nee hoor gewoon dezelfde tijd hier, ze worden ook ongeacht hoe laat ze naar bed gaan gewone tijd wakker. Tussen 18:30-19:30 naar bed en volgende ochtend zijn ze dan ook wakker tussen 6:30-7:30. Als er visite is weleens rond 20:30 maar doen we eigenlijk niemand een plezier mee. Buiten speelgoed ook kruimels van brood/ koekje en op de vloer druppels van de zogenaamde "anti" lek bekers.
Wij kopen een 123 autostoel van Kids River. Ze mogen pas in een volgende als ze 15 kilo zijn en dat is Lune nog lang niet. En Timme groeit uit de maxicosi.
Bedoel je met 'ze' je kids? Dat snappen ze toch nog niet? Of bedoel je andere mensen? Zo ja, waar bemoeien die zich mee? Hier gaan ze rond dezelfde tijd naar bed. Als er visite is soms een half uurtje later ofzo als het zo uitkomt en ze zijn nog niet echt moe. Maar ze worden beide rond dezelfde tijd weer wakker dus zijn lekker chaggie als ze laat naar bed gaan.
Ze =schoonfamilie en betweterige collega´s. Idd weten ze het nog niet. Hier gaan ze alleen later naar bed als het ons uitkomt, zo niet is het motto hier hoe vroeger hoe beter
Ze zitten nu trouwens nog voor de tv een ijsje te eten. Ze hadden al gegeten en ik had ze al gedouched toen ik dacht dat het wel effe lekker was om een ijsje te gaan halen. Ze liggen er hopelijk net voor 21:00 uur in. Dan moet ik nog appelflappen bakken (MOET omdat ik het bladerdeeg al heb uitgehaald) En ik maak nog zelfgemaakt broodje hamburger voor dadelijk als mijn man thuis komt....lekker gezond allemaal.
maja past lune dan verder nog goed in de stoel? Hier wilde ilse er niet meer in, zo vast als dat ze zitten, een groot drama. Maar goed ze zat er ook vanaf 7-8 maanden al in omdat madm de maxicosi zat was.
He hoi.. Weekendbedtijd, nee joh.. nog lang niet, ja voor ons als ouders! Even een nieuwtje, wij gaan donderdag naar dit huis kijken: Huis te koop: Knoppertkamp 21 8014 CE Zwolle - Foto's [funda] Zonder dat we het van elkaar wisten hadden we m allebei uitgezocht op funda, terwijl we allebei voor de lol keken. Dus nu maar gaan kijken dan. Ik vind m helemaal prima, alleen de straat ziet er erg rommelig en ouderwets uit. Mja.. eerst maar eens kijken hoe het in het eggie is. Wie weet gaan we maja wel na doen, dat zou tof zijn! Uh.. er moet nog wel wat van de prijs af hoor, anders kunnen we m niet betalen. Maar wie niet waagd...
Kids zijn net terug van opa en oma en hopelijk slapen ze nu. Wij hebben heerlijk geslapen vannacht. Voel me nog steeds brak en Erik ook, dus afgesproken dit weekend maar rustig aan te doen en afspraak voor maandag afgezegd. Relatiedipje.. hier gaat het niet goed en niet fout, wel hebben we bedacht ons nu eens grondig aan te pakken, omdat we liever hebben dat het goed gaat en met het oog op de toekomst liever nu als later. Dus wij gaan met iemand in gesprek. Door dit besluit zijn we zelf goed in gesprek geraakt wat ook erg helpend is moet ik zeggen. Zo, nu ga ik die eeuwige was maar weer eens proberen weg te werken.. zucht..
Hij wordt idd wat klein voor haar, maar ik ben er achteraan geweest en het is echt niet veilig om haar in een vervolgstoel te doen als ze nog geen 15 kilo is. Ze zit dan met een normale gordel van ipv een 3puntsgordel en de normale gordel moet genoeg gewicht hebben om te werken, dat doet het niet onder de 15 kilo. Daarom nu een 123stoel, kan Timme in haar stoel. Die wordt ook flauw van de maxicosi en mag er al wel in qua lengte en gewicht.
