februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Hoi,
    Het ging prima bij de notaris. Was nog wel beroerd maarja, dat was nou eenmaal zo. We zijn daarna direct doorgereden naar het huis. Zo cool.
    Morgen begint de aannemer en komen er verschillende nieuwsgierige mensen kijken, iedereen is tenslotte vrij met hemelvaart. Behalve de aannemer:D

Stotteren: Doet Lune ook af en toe. Ook van 'ehm, ehm, ehm..' voordat het er echt uitkomt.

Suus, doe je rustig aan met je buikje?

Debie, op zp is ook wel eens wat geschreven over melatonine, misschien even de zoekfunctie gebruiken?
    Als Timme zich zo blijft gedragen geef ik hem ook een litertje;)
    Man, elke avond drama met in slaap komen, 's nachts nog 1 of 2 keer wakker, dan tussen 4 en half 6 een fles en standaard om 6u wakker. Blegh!

Oe, het begint weer. doei

2. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    hmmm... wat is het rustig overal...

3. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Heerlijk geslapen tot 7.30. Kas en Sofie waren al naar beneden gegaan. Ik geloof dat ze om kwart voor 7 al wakker waren.
    Straks gaan we naar Ikea. Zal wel druk zijn daar;) Verder niet veel op de planning vandaag.

Mom, fijn dat jullie zo'n super week met jullie vrienden hebben gehad. Afscheid nemen is nooit leuk.

Maja, veel plezier met de rondleidingen vandaag in jullie nieuwe huis. Ik vond dat superleuk om te doen. Als een trotse pauw liet ik iedereen die maar een voet over de drempel zette ons nieuwe huis zien!

4. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    De aannemer was er vanochtend al op tijd, dus ik was er ook alvast.
    Ze zijn vlot bezig gegaan en ik heb de koelkast en keuken schoongemaakt. Wil de oven ook nog doen maar die is zo vies en vet, heb het juiste schoonmaakspul niet dus maar weer even terug om dat op te halen. Timme ligt nog op bed, als hij wakker wordt kunnen we even met z'n viertjes heen.
    Straks zullen de eerste mensen wel komen om te spieken. Kunnen wij eerst nog even een rondje buren doen. Die arme mensen zijn om 8u al wakker gemaakt door het lawaai van de aannemer:)

Veel plezier bij de Ikea Meiske! En lekker hoor, tot half 8 slapen. Ik gun het je met heel mijn hart maar ben stiekem ook wel een beetje jaloers:D

5. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ooh wat leuk zo die eerste dagen in je nieuwe huis! Veel plezier, enne ik hoop dat je leuke buurtjes hebt :D

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Maja,heerlijk,jullie kunnen aan de slag.Nu maar hopen dat je wat meer geluk hebt met de buren. Zal ik er nog een schepje bovenop doen?Tess werd om 9.00 wakker,wij dus ook.

Meiske,hoe was de ikea? Druk zeker?
    Nog wat gekocht?

Mom,lijkt me vreselijk om na zo'n leuk weekend weer afscheid te moeten nemen, helemaal omdat je weet dat je ze heel lang niet weer zult zien.

Jan is vandaag verder gegaan met het schilderen van het huis en ik heb het bankje afgemaakt. Tis nu zwart en dat vind ik toch mooier. Verder lekker genoten van het mooie weer. Morgen even het zwembadje opzetten, kan ik lekker met Tess in het badje, terwijl Jan hard aan het werk is.

Straks nog even kijken naar een positiebadpak/tankini. Op de een of andere manier vind ik mijn bikini's nu niet zo gepast.

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Joh Suus, lekker in bikini je blote buik showen! Ik vind dat juist mooi:) Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt;)
    En Tess om 9u wakker?? Ongelofelijk. Lune haar uitslaap-record in haar hele leven is 20.15u ofzo. Nu steeds 6.15u.. En Timme vanochtend 5.15u. Ach ja, het went. Soort van.

Ik ben ka-pot. Hele dag mensen op visite gehad, achter elkaar door. Super gezellig natuurlijk maar de laatsten zijn net weg.. Heb thuis snel een patatje naar binnen gepropt toen nog 2 vriendinnen wilden kijken dus hup, de auto weer in en gaan met die banaan.
    Jeroen is de kids naar bed aan het brengen. Zo even opruimen hier en dan op de bank! En vroeg op bed.

