pfffff wordt het bankhangen zat, helaas hier ook niemand, g maar de lof ff snijden denk ik en de aardappels.
Ik word gek, heb al een paar weken last van me ribben links (de zwevende) en ik heb er nou zo veel pijn aan dat ik niet meer weethoe ik moet gaan zitten achter me burootje. Beter werkt de ibuprofen snel!
Ik vind Niels wel echt leuk! Enne uuh vroeger in de klas had ik een jongetje die noemden ze: Chris Kattepis (Ja heel kinderachtig) dus ik moet daar altijd aan denken bij Chris.
Hoi! Ik heb de verhalen van joma en Ichtus mee gekregen. Wat rot voor Gwen zeg. En wat ziet ze eruit Arm ding. Hoop dat het snel beter gaat en dat je snel bericht uit het ZH krijgt Ichtus, sjonge wat moet jij je rot en onzeker voelen zeg. Ik weet eigenlijk niet goed wat ik tegen je moet zeggen, maar wens je sterkte met alles. Knuffel... Hier gaat het prima. Ben dinsdag en woensdag bij m'n ouders geweest. Echt 2 volle dagen. Het is zo'n 2u rijden. Dinsdagmorgen reed ik 4.48u thuis weg! Hihi... Maar ik was dus 10 voor 8 daar. Lekker voor de files uit. Heb Tessa 5 min. voor ik weg ging uit bed geplukt, laten plassen en in pyjama in de auto gezet met knuffels en speentje. Ze heeft bijna de hele weg zitten suffen/slapen. Gisteravond ben ik na de files, rond 19u, weer terug naar huis gereden. Ook toen viel ze bijna gelijk in slaap tot thuis. Het was dus voor herhaling vatbaar. Ik ben namelijk voor het eerst nu met Tessa alleen geweest. Anders gingen we altijd met z'n 3jes en dan kon 1 van ons Tessa vermaken. Ik had een tas met eten/lekkers en een tas met speelgoed naast me. Luisterboeken van de bieb gehaald. Debie, sterkte! Ik zal komende week m'n telefoon bij me in de buurt houden. Hoest met majadepaja? Druk aan het inpakken? Ik heb ook Mrijn en WEn al een tijdje niet gezien? Hoe is het met jullie? Wij gaan vanavond lekker shoarma halen. Op donderdag staat hier op het plein altijd zo'n kar. En dat is zoooo lekker.
En als je het dan als Nielz spelt??? vind je man (misschien jij al helemaaaal niet) de naam dan leuk??
nienky nadeel dat je dan tegen iedereen altijd moet zeggen hoe je het schrijft. boney gezellig hoor, volgende keer drie dagen, spreken we nog een bakkie af. En anders wordt het een dvd schermpje aanschaffen. (hier alleen als we meer als twee uur rijden gaan ze mee, dus eigenlijk alleen met zomer en wintersport vakantie ) zo, net nog even een grijs babymutsje gekocht, had alleen een creme en een groenen maar de eerste pakjes zijn wit met grijs en moet natuurlijk wel matchen.
Boney, ooh wat wat je vroeg vertrokken ,maar wel fijn dat het zo goed is gegaan met rijden. Toch fijn om te weten dat het wel kan, dan kan je tenminste wat vaker gaan als je daar zin in hebt. Debie, vind je Sven niets?
Hoooooi.. kwam ff spieken naar DEBIE.. maar die is nog heel lees ik..(blijft leuke uitspraak..hihihi) ff op wat reacties reageren: doe tff algemeen hoor.. weet niet meer wie wat precies zei..whaha Ed heeft idd wel bij Griet aangegeven hoe hij erin staat, Dat hij ons niet wil opgeven en ook geen risico wil lopen. Zij geeft aan dit ook niet te willen.. dus prima zo.. Ed stelt zich heel open op.. is heel lief.. houdt rekening met me.. geeft me alle vrijheid om m te controleren.. (wat ik net wil doen.. dan ga ik nl te ver).. Hij snapt mijn wantrouwen.. ik heb de zaken gister eens omgedraaid.. hoe hij zich zou voelen als het andersom zou zijn.. als ik een leuke collega had waarmee ik had gedarteld, waar ik net iets meer voor had gevoeld dan alleen collega zijn. Waar ik na alles hebben uitgesproken nog steeds mee samenwerkte en ook nog na het werk regelmatig contact had.. bijv. sleutel overdracht bij hem thuis of ff sleutel ophalen smorgens vroeg.. nog even kroketje eten na t werk.. bla bla.. Ja dat zou hij ook absoluut niet kunnen waarderen.. Hij snapt mij.. ik snap hem.. we komen er wel uit.. heeft voor mij gewoon wat tijd nodig.. Tis meer het feit alleen al dat hij interesse heeft getoont in een andere vrouw (ook al wist hij zich gelukkig zelf in te houden) dat mij toch wel pijn doet. Ik heb er eigenlijk nooit rekening mee gehouden dat dit zou kunnen. Ed is een man van principes. Enorme principes. Monogaam voor het leven, het huwelijk is voor het leven, hij ging als maagd het huwelijk in want ook seks voor het huwelijk is not done.. etc etc.. Dan