Viv, Kijkshop.nl - Medisana Anti allergie apparaat MEDINOSE Zoiets kan je ook nog proberen voor Bryan, vriend van mij gebruikt dit en is er zeer tevreden over!
Whaha ja sommige mensen drinken koffie.... Ik drink red bull ik snap weer niet dat mensen koffie weg krijgen
Zo net hotel geboekt voor Granada, hihih vind ik heerlijk alles uitpluizen heb nu een 4 sterren hotel met ontbijt voor 55 euro. Terwijl het op een andere website 90 euro kost
Goedenmorgen @Arie -> ieh juch, red BULL!!! wat zielig voor je collega's, wat een vieze zoete troep is dat zeg... Geef mij maar een bak heerlijke zwarte koffie. @joma Nog steeds niets gehoord over de uitslag??? Ik zit het vol interesse te volgen maar ik word zelfs nerveus.. gaat het nog met jou dan? @ichy hoe gaat het met je? @ego Er vroeg iemand hoe ik zo afgevallen ben, via dr. FRANK, De laatste tijd niet meer superstreng,maar ik val nog steeds langzaam maar zeker af en voel me er goed bij.... Eigenlijk zou ik het liefst nu nog 8 kilo afvallen.... pffff maar dat klinkt weer zoveel.. Ik ben ondertussen bezig met een sollicitatiebrief voor een leuke functie... maar ik heb een writersblock ofzo OH ja, 1 ruzie is weer uitgevochten, ik heb een bepaalde gesprekstechniek gebruikt om diegene uit de tent te lokken en dat is gelukt ... klinkt heel gemeen maar zo was het niet. Ik wou gewoon dat ze eens zegt wat haar op het hart ligt ipv me alleen maar overhoop te schieten terwijl ik mezelf aardig onschuldig vind... Tactiek is geslaagd er wordt gepraat
ik hou er niet van als mensen niet zeggen wat ze denken terwijl je aan non-verbaal gedraag duidelijk kunt merken dat ze het er niet mee eens zijn.
Goedemorgen Ariel: hoe krijg je dat spul zo vroeg al binnen?? Mijn schoonzusje drinkt dat ook echt heel veel en hubbie deed dat ook trouwens een tree per week ging er hier door. Maar de ha had hem afgeraden om dat spul te drinken en hij is er nu sinds een week of 6 helemaal vanaf. Vind dat zoooo stinken he hihi maar goed ieder zijn eigen drankje natuurlijk. Party was inderdaad net zoiets als een tupperware ja,was leuk alleen voelde ik me wel alleen zeg! Allemaal oudere dames zat ik daar dan als enige jong ding. Oh nee de dochter van de overleden buurvrouw was er ook. Maar goed nee om nou te zeggen naar zoiets ga ik nog eens nee. NiekyN: knap hoor hoe jij afvalt! Die 8 kg ga je vast en zeker ook nog wel redden. Fijn dat 1 ruzie nu is opgelost! Sm: ik had me ook verslapen vanmorgen hoor. Wekker ging om 7uur af en ik was een beetje wakker en hubbie ging er dus uit. Ben ik weer in slaap gevallen tot kwart voor 8. Hubbie zou dan ook niet even na boven komen want tja Jimmy lag nog lekker te slapen en die moet wel om kwart over 8 naar school. Maar we hebben het gered haha. Heb nu afgesproken dat hij mij dus echt wakker maakt als ie niks hoord nadat de wekker is afgegaan. Ik hou dus totaal niet van haasten he en helemaal niet s'morgen vroeg! Meiske: ach een ongelukje kan altijd gebeuren,hopelijk krijgt Sofie het snel door. Poepprobleem was hier dus ook heel erg. Maar sinds een maandje poept Keano op het potje behalve dus als hij een luier omheeft na het douchen s'avonds. Want dan schijt dus gewoon zijn luier lekker vol Hubbie zei al vanmorgen we doen hem pas een luier om zodra hij in bed ligt. Denk ook dat dat het beste is. Want nu krijgt hij al om kwart over 6 een luier aan en wandeld dan nog tot kwart over 7 a 7uur beneden. Joma: wat een mooi meisje hebben jullie toch!! Ik hoop dat jullie echt heel snel een uitslag krijgen want het lijkt me echt zo verschrikkelijk om zolang te moeten wachten. Vivi: wat lief van je om een zelf gemaakte taart te geven zeg! Debie: wouw wat is het hard bij jou gegaan zeg alweer 39 weekjes vandaag! Ben benieuwd wanneer je prinsje zich aandiend. Suus: ook jij bent alweer ruim over de helft het gaat echt snel. Mom: hoe is het bij jullie??? Boney: hoe is het bij jullie? Voel je je weer goed de oude? Maja: hoe is het met de verhuis stress???? Sizzel: hoe is het nu met Nora's oortje?? Dwaas: ben ook wel heeeeeeeeeeel benieuwd hoe het met jou is! Ichy: nogmaals een dikke knuf lijkt me niet makkelijk allemaal. Willen jullie morgen allemaal duimen draaien voor ons?? Morgen nemen ze dus de beslissing of Jimmy de cluster 4 indicatie krijgt. A.s week krijgen we dan bericht ervan. Ik spring echt een groot gat in de lucht als we hem krijgen....we hebben er zoveel moeite voor moeten doen. Had ik trouwens al een foto geshowt van Keano met bril???? hmmm zal is ff zoeken of ik er 1 op de laptop heb staan en anders hebben jullie hem nog tegoed.
stoere knul, bril staat hem erg goed net super pedagogisch verantwoord bezig geweest, ilse knippen en plakken, esmee scheuren en plakken, meiden houden echt van knutselen, beide ruim een uur bezig geweest
chrisnielschrisnielschrisnielschrisnielszijn er nog steeds niet uit, ik heb voorkeur een, manlief ander pfffffff