@joma das toch ook niets dat ze Jou zolang in spanning laten kan mee voorstellen dat je op bent van spanning dikke knuffel voor Jou meid Xx
Indd als ze gewoon van tevoren zeggen van nou mevrouw. Het duurt 2 weken voor de uitslag er is dan is er niks aan de hand. Dan is het ook vervelend, maar dan zit je in ieder geval niet zo te wachten.
Ichtus, wat ontzettend begrijpelijk hoe jij je nu voelt. Er zit een heel groot stuk tussen verstand en gevoel en op een of andere manier wint je gevoel het toch vaak van verstand Helemaal in dit soort situaties. Je beeld van je partner, waar je tot nu toe blind op hebt vertrouwd blijkt ineens gevoelens te kunnen hebben voor een andere vrouw. Dat is niet niks! Dat heeft invloed op je beeld naar hem toe, het vertrouwen naar hem toe, jouw zelfvertrouwen, jullie band samen en het toekomstplaatje. Overal wordt ineens aan getwijfeld en daar word je onzeker, boos en verdrietig van. Hebben jullie er al echt een serieus gesprek over gehad? Echt samen gaan zitten en bespreken wat dit met jullie relatie heeft gedaan? Wat ik begrijp is dat Ed wel eerlijk is en begrijpt jou ook goed. Misschien kan je hem goed duidelijk maken wat je nu van hem verwacht. Dan weten jullie beide waar je aan toe zijn. En natuurlijk moet jij nu niet de jaloerse vrouw gaan 'spelen', maar het is nog zo vers.. het moet nu echt meer van zijn kant komen dan van die van jou. En dit heeft tijd nodig om te slijten. En blijf met elkaar in gesprek, dat is zo belangrijk! Nou meid, ik hoop dat het allemaal gauw wat beter gaat voelen allemaal. Knuffel!
Jeetje Joma, wat een onduidelijkheid allemaal. Daar zit je niet op te wachten als het om de gezondheid van je kind gaat! Erg frustrerend. En toch afwachten dus maar, bah. Suus, ik zou er ook eerst bij blijven hoor. Lune ging een tijdje terug bij haar vriendinnetje spelen. Ben ik er ook bij geweest. Als het vaker gebeurd ga ik wel een keer weg Dat vriendinnetje is hier trouwens wel alleen geweest maar dat kwam ook omdat de mama moest bevallen
Goedemorgen, Debie, kan best dat je het onbewust toch inhoud. Als je nu deze week gaat bevallen, komen ze dan eerder terug? Waar zitten ze? Wens Paus succes woe. Vind het stoer van hem. Peter zou dat denk ik nooit doen. Joma, wat vervelend zeg die onzekerheid. Snap best dat je een potje hebt zitten janken. Mag ook best. Het gaat toch over je kind... Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Ichtus, fijn dat je er weer wat beter in staat. Hoop dat je het los kan laten nu. Ik zou ook echt gek worden bij het idee! Alleen al bij het idee dat Peter en ik ooit uit elkaar zouden gaan. Zeker nu we Tessa hebben. Wat afschuwelijk lijkt me dat. Tuurlijk zie ik wel eens een leuke man. Gewoon aantrekkelijk, maar dan niet op die manier dat ik er mee het bed in zou willen duiken. Nee, ik ziet het net als Debie. Lekker samen oud worden. Kunstgebit op het nachtkastje en lekker dicht tegen elkaar aan in bed. 's Morgens samen wakker worden en wachten op de thuiszorg die onze steunkousen aan komt trekken Tessa zit even voor de tv. Die gaat vanmiddag naar de psz. Kan ik mooi even boodschappen doen.
