@joma Wat fijn dat er nu een naampje aan de symptonen komt te hangen, ik hoop wel voor je dat ze het in een lichtere gradatie heeft. Is dat iets waar ze overheen kan groeien?? @meiske Jeetje, ik kom wat later hier binnenvallen dus heb jullie voorhistorie gemist, maar wat vreselijk voor je dat je een vijfde niet gegund is!! Dat het pijn doet dat de ene na de ander lekker vrolijk komt vertellen dat ze zwanger zijn, dat kan ik ook erg goed begrijpen. dikke knuf!! Gisteren erg leuk contact gehad met een hr manager van een software bedrijf, ze zoeken daar een recruiter met ict affiniteit... alleen is die job fulltime. Dus ik heb mijn verkooppraatje gehouden, (ben namelijk ooit als programmeur de arbeidsmarkt in gestapt) ... en nu zou hij erover nadenken. Als dat wat wordt ga ik 1 dag in de week naar den haag, en andere hier in oldenzaal (bij enschede).... spannende tijden...
Rosalie gaat vaak 's middags ff slapen op dinsdag, maar veel langer dan een uur is dat niet. Ja als ze ziek is slaapt ze wel wat langer...
Whahhaahahah Had echt niks geweest voor mij vroeger.... 'gezellig' bij me ouders op de bank 's avonds euh nee bedankt!
Hier precies zo, ik zeg 1x wat daarna ben ik klaar mee. Als ze met eten gaan spelen ook ik zeg 1x wat en waarschuw dat ik het af ga pakken, wordt er dan nog met eten gespeeld gaat het weg.
maja spannend en beterschap suus kan me voorstellen dat je doorgaat, wel lekker dat jullie nog een weekje weggaan, mooi vooruitzicht. meiske lastig idd dat iedereen zwanger is, piet nog steeds geen nummer 5? merk dat ik ook weer teveel doe, nog ff plakplastic op zolder op de ramen gedaan, alle was is weg, moet alleen nog even de badkamer doen, word gek van mezelf en verwacht echt niet voor de 39 weken te bevallen dus beloofd nog wat de komende dagen. Gelukkig is paul morgen en vrijdag thuis, zie er best tegenop zo de middag de meiden thuis, sjouwen in en uit de auto, willen natuurlijk lekker naar buiten maar merk dat mijn lichaam ff niet wil. Maar goed, genoeg gezeur, ga ff vlug doekje door de badkamer halen, lekker douchen, eten boodschappen en de meiden halen
ohhhh, gaat niet goed, bij de bakker een aardbeienschelp meegenomen, bij de ah een broodje bapao, spullen gehaald voor morgen pom eten, roti zien staan en besluiten dat we dt dan vanavond eten ws tot nu toe 4 kilo lichter dan bij esmee maar voor hoelang
thanks voel me weer een beetje minder schuldig, al pak ik net ook een mega doos bonbons uit, was ik alweer vergeten
debie, jij mag gewoon .. oooooooooooooooooh heeeeeeeerlijk!! Ik heb hier nog een zak M&M's liggen, die kijkt me nu al een week aan
Debie lekker vreten meid, nu mag het! Maja niet fijn dat je je niet lekker voelt! En nu al de sleutel! Wat snel!!!!! Wanneer is de planning om over te gaan?
ik zag het op hyves ja Ik ben ook heel erg toe aan weekend, al dat nix doen is niets voor mij, ga eens even een potje tennissen zaterdag.
Wij hebben dit weekend schoonfamilie weekend kom er niet onder uit deze keer zijn al 3 maanden niet geweest.... en Sara heeft ook gewoon zin om haar neefje en nichtje te zien. Dus moet me er maar over heen zetten.
andere vraag: Ik merk bij jesper dat hij af en toe een zin niet kan opstarten, deze zinnen beginnen voornamelijk met ik...ik....ik....ik....ik...... of met mag......mag......mag...... etc. ik twijfel zelf of hij dan wel weet wat hij wil zeggen of dat het is dat hij inderdaad stottert en dat we ermee naar logopedie moeten gaan. mijn vraag is of jullie zoon's of dochters dit ook doen???