Vivi, gefeliciteerd met je goede echo. Ook al hyves gecheckt SM, bij jullie is het dus ook een ramp met groente eten. Hier ook Sofie at echt bijna alle groenten, met de nadruk op at.... Ze lust nu alleen nog maar boontjes. Daar zit ze echt van te smullen. De rest is een drama pffff. En wat Ariel zegt, jongens zijn echt heel anders dan meisjes (althans hier in huize Meiske wel), maar natuurlijk net zo leuk als meisjes. Ze hebben andere interesses en dat is soms erg verademend. Niet altijd meespelen met de poppen, maar gewoon een partijtje voetballen, of meehelpen om een vogelverschrikker te timmeren Hier zijn de boodschappen binnen. Kas gaat straks gelijk mee naar een vriendje, dus ik hoef niet naar school om hem op te halen. Eva en Stijn zijn groot genoeg om alleen naar huis te gaan. Heerlijk zeg, even geen gefiets naar school
Sjooo, even pauze hoor. Man, heb net een teringbende aan speelgoed opgeruimd, uitgezocht en vooral.. weggegooid. Heerlijk Zo nog even wat spullen wegbrengen en dan haal ik de kids weer op. Jeroen is nu thuis, aan de studie en moet straks naar school dus ik eet alleen met de kids. SM, jongens zijn zeker net zo leuk! Ik had hetzelfde als jij, vroeg me dat ook af en was zelfs een beetje benauwd toen ik hoorde dat we een jongetje kregen Lune is echt zo'n schattig knuffelkind, meisjemeisje. En wat moet ik met een jongen? Maar het is zo'n heerlijk mannetje en een lekker knuffelkontje. Is wel wat Ariel ook al zegt, wat lomper maar dat kan ook karakter zijn want ik ken ook genoeg lompe meiden Maar Timme is echt een jongetje, gaat op ontdekking uit, pest zijn zus, sloopt even wat en komt daarna een knuffel halen Lekker ding. En Lune is dol op hem, zo leuk om te zien. Andersom ook trouwens, Timme wil altijd weten waar Lune is en tijgert haar de hele tijd achterna. Groentes eet Lune ook niet. Alleen heel klein en idd verstopt in pastasaus ofzo. Ja, komkommer eet ze nog wel maar dat is alles.. Ik ga weer even verder! Oja, ook hyves gezien. Leuk Viv
zo ff check gedaan op hyves!!! ik vindt het gewoon warm in de zon is niet te harden ...maar we klagen niet beter te veel dan te weinig! ik denk dat zowel een jongen en meisje van jezelf niet uitmaakt je eigen kind is toch het liefst ,het leukst en het mooist.. of het nou een jongen of meisje is ..met de ene kan je meer dat met de ander meer dat... al moet ik wel zeggen gezondheid staat voorop maar ik ben wel superrrr blij dat ik een meisje is hoor wilde ik ook graag en tenslotte zal het er hier bij 1 blijven jammer genoeg...dus ja wat wil je dan nog meer als je een meid heb Nienkyn dikke knuffel hoop dat de gesprekken wat opleveren..en fijn dat jullie daarop op 1 lijn zitten ...nou hier dus jammer genoeg niet zo straks ff gwen bij me ma brengen die blijft daar altijd slapen omdat ze dinsdag oppast en haar naar de psz brengt en haalt en ik moet werken ..ze gaat nu wat eerder en eet daar en mijn lieve collega die ik nu heb die belde me op of ik kwam bbq dus leuk!! gezellig hoor ze woont alleen met haar 2 dochters van 14 en 16 ook super leuke en lieve meiden.. voor de rest niet veel te melden eigenlijk... heb zin in vakantie maar moet nog een maandje wachten en dan gaan we lekker een paar dagen weg..
een jongen of meisje, geen idee, ben heel benieuwd, vind het nog steeds best een gek idee straks een jongen, een piemeltje, haha, ach, went snel zat
hmm gesprekken gingen wel goed, de een moet ik over nadenken. Kon mij geen baan bieden met geld .... en via Randstad ben ik nou voorgesteld bij een bedrijf. Effe geduld dus! En linkedin ben ik ook nog via benaderd..... ALS het nou toch niet een keer goed gaat komen ???????