zijn de woorden "ik vind haar gewoon te leuk en aantrekkelijk" wel een bom op je hart hoor.. Hij had het ook wel voor zich mogen houden. Ik heb ook altijd gezegd.. Als je ooit toch vreemd gaat dan wil ik het niet weten. Dan moet je ervoor zorgen dat ik er nooit achter kom. Ga dan niet de moraalridder uithangen en het me eerlijk opbiechten. Dat wil ik gewoon niet. Het lost niets op en maakt alleen maar alles kapot.. Dat merk ik nu al... Ik had dit liever niet geweten. maar goed.. wellicht is het ook wel goed geweest nu en hadden we dit even nodig.. een wake-up call.. maar ik heb mezelf dus nu een trap verkocht.. en ga *** uit mijn systeem bannen voor zover dat lukt.. en maak van ed weer de heilige die hij altijd was.... Dat dit een impact heeft op mijn psyche en wellicht ook op mijn gezondheid zou best goed kunnen.. al zal dit niet de oorzaak zijn. De klachten zijn nl al begonnen voor dit uberhaupt speelde en ik zit er al weken mee.. Nu hoopte ik dat het na het goede nieuws mbt mijn knobbeltje ook de klachten (waarvan ik dan dacht dat ze kwamen door de zorgen) ook wel weg zouden gaan, maar dat is dus niet zo. De laatste 3 dagen is het wel sterk verergerd. Zo dat ik niet meer volledig kan functioneren. Op aandringen van Edwin en vriendin heb ik gisteren maar weer de ha gebeld. Ik wilde het nog ff aanzien, maar dat kan eigenlijk niet meer. Nu kan ik komende woensdag terecht.. duurt weer een week, maar tis een drukke praktijk en alles zat voor de pinksteren al vol.. Gelukkig hebben we de hap nog in nood..whaha.. UITSLAG ANNA.. krijgen we 20 juni einde van de dag. Dan belt de ka ons.. erg benieuwd... NIEKYN.. afvallen met dr frank.. ieuw.. collega heeft zo'n boek van m.. werd er spontaan onpasselijk van.. kan die gerechten echt niet waarderen.. laat staan de moeite nemen om ze klaar te maken.. Das dus niets voor mij..ik heb een nieuwe weegschaal gekocht.. (komt morgen binnen).. en dan ga ik s kijken hoe en wat.. mijn oude gaf 56 kg. aan.. JEAH RIGHT... die ligt dus nu in de kliko.. bij de ha laatst was ik 74 kg.. jammer, maar dat komt meer in de richting ja.. Ha vond het overigens een prachtig gewicht.. zucht.. ik wil naar de 65 minimaal!... RUZIES.. heb ik eigenlijk nooit.. (of zelden.. ) wel s met vreemden, maar dat boeit me niet.. met bekenden of vrienden niet echt.. dat ontwijk ik ook en geeft soms te snel toe om de vrede maar te bewaren.. dan baal ik soms van mezelf hoor.. maar ja.. Ik kan heel assertief zijn als het om mijn werk gaat bijv. maar bij vrienden dan weer helemaal niet.. :s ff posten.. accu is bijna leeg.....
ffff.. weer zo'n lap tekst... SIZZ JOMA DWAAS.. jaa afspreken idd.. zat me gister nog af te vragen Sizz.. wanneer je rooster nou duidelijk was.. wie maakte die ook al weer??? whahahaha....kom maar op met die data.... i'll be there..en deze keer ga ik het echt NIET missen hoor!!! Iedereen bedankt voor de steun.. echt lief.. ik ben hier niet zoveel en voel me dan een beetje bezwaard.. maar jullie zijn wel de enige plek waar ik dit toch zomaar kwijt kan..THNX!!! MOM.. see ya next week!!!!! thnx... euh.. nu weet ik ff niet meer....
Oh ja.. NIELS of CHRIS.. ik vind allebei niks.. maar dat komt omdat ik daar weer rare herrinneringen mee heb van vroeger...(klasgenootjes die heel stom en lelijk waren)... ik vind gewoon Thom of Tim of Tygo of euh.. sja.. er zijn zoveel leuke namen.. jullie komen er vast wel uit.. als ik moest kiezen tussen Niels en Chris zou ik voor Chris gaan.. Hebben jullie trouwens gister Hart v NL nog gezien (late editie??) Daar was mijn zwager (broertje Ed) te zien.. Sportvisser Christiaan Groenewold.. had dode tackels gevonden in een kanaal hier in de buurt.. Hij deed t wel leuk.. ARIEL.. weet niet meer.. wilde nog wat zeggen.. oh ja.. ook maar ff naar de HA met die pijn bij je ribben.. is niet goe nie.. en weer prachtige taarten zie ik voorbij komen op hyves.. LIANDA.. ik duim mee.....knuf SM.. hoe is t nu met de zieke meisjes??? JOMA.. dikke knuffff voor GWEN en voor jou.. hopelijk snel de uitslag meis.... Suus.. thnx voor je lieve woorden.. luf u.... en wat gaat t hard zeg.. alweer ruim over de 20 wk.. euh.. een meisje.. wat leuk zeg..volgens mij is Tess en echte zus zus... En nu komt ed zo thuis en ga ik echt even liggen.. alles duizelt en ik voel alles weer klemmen.. koes koes..