Ik liep met Tess 2 dagen over tijd. Dus wie weet.... Wanneer ben jij precies uitgerekend? Met mijn ouders loopt het niet zo soepel de laatste jaren en zij reageerden zo vreemd op de vraag of Tess daar kon blijven met de bevalling, dat we het niet eens meer willen. Ze gaat naar de buurvrouw of naar de gastouder (heeft ze zelf aangeboden).
hier hopen dat een van de buren thuis is, familie woont te ver, minimaal 1,5 uur rijden. Maar goed er zal vast wel iemand zijn. Hoop of 's nachts als ze slapen of als ze op het kdv zitten, maar ja dan moet ik nog tot zeker dinsdag wachten. Voel me gelukkig wel wat beter alleen nog erg moe.
Ja, het gaat heel snel, sneller dan bij Tess. Maar aan de andere kant kan het me niet snel genoeg gaan. Door alle ervaringen van het laatste jaar ben ik best angstig geworden. Dan zou je er met 29,4 mooi tussenin zitten. Ik zeg: heb je maandag iets te doen? Enne, 2e pinksterdag: genoeg mensen thuis om de dames bij achter te laten.
kan me voorstellen dat het lastig is voor je met de ervaring van jullie vrienden. Gelukkig gaat het meeste van de tijd wel goed, en daar moet je ook vanuitgaan. Nog paar weekjes heb je ook lekker verlof en lang toch??
Ja, dat is rationeel ook zo, maar af en toe besluipt me het gevoel van...was ik maar 37 weken ofzo. Maar garanties heb je nooit, blijft spannend. Ja, nog 6 weken werken en dan vakantie en aansluitend verlof. Ik ben dan 11 weken thuis....heerlijk. Kijk er ook echt naar uit. Tis een en al hectiek op het werk, zou blij zijn als ik het mocht afsluiten. Ben je bang voor de bevalling? Los van het feit dat je het zwanger zijn zat bent?
lekker hoor lang verlof ervoor. Neem je nog ouderschapsverlof??? En nee, kijk er niet naar uit, pijn e.d. maar heb twee goede bevallingen gehad, ilse in 6,5 uur, esmee in 2,5/ 3 uur van begin tot eind dus maak me er niet echt zorgen om, ga ervanuit dat het nu weer zo soepel gaat
als ik trouwens moest kiezen tussen eerste 3-4 maanden zwanger of bevallingen zoals geweest doe ik liever de laatste opnieuw
Ha ha ha, dat zegt toch heel wat! Ouderschapsverlof moet je echt op gaan nemen, want het ziet ernaar uit dat het binnen een paar jaar afgeschaft wordt. Dus ja, maar dan wil ik het opnemen in de volgende vorm: op 1 werkdag wil ik om 14.00 naar huis (ivm opvang van Tess). Als dat niet kan, dan neem ik een hele dag op. Maar ik hoop dat ze mijn voorstel goedkeuren. Op die manier kan ik iig een jaar lang 1 dag in de week Tess opvangen. Dan hoef ik maar 2 keer naschoolse opvang te regelen. En jij?
Even een vraag: welke autostoel hebben jullie nu voor de oudste? En hoe bevalt het? Tess moet een nieuwe (groep 2/3) hebben, maar er is weer eens zoveel aanbod.
wij hebben een romer met isofix, geweldig ding, zelf een maxicosi in de auto maar vind dat echt minder. Ilse zit er al ruim een half jaar/ jaar in, gaat goed. Hier verlof tot januari, wacht wat de kosten kdv gaan doen anders wil ik de wo minder gaan werken
@suus 19 okt ben ik uitgeteld maar bij bryan was ik te vroeg 39 +2 Jammer van je ouders maar wel fijn dat je oplossing hebt he Autostoeltje volgens mij maxi cosi rody ik vind hem super @debbie ik zeg ook ga voor maandag. Gaat idd snel deze zwangerschap alleen jammer dat ik al zolang thuis zit had eigenlijk gehoopt door te kunnen werken maarja mijn lichaam geeft duidelijke grenzen aan balen maarbwel blij dat het geen winter is dan zou ik gek worden.
Nou, Viv....dan kunnen we nog wel eens op dezelfde dag bevallen....ha ha ha. Dat zou wat zijn zeg. Oeh, hier net een rijtje namen doorgespit. Wel in dezelfde categorie gelukkig, maar de naam die ik het mooist vind, vindt Jan niet het mooiste en vice versa idem. Net boodschappen gedaan....dat was ook de laatste keer AUW AUW AUW. Nu gaan we een nieuwe "dora" halen. En we hebben ook een mc rodi besteld. Kwam goed uit de test en was goedkoper.
@debbie zo als het er nu voor staat niet nee, mijn lichaam protesteerd al bij dagelijkse dingen en de vk vind het dan niet verstandig mijn werk er bovenop te doen omdat het toch vrij zwaar is met tillen en traplopen ed. heb gevraagd voor aangepast werk maar er zijn zoveel zieken dat alles momenteel vol zit hahahaha
zo als de kids op bed liggen maar even stofzuigen en dweilen, men wat een zooi als ze de hele dag thuis zijn en in en uit lopen.
Ooh ja echt verschrikkelijk zeg. Ook dat speelgoed overal....tenminste als het alleen speelgoed zou zijn. Maar vooral Nora vind alles leuk en sleept ermee door het hele huis, lepels,pannen,sokken vind ik altijd terug op de gekste plekken.
Mogen jullie kids al langer opblijven in het weekend? Hier vinden ze het maar raar als ik zeg dat ze gewoon op dezelfde tijd als doordeweeks naar bed gaan. Vinden ze zielig want het is toch weekend mag toch allemaal wel wat later etc.