8. supermummy

Ik vind een zwangerbuik (je) juist mooit om te showen, vooral als je voor de rest slank bent zoals jij.

9. supermummy

Maja,klinkt druk maar ook wel heel leuk dat je familie en vrienden allemaal je nieuwe huis willen zien!

10. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Suus, wat klinkt dat lekker relaxed zeg, Tess en jij lekker in het zwembadje terwijl Jan aan het werk is:D

Maja dus druk geweest met het showen van je nieuwe huis:) Beter dat ze vandaag allemaal geweest zijn, dan dat er elke dag weer een paar nieuwsgierigen willen kijken

Het was vanochtend echt ontzettend druk in de ikea. We hebben het geweldige keukentje voor Sofie (en de rest natuurlijk) gekocht. Inclusief de schattige fruit- en groentemandjes, kopjes, schoteltjes enz. Helemaal happy is ze ermee. Ook nog geslaagd voor een kast voor Sofie. Het is de stuva(?)kast geworden. Wel de kleinere uitvoering, want de grote past helaas niet waar we hem gepland hadden. Nu kunnen dus eindelijk na bijna een jaar haar kleerjtes netjes in een kast gelegd worden. Ze heeft vol trots haar kast geshowd aan haar broers en zus:)

Net een cake gebakken. Toen ik hem uit de oven haalde vroeg eerst Stijn en daarna Piet of het een chocoladecake was;) Nee, het is een gewone cake....meer hoef ik denk ik niet te zeggen ('t is een cake met een krokant korstje:D) Ik hoop wel dat hij nog een beetje smaakt.
    Morgenochtend nog veel te doen (boodschappen hier en daar en alles nog inpakken) en dan morgenmiddag heerlijk een weekendje naar de Kempervennen.

11. supermummy

Effe snel,
    ik heb het perfecte excuus om dit weekend niet naar de schoonfamilie te gaan :)

Mijn neefje heeft de waterpokken sinds vandaag. Is toch besmettelijk of niet? Ze krijgen het toch wel dat weet ik maar hier komt het nu niet goed uit want we gaan over 10 dagen op vakantie. Hoelang is normaal de incubatie tijd? Ik heb echt geen idee, maar mijn man moet wel gaan want hij moet zijn auto daar uit de garage ophalen, kan hij het ook overdragen aan de meiden? ;) Hehe ik heb geen idee.

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    SM, incubatietijd is volgens mij 10 tot 20 dagen ongeveer..
    He, vervelend voor je zeg:D

13. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    sm week daarvoor al besmettelijk totdat het is uitgedroogd. Kan idd 1-2 weken duren voordat je meiden het dan zouden krijgen zal het met vakantie ook niet super vinden, hier hadden ze het op de wintersport

14. supermummy

Meiske, leuk dat keukentje voor Sofie en al die spulletjes komt dat ook bij haar op de kamer? Enne weekendje Kempervennen? Heerlijk zeg dat zal dan wel weer een hele volksverhuizing worden of nie?

15. supermummy

:) ben eigenlijk heel blij dat ik niet naar de schoonfamilie hoef. Ik vind een paar uurtjes echt niet erg hoor en ook best leuk. Maar bezoek aan schoonfamilie is altijd ´all inclusive´ is ruim 2 uur rijden dus we blijven daar altijd slapen. Ze zijn dan zo blij ons te zien dat ze nog meer familie optrommelen en we vaak met 10 kleine kinderen(allemaal onder de 5) samen zitten, waar ik me voornamelijk mee bezig hou omdat de rest te druk is met koken.
    Heb net gelezen dat je met waterpokken niet mag vliegen of in ieder geval niet zonder doktersverklaring hihihihi perfecte excuus dus.

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha, lekker SM:D Ik leef met je mee, lijkt me vreselijk zo lang met zoveel familie/kinderen..

De cake is vast heerlijk Meiske. Hihi, chocoladecake..:D
    En leuk van het keukentje! Hij bevalt hier ook nog steeds prima.

