaag (maar nog te weinig zin om ermee te starten) Ik moet: stofzuigen, boven alles schoonmaken, boodschappen doen, de was wegruimen, vaatwasser nog leeghalen. Eerst zo maar even bij Eva kijken. Ze heeft schoolzwemmen en haar nieuwe bikini dan aan. Dus moet ik even gaan kijken zei ze (logisch toch;):D)

8. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik gok dat Debie 10 juni bevalt:)

9. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Bonjour :)

iedereen een lekker weekend gehad?

Ik las alleen dat ichtus wel erg veel pech(understatement) heeft, bah! **knuf** Ik weet eigenlijk niet wat ik kan zeggen om je beter te laten voelen....

Hier afgelopen vrijdag (ondanks het gekeet op dit forum), beetje dipdag gehad. Ik heb volgens mij wel ergens verteld dat ik al een jaar bij huis ben (werkzoekende) en dat ik twee vriendinnen had die helaas ook ontslagen zijn.(ook allebei hetzelfde beroep als ik) Maar! eentje had binnen 2 weken alweer een nieuwe baan en nr. 2 belde afgelopen vrijdag dat ze ook een nieuwe baan had en ik gun het ze echt wel! Maar ik wil zelf ook zo graag.... heb effe een potje zitten janken en ben toen tegen hubby aan gaan zeuren over rammelende eierstokken... :)

10. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Vandaag weer een gezellige drukke dag, twee gesprekken bij uitzendbureau's en ik moet langs de tuunte(30% korting, kledingzaak) en ik wil natuurlijk genieten van dit prachtige mooie weer....

11. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Ik zeg 16 juni!
    Wat zegt debbie eigenlijk zelf????

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ohw Nieky, dat is zooo balen!

Wat vond hubby van je rammelende eierstokken?? :p

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    meiske lekkere logica, maar een nieuwe bikini is natuurlijk wel heel belangrijk.

nienky succes vandaag en wat wil je vent?

hier ook drukke planning, beetje nesteldrang, zo ff beneden stofzuigen en dweilen, wc, strijken en de bdkamer, boodschappen doen, eten koken en 2 uur werk zijn, zit nog in een sollicitatiecommissie

ga maar ff beginnen

14. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Hij was al blij dat er weer een lach op mijn gezicht kwam en hij zat ondertussen een paar berichtjes van hier te lezen :) (lol)

Hij heeft dezelfde twijfels voor en tegen als dat ik heb, dus we liggen echt compleet op 1 lijn. Maar... pfff wanneer hak je de knoop door ??? Wat je ook kiest -> oorzaak -> gevolg verhaal

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier de hele dag werken (tot 17.00) dan snel naar huis eten naar binnen proppen en dan moet ik om 18.45 op school zijn tot 22.00.....

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja dat is lastig indd! Wel fijn dat jullie iig op 1 lijn zitten!

17. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    ja gelukkig! We kunnen goed met elkaar praten, lachen en ik kan bij hem af en toe effe goed janken (hij noemde me dit weekend al emotioneel labiel .. hihi, maar voor de rest was ik wel goed te pruimen....)
    Ik zou niet weten wat ik moest zonder mijn mannetje ... **KWIJL** hihi

18. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nieky, ik hoop echt dat je heel snel weer een baan hebt:)
    Fijn dat jullie op een lijn zitten!

Ariel pfff dat is een lange dag zeg! Ik vind het echt ontzettend knap dat je naast je gezin en werk ook nog een opleiding doet. Petje af!

Het is hier nog niet echt heel erg zonnig.Er zijn nog wat wolken die de zon af en toe tegenhouden.Het hoeft voor mij ook niet zo erg warm te worden hoor. Boven de 23 graden functioneer ik niet meer zo goed:p
    Oh, 't is half 10. Op naar het zwembad (heb al wel de vaatwasser leeggehaald, dus dat kan ik wegstrepen op mijn lijstje)

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi ja wat is knap?? Ik word heel droevig van het werk dat je ongeschoold kan doen. Dus ik moet ook gewoon van mezelf! Maar ik merk wel nu de zomervakantie er aan begint te komen ik steeds minder zin krijg!

20. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Ik ben weg, eerste gesprek van de dag. Tot laters!

Deel Deze Pagina