februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hoi hoi allemaal

hoe is alles hier ??

2. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    Ichy ik weet niet wat er aan de hand is meisje maar ik merk dat het echt niet lekker gaat met je
    Ik wil je een hele dikke knuffel geven !! je kan altijd bij me terecht ondanks dat ik niet veel hier ben
    Je bent een toppertje vergeet dat niet !!!

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi mys, hoe is het nu met slapen van Bryan? Gaat het al wat beter?

Truste allemaal

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ichtus knuffel meid. En die opmerking "heel" zijn kwam van een berichtje van sm, haha. Vond het wel komisch.

hier dus weer de nacht doorgekomen, bleh, vraag me af of ik het onbewust beetje tegenhou totdat mijn ouders zondag weer in het land zijn. Maar goed, zal wel onzin zijn, komt wanneer t komt.

Zo ff esmee naar vriendin brengen en dan met ilse naar het zwembad, eten bij vriendin en dan ff ilse achter de tv en mama liggen. Vanmiddag nog wat eten voor vanavond halen en dan mag manlief morgen de boodschappen doen voor het weekend.

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen!!!

Bijna lang weekend!

Ichy, ik lees dat je er weer wat positiever in staat! Fijn om te lezen.
    Hier voelt Vin zich ook wel eens aangetrokken tot andere vrouwen. Daar zit ik alleen niet zo mee, ik zie ook wel eens mannen met wie ik een beschuitje zou willen eten :D

Mys, ja indd hoe is het met het slapen van Bryan?

6. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hoi Mys,leuk je weer eens te lezen.

Debie, kan best dat je de bevalling onbewust tegenhoudt, en wacht tot dat je ouders er weer zijn. Heb ik wel vaker gehoord.

7. supermummy

supermummy Niet meer actief

Joepie nog een paar uurtjes werken en dan heb ik 16 dagen vakantie!!!!!!!

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    zondag half 11 landen ze op schiphol, zou mooi zijn.

Moet zeggen dat ik andere mannen best knap kan vinden maar aangetrokken voelen eigenlijk nooit, moet ook niet denken aan zoenen met een ander. Kan me ook niet voorstellen dat wij niet bij elkaar zouden zijn of ik met een ander. Maar goed zijn inmiddels 15 jaar samen en ben het nog niet zat al kan ik hem soms best achter het behang plakken, haha.

Hij heeft woensdag trouwens een eerste afspraak in het ziekenhuis voor een knip, hahahhahahahaha. Zijn beurd

9. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    zo lekker sm heerlijk vooruitzicht

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi ik kan me een leven zonder Vin ook niet voorstellen hoor. Maar heb af en toe wel zoiets van hoe zou het zijn met............. Ik geloof ook niet dat de mens gemaakt is om z'n hele leven met 1 iemand te zijn.

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ok, dat ziet er een beetje zweverig en open relatie achtig uit. Maar dat is bij ons absoluut niet het geval hoor!!

SM lekker zeg 16 dagen vakantie!

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    denk dat wat vergelijking wel handig is maar kan me ons verder de rest van ons leven wel samen voorstellen. Samen met een rollator voortstrompelend naar een terrasje met je kunstgebid een gebakje wegsmikkelen:D

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi dat klinkt bijna romantisch! :D

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    :)

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    tot later ff mezelf overeind takelen en naar het zwembad

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmorgen,

Ichy, allereerst voor jouw een hele dikke knuffel.
    Ik weet zeker dat jouw gevoel wel slijt en dat je over een paar maanden niet eens meer denkt hieraan. Maar nu is het vers en dan gaat het gepaard met een heleboel emoties. Maar dat hoef ik je niet te vertellen, dat voel je al wel.
    Je kunt hier altijd jouw verhaal kwijt, of je er nu dagelijks bent of 1 keer per jaar. We hebben met z'n allen een band die niet kapot te krijgen is!

