februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Haha ik weet niet eens zo wat voor een stoel we hebben en tot hoeveel kilo? Ik denk tot 18 kilo

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik heb geen idee tot hoeveel kilo ze daar in kan. Maar ik wil ze eigenlijk in deze stoel houden tot ze in zo'n goedkopere stoelverhoger kan met gewone gordel. Weet eigenlijk niet eens of dat kan/mag.

Heb het even opgezocht, is idd tot 18 kg die tobi. Nou, dat is Tessa nog lang niet.

Die goedkopere stoelverhogers, vaak al vanaf zo'n 20 euro, zijn van 15-36 kg.

Nu ga ik de tuin in. Doei!

3. supermummy

Ja idd die stoelverhogers zijn een stuk goedkoper en ook makkelijker mee te nemen voor bijvoorbeeld op vakantie. Ik heb effe gelezen mag al vanaf 15 kilo, maar vind het voor nu nog niet zo´n goed idee. Sara is volgens mij bijna of net 15 kilo nu.

4. supermummy

blegh ik word gek van die 2 rotzooimakers van me. Ik krijg niks gedaan. Ik ben echt speelgoed aan het sorteren en wegzetten want alles word uitgehaald en door het hele huis gestrooid. Dus i.p.v 20 boekjes in hun kast heb ik er nu 4 neergelegd, en het mooie is ze hebben het niet eens door.

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hier wisselen we speelgoed ook af, hoe meer er ligt hoe minder ze er mee spelen.

ik heb stoelverhoger met achter en zijkant, 179,00 euro was onze stoel. Idd alleen zo'n onderkantje heb je al voor 12,50 maar goed die krijgen ze pas rond de 6 jaar

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Nee hoor debie, die zijn vanaf 15 kg. Heb het net opgezocht ;)

7. supermummy

Mogen idd al vanaf 15 kilo maar ik zelf vind het nog geen veilig idee.

Ichtus jij had toch een webshop? Doe je er nog iets mee?

8. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Goedenmorgen,

nog 1 dagje Debie, dan ga je bevallen!

Zo'n enkele stoelverhoger (alleen zitgedeelte), wordt qua veiligheid nog sterk afgeraden voor kinderen onder de 1.30, vandaar dat we eentje met ruggensteun en zijsteun hebben gekocht.
    Tess weegt al een tijdje meer dan 15 kilo (16,2 kilo) en is 1.02 en was duidelijk deze ontgroeid. Ze zat er echt strak in en haar hoofd stak net iets boven de bovenrand uit en dat schijnt erg gevaarlijk te zijn.

Tess gaat in het weekend net zo laat/vroeg naar bed als doordeweeks, de uren die ze maakt op de dag zijn er ook net zoveel....ha ha ha.
    Nee, nu nog geen uitzonderingen. Alleen OP vakantie in Italie ging ze later, maar sliep ze 's ochtends ook langer.

Jan is weer druk aan het klussen. Hij is aan het schuren en vanmiddag schilderen. Morgen wordt het niets, want ze voorspellen veel regen...sjips.
    Morgen maar even een relax-dagje dan.

Doet iemand nog iets speciaals met pinksteren?

9. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ja, ze zijn vanaf 15 kilo maar vind het zonder zij/ achterkant nog niet veilig genoeg. Ook zit de riem dan half over de nek van ilse terwijl de stoel zorgt dat deze bij haar schouder zit. nhet als suus zeiden ze hier 1.30 De kids uit mijn klas, groep 5 8/9 jaar gaan zo'n beetje uit een stoelverhoger, zie de meeste vanaf een jaar of 6 alleen op een verhoger zitten, vandaar dat ik 6 jaar zei, tot die tijd hebben ze bijna allemaal zo'n stoeltje. Ilse slaapt heel soms in de auto en leunt dan echt tegen de zijkanten aan, zonder zou ze nog niet echt rechtop blijven hangen

Maar goed, ieder kind is anders en als ik weinig zou rijden zou ik misschien wel alleen een verhoger doen maar aangezien we vaak langere stukken rijden vonden wij het nog niet prettig. In mijn auto heb ik een maxicosi van 70 euro dus een stuk goedkoper dan die bij paul.

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    zo, kan echt om helemaal niets janken, bleh ilse snapt het niet, waarom huilt mama nou , ja geen idee

11. supermummy

Knuffel Debie, jank maar eens lekker. Dan vanavond een goed boek/film lekker chocolade of chips en dan bevallen!

