februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Offff je gaat shoppen en dan daarna lekker uit eten en naar de bios! :D En dan zondag lekker uitslapen en niks doen en daarna bij je ouders eten en de kids halen!

2. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Klinkt wel heel erg gezellig.... hihi

3. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    dit is heel erg triest, haha
    Ik zit op zolder, ben aan het werk. Ben ondertussen met hubby aan het what's ap-en die beneden in de kamer zit ... haha

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Whahahaha :D

Ach tis in ieder geval gratis en je hoeft niet te schreeuwen!

6. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik zie geen foto's bij de link. Op welke pagina staan de foto's?

7. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Ik ben weer weg, ga zo effe naar de bib

8. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    liefs van mij en fijn weekend!

9. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Fijn weekend Nieky! Geniet lekker van jullie weekend samen en vooral van de rust!

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ariel, op de laatste pagina. Of anders de 1 na laatste. Ik heb ingesteld dat ik 20 berichten per pagina heb. Dus mijn pagina nummers kloppen niet.

11. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ooh veel plezier Niekyn doet vast goed zo´n dagje quality time voor jullie tweetjes. Zouden wij ook eens hoognodig moeten doen na ruim 3 jaar :) nog nooit weggeweest hihihi.

Tsssssssssssss ik heb weer een dik vet virus op mijn computer.
    Ben blij dat ik nog online kom, want mijn scherm word overladen door foutmeldingen. Ben nu een trojan scan er overheen aan het gooien en heeft al 25 geinfecteerde dingen gevonden.

12. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    hoi hoi daar is ik weer :)

13. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    even reageren hoor :) al lang niet meer gedaan

@ ichy nogmaals knuffie !!
    @ debie .. wooh je bent al weer bijna uitgeteld.. Wat gaat die tijd toch snel jeminee !!
    @ joma .. sterkte meid .Ik heb niet mee gekregen wat er is maar succes !!

14. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    balen sm van je virus :( hopelijk is het snel opgelost !!

Whahaahaha what'sappen met man lief beneden :p hoe verzin je het hahaha

Relatiedipjes mja die ken ik ook wel .. zit er midden in nu .. Eergisteren een giga ruzie gehad. ...
    we gaan het nog een x proberen !! voor de vole 500 % .. en anders geef ik het op hoor :p

uhmmmmmmmmmmm

owja .. slapen ...
    mja ik denk dat vele het niet met mij eens zullen zijn maar ik heb op advies van meerdere melatonine gehaald.
    Hoe gek dit misschien ook gaat klinken bryan is er heel blij mee !
    heb ze van de apotheek dus minimale dossis en kan geen kwaad.
    Hij mag zelf kiezen of hij er een wil voor het slapen..

Pas geleden zei hij .. mama... mag ik een pilletje asjeblief .. ik zeg waarom wil je die graag hebben ?? omdat ik anders mijn oogjes niet dicht krijg. dan kan ik niet slapen...dat zei voor mij eigenlijk wel dat hij veel baat heeft bij het rustig in te kunnen slapen. Het is een heel ander kind. Hij is liever, rustiger, luisterd beter * tis een peuter dus kuren hebben ze toch wel * maar het een dag en nacht verschil.
    Ik ga zoizo contact op nemen met de wijk. Voor een doorverwijzig om uit te laten zoeken waarom hij niet kan slapen.. en of er wellicht iets anders aan de hand is. Waar ik niet achter kan komen :)

15. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    en ben weer alleen hier zo te zien :p

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi, ik ben er.

Fijn dat de pilletjes werken Mys. Zeker als hij er zelf om vraagt. Waarschijnlijk is het gewoon te druk in z'n hoofd om te gaan slapen en is dus de dag nog niet klaar voor hem. Wel goed ook dat je verder hulp zoekt.

Hoest met je virus SM?

Ik ben weg.

17. Mystery

Mystery VIP lid

21 jul 2007
    10.361
    0
    0
    Dank je voor je reactie botje ! ... ik denk inderdaad ook dat zijn hoofdje te vol zit.. maar goed ik ben geen arts of kundig iemand.

Voor nu is het een goede oplossing ... maar we gaan het wel uit zoeken. Maar eerst hem even een tijdje de rust geven !

Ik heb overigens weer een vraag geopend over vakanties...
    Ervaren mama's zouden jullie eens mee kunnen kijken ? staat bij schoolgaande kinderen

18. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    morgen, hier nog steeds een dikke buik.

mys slapen, zit hier ook te denken aan die tabletjes, wil alleen wel dat er eerst getest wordt of ze ook daadwerkelijk te weinig zelf aanmaken, na de bevalling maar eens naar laten kijken.

zo, manlief is met de kids de laatste verse dingen halen bij de ah voor het weekend, ga maar even een wasje draaien, douchen en dan een kippensoepje maken.

19. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmorgen,

jeetje Deb, nog steeds heel gebleven vannacht. Ben zo benieuwd wanneer je nu uiteindelijk gaat bevallen.

Mys, fijn dat de pilletjes werken, maar zou idd nog uitzoeken waar het aan ligt.

Dacht vannacht ineens aan Naatje. Hoe zou het met haar zijn.....

Gisterenavond heb ik het eindresultaat van x-factor niet gehaald, maar ik wist de uitslag toch al. Net even gekeken en ja hoor, Rochelle heeft gewonnen....JEUJ. Al vond ik adlicious ook goed, maar vond ze op eind een beetje irritant worden.
    Tess net eruit gevist, gaan nu even een broodje eten.
    En vanmiddag even een vis kopen, "dora" is overleden.
    Oja, spelen is goed gegaan. Ben er een uurtje bij gebleven, maar heb Tess niet meer gezien, dus ben toen een uurtje naar huis gegaan en daarna opgehaald. Huilen bij het weggaan, ze wilde blijven....ha ha ha.
    Wel handig, want zij (de overbuurvrouw) kan oppassen als ik moet bevallen. Nou hopen dat het overdag is.

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @suus ben benieuwd wie van ons 2tjes het eerst gaat bevallen we schelen immers maar 2 weken hahaha
    wel goed dat het spelen zo goed was gegaan zeg.

hier worden pap en mam op dienst gezet rond mijn bevalling ;) ze wonen 2 straten verderop en kan ze dus dag en nacht bellen als het zover is
    mits de kleine tegen die tijd gedraaid is natuurlijk hahaha

Deel Deze Pagina