Debie, zou best heel goed kunnen. Hoor het wel vaker van mensen.
    Nou, succes deze dag maar weer.

SM, lekker vooruitzicht zeg! Da's echt aftellen!

Bones, toppertje! Wat stoer dat je de hele tour met Tessa hebt ondernomen. En wat geweldig dat het zo goed ging, dan kun je dit vaker doen.

Ik zit nu met 5 barbies op de bank...(heel eerlijk: i hate barbies).
    Vanmiddag gaat Tess spelen bij het buurmeisje. Nu blijf ik er nog bij en dan de volgende keer gaat Tess alleen. Ha ha ha, mietje dat ik ben....Gelukkig begrijpt de buurvrouw me heel goed. Haar dochters zijn 6 en 3 1/2, dus ze heeft het ook allemaal doorgemaakt.
    Nu ook een weekje vrij, ivm een lang pinksterweekend. Zal in het teken staan van klussen.
    Oja, gisteren een hele mooie box van bopita opgehaald. Echt, ziet er nog uit als nieuw en dat voor 30 euro.

17. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @ariel ik begrijp je helemaal zo sta ik er zelf ook tegenover en ben ook absoluut niet iemand van open relaties ;) als martijn nu iets met een ander deed wist hij zo waar gat van deur was dus echt geen open relatie

zo nog 13 weken "werken" en dan is mijn verlof alweer aan de beurt heerlijk en tussendoor ook nog 2 weken vakantie maarja zal eerst maar eens aan het werk moeten komen en zit er echt nog niet in ben bang dat dat ook niet meer gaat gebeuren

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Op zich ben ik niet zo van "gemaakt voor elkaar en maar 1 grote liefde", want ik heb al meerdere liefdes gehad. Wel stel ik me wel in en voor op een leven met Jan. Onze intentie is wel om voor altijd bij elkaar te blijven. Maar ik ben ook realistisch genoeg om te weten dat het ook nog anders kan lopen in het leven.
    Wat betreft het aangetrokken voelen tot een ander: In mijn vorige relatie is me dat wel overkomen, helaas heeft dat tot een breuk geleid. Er zit een groot verschil tussen andere mannen aantrekkelijk vinden of aangetrokken zijn tot een andere man.
    Tuurlijk zie ik mooie mannen lopen, maar heb totaal geen behoefte om er iets mee te doen.

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi.....pffff net gebeld ..assistent aan de lijn me verhaal gedaan gekeken nog niks binnen...ik zei ook al ja ik zo vorige week al terug gebeld worden ...ik zei ik krijg bericht..zo en zo dat is er gevonden ...ik probeer zo snel mogenlijk terug te bellen vorige week woensdag anders vrijdag ivm hemelvaart ...niks gehoord heel het weekend in de stresss..maandag gebeld ...oh ik zal dr Konijn even bellen ..nog geen bericht binnen van het sophia kinderziekenhuis.....denk gistermiddag bel zelf maar weer...oh oke mevr ik zal u nummer noteren ...denk nou dan wordt ik wel terug gebeld ...want ja wil toch meer weten hoe of wat...gister niet terug gebeld ...Net gebeld mijn verhaal dus gedaan en gezegd...ik zit in de stres....en weet niks...weet nog niet eens precies wat ze aan het doen zijn daar ..ja die andere test....ja duh...nou hij zei ja mevr kan nu niks doen voor u ..ik kan wel een memo neerleggen bij dr Konijn..ik zeg ja doe dat maar...dus ja nu nog steeds afwachten in de hoop dat ik vandaag nog wat hoor ...anders weer een lang pinksterweekend wachten en stresss hebben ARGGGGGG heb eerst ff potje zitten janken toen ik ophing ..kon er niet meer tegen.....

sorry voor mijn geklaag en ego zijn!!

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dikke knuff Joma! En wat achterlijk dat ze je zo in onzekerheid laten zeg!

Deel Deze Pagina