12. supermummy

Iemand een tip? Ik heb aan beide kanten de nagel van mijn kleine teen ingescheurd. Zeg maar in het midden van de nagel een scheurtje tot helemaal onderaan. Kan ik volgens mij niet veel meer aan doen? Heel irritant want sokken enzo blijven eraan haken.

13. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Lakken of kan dat niet SM?

Debie, agossie...heb met je te doen. Ik zeg ananas eten, sexen en traplopen....

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hai meiden

hoe is het hier??? iemand mss een kleine update voor me?

hier gaat het nog steeds niet zo geweldig, davy en ik zijn weer 2 weken uitelkaar geweest en ik had de knoop doorgehakt om te gaan scheiden. maar toen gebeurde er weer vanalles waardoor ik weer ging twijfelen. op dit moment wonen we weer bij elkaar onder 1 dak en hebben we besloten hulp te zoeken doormiddel van therapie. hij loopt al bij een therapeut dus daar kunnen we ook samen terecht. of het wat gaat opleveren weet ik niet, maar als het niet helpt dan ben ik er ook echt helemaal klaar mee dan vind ik dat we genoeg gedaan hebben om voor onze relatie te vechten. verder moet ik nog 3 maandjes tot ik mijn diploma heb en ik heb ook per 19 september ander werk voor 24uurtjes per week, ik krijg daar ook meer betaald dus ik ben helemaal blij. ik kon overgins ook binnen de stichting blijven waar ik nu zit maar dat wilde ik liever niet ivm reizen. met de kids gaat het ook goed chayenna is een super lief meiske en is haar temperament momenteel aan ut uit testen hihihi.....dylan dit is momenteel super pittig qua gedrag, we hebben ook eindelijk de uitslag ivm zijn gedrag. de test wees uit dat hij een zeer extreem temperament vol kind is.....met kenmerken van adhd. we krijgen nu hulp aan huis (staan op een wachtlijst) om dat een beetje in de hand te houden. verder blijven we onder controlle staan en zal hij tzt mocht het dan nog nodig zijn nogmaal getest. ze willen nu de uitspraak adhd nog niet doen omdat hij nog erg jong is en de lijn tussen extreem temperamet en adhd flinter dun is. het is dus allemaal best wel heftig momenteel vooral omdat dylan nu bijna dagelijks driftbuien heeft, grote mond, zusje pesten ect....

maar ja ik blijf me maar voor ogen houden dat het allemaal "ooit" wel goed zal komen.

liefs van ons

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    kikkert heel veel sterkte meid, niet niks en je relatie in een crisis en een druk jongetje. Hoop voor jullie dt therapie gaat helpen en jullie knul wat relaxter word als het met jullie goed gaat.

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    oh, ananas, traplopen, strijken, stofzuigen allemaal al geprobeerd, alleen die sex maar niet, buik doet me echt teveel pijn daarvoor. Meiden nu in bad, zo naar bed gaan we lekker bankhangen mnet een stukje taart.

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    debie dikke knuffel voor jou!!!

18. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Ach debie meid, dat stomme wachten ook altijd. Brul het er maar even uit hoor, hoop dat het je weer wat energie geeft.
    (Ik lees nog geen naaktdansen in maanlicht ;)).

Kikkert.. pff.. petje af voor jou. Veel sterkte met de therapie samen. Geef het de tijd. Kan ook zijn dat Dylan, naast de adhd kenmerken, last heeft van jullie realtiedip. Kinderen voelen dat vaak haarfijn aan en proberen dan onbewust de aandacht naar hun te verleggen.
    In ieder geval veel sterkte meid. Wat knap dat je zo de schouders er onder zet. En dan ook nog je studie, wat zal jij blij zijn als je daar van af bent!! Succes met de laatste loodjes.

Klopt, t is een leuk huis, maar de straat is wel erg rommelig. Buurt: Gerenlanden in Zwolle [funda]

Vooral die wasrekjes op het dak vind ik vreselijk. Enne.. kweenie of we t ons kunnen veroorloven, we zien wel hoe t gaat lopen.

SM vakantie.. relaxed hoor!!

19. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Mys, fijn je te lezen trouwen. Af en toe denk ik nog wel es aan je. Hoe is het met je moeder?

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi hoi

Kom debie ff aanmoedigen....gaat snel gebeuren meid me duimen draaien

Kikkert ook gelezen..fijn om wat te horen baslen van je relatiedip hoop dat jullie er met hulp uitkomen...en fijn dat je nu weet wat je kleine mannetje heeft en hulp krijg
    <
    zo hier ff genoten van de zon vandaag heerlijk!!!!!

voor de rest altijd druk...met van alles en natuurlijk foto,s maken haha

Deel Deze Pagina