Haha, heerlijk samen oud worden! Steunkousen, klaverjassen, samen op het bankje buiten bij het bejaardentehuis eendjes voeren, samen incontinent worden.. Zo romantisch allemaal Lune heeft bij mijn ouders gewoon aan 1 stuk door geslapen tot 7.15u Waarom doet ze dat thuis niet? Hm, Timme plukt de kipfilet van zijn brood en gooit dan het stukje brood weg om vervolgens een nieuw stukje te willen.. Dan gaat natuurlijk niet gebeuren dus ik heb nu een boos jongetje naast me zitten Qua gedrag lijkt hij soms wel 20 maanden ipv bijna 10 maand. Gek kind.
Oja, ik ga de opleiding Mediation niet doen.. Ik moet minstens 5000 euro investeren en dan vind ik het risico te groot of het wel of niet gaat lopen. En 5000 euro hebben we niet en een lening zie ik niet zitten. Ja, als ik wist dat ik het terug kon betalen maar dat weet ik niet. Zit er nu aan te denken om voor mezelf te beginnen als coach. Ik weet de doelgroep alleen nog niet precies. Heb me voorgenomen om eerst met het huis bezig te gaan en als dat allemaal wat rustiger is, me te gaan richten op wat ik precies wil.
hihi boney blij dat ik niet de enige ben met zo'n beeld voor ogen. Mijn ouders zitten in Canada, was al geboekt voordat ik wist dat nummer drie zou komen. Mijn moeder vond het ook vreselijk om te gaan, maar ja je weet niet alles van tevoren. maja best prijzig idd. joma balen, duurt altijd zo lang en zeker dan de onzekerheid. hoop dat ze nu echt snel iets laten weten. suus zou het ook lastig vinden en er de eerste keer bij willen zijn, veel plezier. zo esmee ligt ff op bed, een uurtje rust. Ilse mag lekker diego gaan kijken en ik ff op de bank.
Lars vind ik ook erg leuk. Net als Niels Maja, wat een geld zeg. Snap dat je nu, met verbouwen/verhuizen, niet zo'n investering wil doen. Wel balen, het was wel iets wat je graag wilde doen. Tessa is op de psz. Ik heb boodschappen gedaan en bloemen gehaald op de markt. Alles is opgeruimd en de bloemen staan op een vaas. Nu koffie en laptoptijd. Heerlijk...
hmm lars vind ik ook wel leuk, die onthoud ik.... Halllooooooooooooooooooooooooooooo ik las wat over aantrekkelijke mannen enzo.... weet je wat ik altijd heb als ik bijna kwijlend zit/over straat heen loop omdat ik een prachtige man zie. Dan gaat de beste man praten en dan ben ik er gelijk klaar mee..... vreemd is dat! Ik heb gedurende onze 14 jarige relatie ook wel eens gevoel gehad voor een andere man, nix mee gedaan. Maar het gaf bij mij en hubby aan dat we wel met elkaar moeten blijven praten en tijd aan elkaar moeten blijven besteden. ik voelde me in die periode zoooooo alleen.... Ik kies er dus voor om monogaam te blijven, een open relatie zou ik niet mee om kunnen gaan volgens mij....
Nou dat heb ik hier dus ook! Ik heb het meer als Vin en ik even in een dipje zitten.. Net als nu! We hebben het zo ongelooflijk druk en druk gehad. En we hebben echt al weken geen tijd voor elkaar gemaakt, zitten constant op elkaar te zeuren, te zanikken en te schelden. En dan merk ik gewoon dat mijn oog naar andere mannen gaat. Voor mij een teken om de relatie weer even een beetje leven in te blazen!
@Arie IDEM! We could be soulmates!!! Morgen gooien we de kinderen naar mijn ouders en halen ze dan weer zondags op (nadat we bij hun gegeten hebben natuurlijk) We denken erover lekker te gaan shoppen in enschede.
Ohhh lekker zeg! Als het huis straks helemaal af is gaan wij ook weer is lekker weg! Dan gaan we lekker een weekendje naar Parijs of Antwerpen ofzo! Daar kan ik nu al naar uitkijken!