Luckymom, wel goed dat jullie met iemand gaan praten. Vind het altijd zo moeilijk om te beslissen wanneer zou het tijd zijn om met iemand te gaan praten, maar het kan natuurlijk nooit kwaad. Hier gaat het wel goed. Soms heb ik wel een ´this is it´ ? gevoel, maar dat komt meer omdat ik niet goed weet wat ik wil met mezelf,werk,waar wonen etc.
Heel mooi huis Mom! Ik vind met name de keuken, de vloer, de badkamer en de tuin schitterend! Goeie smaak hebben ze. En lekker ruim overal. Ik schrik juist van de prijs, je wil niet weten wat je hier voor dat bedrag kan kopen Daarom kan ik daar ook niet goed over oordelen. Maar het huis is echt heel cool SM, lekker broodje hamburger met als toetje een appelflap, jammie! Ik ben echt alleen maar aan het vreten de laatste weken. We hebben constant lekkers in het nieuwe huis liggen voor iedereen en ik vreet alles zelf op Ben al weer 2 kilo aangekomen volgens mij. Jeroen en ik hebben afgesproken dat we weer normaal gaan eten en sporten als de verhuizing achter de rug is. De trampoline staat, jeej! Hebben m'n broer en vader vanmiddag/avond gedaan. Lune heeft er dus nog niet op gesprongen, morgen vast wel. Vindt ze vast heeeel leuk! Ik ga op bed, drukke dagen en korte nachten achter de rug en voor de boeg. De KUThondjes van de buren zijn wel steeds in de tuin dus hoop dat ik kan slapen. Trusten!
@ alle dank jullie wel voor de reacties. @ suus , balen van je ouder meis ... dikke knuffie @ Debie wat een ellende he die kdv onzin.. tjonge jonge @ autostoel , wij hebben er een van maxicosi. Het bovenstuk kan er afgehaald worden zodra hij ouder wordt. @ viv balen meisje dat je niet meer kan werken !! dikke knuffie voor jou hoor @ weekend bedtijd, Hier houden we ons zoveel mogelijk aan de doordeweekse bedtijd, tussn 19 en 20 . Wel is het zo dat hij bijv een keer tv mag kijken * dit mag doordeweeks niet voor het slapen* en als het iets uit loopt kwa tijd nog geen man over boord. Het hele zielig gebeuren vind ik onzin, Jullie bepalen de bedtijd en een ander niet !!! @ mom mooi huisje hoor !!! sorry als ik iemand vergeet
Maja, succes met de kuthondjes hihihi hopelijk een van de laatste keren dat jullie er last van hebben. Cool een trampoline, ik wil oooooooooooooooook een tuin.
okee, hier bij twee prenatal, en bbb geweest en die zeiden dat ilse lang genoeg was om het veilig te maken ongeacht dat ze nog geen 15 kilo is. Gaat ook om lengte zeggen ze hier. En gordel zit strak in een bovenspanner. Maar goed vond het ook niet veilig ls ze alleen maar kliert, zeurt, huilt. Mijn neefje van bijna 5 zou anders nog steeds niet in de stoel kunnen is ruim een meter met 13,5 kilo Maar goed maak me er ook niet echt druk om, vroeger zaten we allemaal los.
morgen, helaas nog steeds geen ukkie. Mijn ouders landen wel met een uurtje/ anderhalf uur op schiphol dus hoop dat het dan gaat komen
Hoop het voor je debie. Fijn dat je ouders terug komen vandaag. Ik houd m'n mob. bij de hand Goedemorgen trouwens. Hier rustig aan weekend. Ik moet werken vanavond en verder vandaag niks op de planning. Fijn weekend allemaal.
Debie je ouders komen vandaag terug? Dan zal het hopelijk niet meer lang duren voordat je je kleintje in je armen hebt. Hier moet ik eigenlijk heel veel doen (grote schoonmaak voordat we op vakantie gaan) maar ik ben zo moe. Krijg niet eens de dagelijkse dingen gedaan. blegh ook geen zin, maar wil het wel netjes hebben voordat we gaan.