Ow, ik ga weer even entertainen. Man, ze zijn beide vervelend.. Ook wel logisch. Steeds drukke dagen met heen en weer gevlieg naar het oude en nieuwe huis, veel mensen over de vloer etc. Jeroen en ik waren gister ook kapot dus om 21u naar bed. Begon Timme te spoken tot 0.00u;) En om 5u was meneer weer wakker. Blegh.
    Er komt straks een vriendin op visite. Die is dol op de kids en andersom dus wel leuk.
    Oja, ik ging entertainen.. Geen zin:)

17. supermummy

Maja Entertainze,
    ja merken ze meteen he als iets anders is als anders,worden ye lastig van ;)

Hoe lang doen jullie kids met schoenen?
    Sara heb ik volgens mij 6 weken geleden nieuwe schoenen gekocht en ze zijn nu al echt niet meer draagbaar vind ik, helemaal afgetrapt, van het spelen en schrapen over de grond :$;) En daarvoor had ik ook al schoenen gekocht die maar 2 maanden meegingen. Is dit normaal?

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Volgens mij is dat vrij normaal SM, ik hoor er tenminste meer mensen over. Bij Lune zou het wel vreemd zijn, die doet heeeeel lang met schoenen. Ze heeft nu bijvoorbeeld nog sandaaltjes aan van vorig jaar zomer:$ Waren toen iets te groot en passen nu nog prima. Ze is maar 1 maat gegroeid van voeten en is niet echt heel 'ruig' moet spelen dus die dingen gaan lang mee.

19. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Fijn Maja, die "lastige" kinderen. Handig dat een vriendin komt, dan kan zij zich even met hen bezighouden:D

SM, komt dat even goed uit dat je neefje de pokken heeft:D
    Hier doen de kinderen een seizoen met hun schoenen. De jongens dan. Eva's schoenen slijten niet echt, maar zijn een jaar later vaak net te klein. Sofie is niet zo'n kruiper, dus haar schoentjes kunnen ook gewoon een seizoen mee. Ook zij heeft nog sandaaltjes van vorig jaar die ze past en die er nog goed uitzien, maar mevrouw draagt geen sandalen meer, maar alleen maar teenslippers;)

Enne volksverhuizing, yep:D Mijn ouders hebben nog genoeg ruimte in de auto over, dus ik mocht daar wat spullen brengen. Ze waren niet thuis toen ik het bracht, dus ze zullen wel zo:$ hebben gestaan haha. Piet wil graag bbqen daar, dus die gaat ook mee.
    Nou, ga nog even naar de drogist, dan eten en dan de spullen in de auto zetten. Fijn weekend allemaal!

20. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Hoi hoi,

De meesten lekker op pad (geweest) zo te lezen. Behalve SM natuurlijk :cool:. Incubatietijd is 21 dagen en het is zeer besmettelijk, dus denk niet dat je man daar kan blijven hoor!

Mis ik vandaag een berichtje van Debie?? Ha, ha.. nee het werd toch overtijd zij ze.

He joma, die logeerpartij ziet er gezellig uit.

Meiske lekker bussy, fijn dat je geslaagd bent.

Maja, wanneer ga je eigenlijk over? En wat gaan jullie aanpakken voordat je er in gaat? Laat je de visite zien waar je vooral hulp bij nodig gaat hebben? Succes met de onrustige kids.

Hier vandaag naar mn ouders geweest en daarna Elena afgeleverd bij mijn broerjte en schoonzus. Morgen gaat ze met hen naar burgers zoo. Ben stiekem een beetje jaloers!
    Erik is een aantal dagen weg ivm bruiloft in het buitenland. Dus.. daar zit ik dan.. eindelijk eens tijd om hier te spieken.
    T is jammer dat ik naast geplande dingen nog zoveel huishouden te doen heb. De nieuwe schoonmaakster heeft niet gedweilt, maar alleen de vloer nat gemaakt, dus helaas kan ik dat ook nog doen. Toch jammer, maar ik kan het haar niet kwalijk nemen, ze is jong en hoeft thuis niet schoon te maken. Daar is de prijs dan ook naar ;).

We hebben even een pauze aangaande het zolder-klussen. We zijn allebei moe, denk dat we in juli weer verder gaan. Voorlopig kan het er prima mee door zo. Maar voor-na foto's houden jullie nog tegoed.

Ik zal eens wat foto's plaatsen...

Deel Deze Pagina