Ik werd net gebeld door mijn schoonzusje. Ze is zwanger En het zijn er 2 Ze is geloof ik nog niet helemaal over de schrik heen Maar zijn er wel superblij mee. Ze hebben al een zoontje die bijna 3 is als de tweeling wordt geboren (als alles goed gaat natuurlijk)
Lekker bbqen Joma. Veel plezier Nieky, ik ga voor je duimen dat je nu eindelijk een baan aangeboden krijgt!
nienky ik hoop t voor je meiske leuk een tweeling. (wel bij een ander) haha Hier net in een sollicitatiecommissie gezeten, erg leerzaam en heb nu ook een beetje een idee van wat ik kan verwachten als ik straks zelf wil gaan solliciteren (nog nooit een sollicitatie gesprek gehad) Wel dubbel dat je nu echt moet kiezen voor een collega maar goed kan er maar een de functie krijgen
Pfff, wat gingen de kinderen slecht slapen vanavond zeg. Elke keer nog roepen naar mij. Kas moest nog plassen, Sofie had nog dorst (had al wat gedronken) Daar word ik dus echt kribbig van. Het is gewoon de regel dat je in je bed gaat liggen en stil bent en gaat slapen! En dan maar blijven roepen om pietluttigheden. Haar knuffel moest niet in haar bed, maar naar beneden bijvoorbeeld. Toen heb ik gezegd dat ze stil moest zijn. Als ze nog 1 keer zou roepen, dan zou ik haar buiten zetten. Het is niet leuk om dat te doen, maar het heeft wel effect. Mevrouw stond inderdaad even later huilend buiten. Ze had nu wel in de gaten dat ik het meende. Eenmaal weer in bed was ze stil en sliep binnen een minuut. Kas is inmiddels ook stil. Hij durde na de aktie met zijn zus niet meer te roepen naar me
Haha, ik lach me dood om je actie Meiske Lijkt me fijn dat ze nu allemaal oud genoeg zijn om te snappen dat ze gewoon moeten slapen. Timme ligt ook al een uur te miepen, om gestoord van te worden. Lune begon ook weer dus ik erheen zegt ze 'mama, Timme heeft mij wakker gemaakt.. Hij wil niet slapen. Hij heeft vandaag wel goed geslapen op de babygroep (kdv), wat een monstertje he?' Nieky, ik ga wederom voor je duimen Debie, spannend met die functie. Dus je zat nu in de commissie en straks ga je zelf solliciteren? Ik heb volgende week een gesprek bij de opleiding mediation. Ben zooo benieuwd! Als het me echt wat lijkt ga ik gewoon voor mezelf beginnen. Zo cool. En we krijgen woensdag dus al de sleutel! Dat is overmorgen al Oe, Jeroen is bijna weer vrij en hij neemt een magnum voor me mee.
Mjammie, een magnum Daar heb ik ook wel trek in Wat houdt die opleiding in Maja? En woensdag al de sleutel. Spannend!!
Wauw maja mediation, cool!!! staat nog op mijn wensenlijstje zoals je weet ben benieuwd wat je indruk is.
Nynk: hier draaien mijn duimen ook. Vivi: ik ga zometeen hyves checken. Fijn dat alles goed is met de beeb! Meiske: geweldig die actie van jou zeg,zie het al helemaal voor me. Gelukkig is Keano om 7uur echt op. Hmm misschien is bij Jimmy doen,die komt niet uit bed maar als ik na bed ga zit meneer nog tv te kijken. En s'morgens is hij er niet uit te branden. Hihi ik vind de vraag van sm wel erg leuk,nou sm ik ben benieuwd hoe het is om een meisje te hebben. Ik kan me er echt geen voorstelling van maken met 3 knullen. Zal er ook nooit achter komen want hier blijft het echt bij 3. Verder heb ik een zeer leuke birthday gehad hele weekend bezoek ben nu wel blij dat het weer voorbij is. Deze week mag ik 3 dgn werken jippie. Heb ik best wel zin in hoor. Eind juni gaan we lekker weg en daar verlang ik nu echt wel na. Zoefff nu ga ik ff hyves checken want ik ben gesierig geworden
