die van mij moet werken en ging er om 4.15 al uit dan ben ik blij dat ik tot 7 uur kan blijven liggen hoor
Ooh, gemene mannen hebben jullie! Jeroen gaat er altijd heel zachtjes uit zo gauw hij Lune of Timme hoort en gaat dan met ze naar beneden. Lune en hij komen me in het weekend gezellig tegen half 10 wakker maken. Hoewel, dat was met name toen Timme 's nachts zo vaak wakker werd en ik er voor hem uit ging. De laatste nachten pak ik Timme uit bed als hij vroeg wakker wordt, leg hem bij ons en gaan we er samen uit als Lune ook wakker wordt. Ik heb net voor 2 weken vooruit gekookt voor Timme, ligt nu in porties in de vriezer. Lune en ik gaan zo een chocoladecake maken.
Your are a spoiled b*tch . Maar hij slaapt dus nooit uit? Tssss ik ben jaloers hoor.... maar als ik eerst een half uur naar gekrijs moet luisteren en hij daarna eens gaat opstaan heb ik daar geen zin meer in.
Ut was even zoeken, maar hoera, ik heb jullie weer teruggevonden. Heb smakelijk kunnen lachen om de late-avond-actie van Mom. Niet handig om dit zo laat in de avond te doen Maja, dat gaat goed met de nachten bij jullie. Fijn hoor, nu lekker de trend doorzetten. Joma, je bent best dicht in de buurt. Hele fijne vakantie! Ik ga mijn moppie even in bed leggen.
Haha, dankje Hij slaapt sinds kort af en toe uit, op zondag. Dan ga ik er voor de kindjes uit. Maar hij komt dan alsnog om 8u beneden, is niet meer gewend zo lang te slapen. En omdat ik er elke nacht uitging voor Timme vind ik hij dat ik een krediet heb opgebouwd wat betreft uitslapen Ach ja, ik heb mijn man gewoon goed opgevoed Als hij er nooit uit zou gaan voor de kids of ze eerst een half uur liet huilen waardoor ik er dan maar uit zou gaan zou ik vertrekken (of er in elk geval mee dreigen..)
hoi, Tessa nog een leuke dag gehad? Alsnog gefeliciteerd. Hier lekker weekend gehad, zaterdag petticoat was erg leuk, waren 12 uur terug bij mijn pa en ma, helaas werd esmee om 4 uur 's nachts naar ons bed gebracht, mijn ma was al vanaf 12 uur met haar bezig. Rond half 6 viel ze gelukkig in slaap tot 8 uur. Als vannacht niet goed gaat ga ik even de ha bellen voor wo middag, misschien toch een oorontsteking. Heb rest bijgelezen maar eerlijk gezegt al beetje kwijt. Kreeg Fenne nou vandaag haar nieuwe kamertje???
zo Gwen wilde ff naar buiten....yeahh wat snijdend koud Brrrrr Gwen op de fiets ... YouTube - gwen fietsen