Goedemorgen Zit hier duf met dikke ogen van de slaap en hooikoorts op de bank. Kas riep om half 6 vanochtend om te vragen wat ik aan het doen was. Ja, wat denk je jongen? Ik sliep! Geen oog dicht gedaan daarna. Ik hoorde half 7 Sofie naar beneden gaan. Kas lag toen al bij mij in bed. Kut begin van de dag. En als klap op de vuurpijl mag ik ook nog hulpmoeder spelen op de psz vanochtend. Jeeej Stijn en Eva liggen nog te slapen. Half 8 maak ik ze wakker en dan begint het hele circus hier weer. Kijk nu al uit naar donderdag. Al zitten ze dan om 4 uur beneden, ik kom er niet voor half 9 uit
Haha, wat waardeloos Meiske! Gaat Sofie zelf naar beneden? Wat stoer. Lune durft haar bed nog niet eens uit, ze is ook nog nooit naar onze slaapkamer gekomen 's nachts, ze roept of huilt altijd. En Kas roept wat je aan het doen bent? Slimmerik Jij bent echt wel pissig op hem geworden Maken ze elkaar niet wakker trouwens met geroep of gehuil? Als Timme begint te huilen wordt Lune wakker en andersom.. Sucks. Straks zal het nog erger worden, nu liggen ze niet eens in kamers naast elkaar maar zit de overloop er nog tussen. In ons nieuwe huis liggen ze echt in kamertjes naast elkaar. Zie er nou al tegenop Had zelfs al bedacht dat Jeroen en ik anders maar eerst in Timme zijn kamer gaan slapen voor een jaar ofzo en Timme in die van ons. Die ligt verder van de andere twee kamers af. Nouja, we zien het ook wel. Lianda, heb je niet de neiging om de tv uit Jimmy zijn kamer te halen? Ik wist wel wat de maatregel zou zijn als hij lang tv zou kijken er 's ochtends niet uit zou willen.. Nieky ook geinteresseerd in mediation? Leuk! Meiske, het is een soort post-hbo cursus van een half jaartje. Elke 2 a 3 weken 2 dagen achter elkaar cursus. Het begint trouwens pas in oktober, dus ik heb nog even Heb al even met de opleiding gebeld en volgens die vrouw was de opleiding maatschappelijk werk de beste achtergrond dus dat was fijn om te horen. Denk dat met name het juridische gedeelte pittig gaat worden. De rest bestaat vooral uit assessments, oefenen met acteurs. Denk dat dat ook wel pittig is, je bent echt bezig met conflicthantering. Dus ruzies en mensen die elkaar verwijten maken, boos zijn etc. Sjezus, Timme kruipt de trap omhoog. Even traphekje dicht doen.
Goedemorgen. Blergh blergh wat een gezellige avond gistereb bah! Hubbie zou rond 9uur thuis komen maar nee hoor bij half 11 kwam ie aankakken. Tja dan lig ik er al in hoor. Morgen mag ik extra werken dan moet hij op alle 3 de kinderen passen want die zijn natuurlijk s´middags vrij Wens hem heel veel succes Tjeemie nee Meiske arme jij! En dan nog hulpmama spelen. Sterkte ermee! Maja ze hebben een plasma tv op hun kamer hangen als ik die weg haal dan straf ik dus Giovanni ook. En dat wil ik echt niet. Hij krijgt al minder aandacht de laatste tijd. MAAAR ik heb de OPLOSSING ik trek vanand lekker de stekker beneden eruit en tja dan kan Jimmy geen tv kijken. Ja naar geruis Giovanni mag altijd opblijven tot 9uur en die gaat altijd meteen slapen als ie na bed gaat dus dat scheelt weer Zo Keano op de psz en ik ga om 11uur lessen. De buuf haalt Keano op. Ik wilde boven soppen maar ja binnen 1,5uur gaat het niet lukken denk ik. Hmmm dilemma want ik heb deze week al zo weinig tijd.
een televisie op hun kamer?? wauw, dat is nu niet iets waarvan ik denk dat ik dat wil gaan doen... dan heb ik geen idee meer wat ze kijken daar wil ik toch wel enig zicht op houden
Overdags kijken ze nooit tv boven,alleen s´avonds. Uiteraard ga ik of hubbie als hij thuis is altijd een paar keer kijken. Maar Jimmy die kijkt dus altijd tv als ie na bed gaat. Als ik hem dan zeg dat hij moet gaan slapen is dat goed. Maar zodra ik na een kwartier weer ga kijken staat ie weer aan. Nu ga ik dus echt die stekker eruit trekken beneden want meneer is s´morgens zijn bed niet uit te branden.