dat vond ik toch super dat je huis zo makkelijk op orde blijft. Moet wel zeggen dat ik denk dat het hier niet slecht is, heb totaal verder geen was liggen, huis is helemaal schoon en netjes, puur bijhouden wat ze moeten doen. Vind het eerlijk gezegt het belangrijkste dat het een leuke is die ook tijd en aandacht aan de meiden wil geven en bijv lekker ff gaat kleuren ofzo
Ja precies! Dat is bij een derde belangrijk natuurlijk! Pff daar zou ik wel weer tegenop zien. Ik vind kraamhulp afschuwlijk! Zeker als je je zelf goed voelt enzo! Bij Noah ook ik was op dinsdag bevallen, woensdag uit het ziekenhuis en toen stond ik zelf al weer te stofzuigen haha Ik irriteerde me aan de muisjes op de grond! En verder had die vrouw gewoon geen ruk te doen, me was had ik goed bijgehouden en ik heb een vaatwasser dus afwassen hoeft dan ook niet, Roos ging gewoon naar t KDV. Ze bracht Roos dan wel naar het KDV en ik deed echt ALLES zelf met Noah. Die vrouw heeft lekker ATWT kijkend dr geld verdiend haha
ik vind kraamzorg verder ook vreselijk, hier mocht ze elke dag eerder naar huis, als was gedaan was, deed ze wat boodschapjes, wat stofzuigen en de wc en dan had ze vaak nog 3 uur te gaan, en kon er niet tegen als ze dan bij mij rond bleef hngen, heb dit ook duidelijk aangegeven dat ik ze weg stuur als er niets is om te doen. En idd hier ook uit het ziekenhuis, eerst stofzuigen omdat je niet wilt dat de kraam dit moet doen. Zijn echt gek
he zeg dames zijn wel mijn collega's he!! debbie als je dat deze keer weer hebt zou ik gewoon laten bellen voor minder uren, dan betaal jij ze niet en de uren dat jij ze eerder naar huis stuurt zijn ze nog verantwoordleijk voor jou dus als er iets met jou of de kleine gebeurt hebben hun een mega mega groot probleem!!!!!! zou mij mijn baan kosten hoor
Ghehehe, ja euh ik heb 2 keer van die stoffige 50+ gehad. En ja euh, daar heb ik gewoon niet zo veel raakvlakken mee..... Misschien dat het bij een jongere dame anders is!
denk dat het geheel aan de persoon ligt, ik heb een collega van jaar of 45 die is gewoon super ook met kinderen die zou bij mij iedere dag aan bed mogen staan maar ik heb er ook van 30 die ik voor geen geld aan mijn bed zou willen hahahaha
@ariel dan huur je mij gewoon prive in en als je je dan goed voelt gaan we samen taarten maken hahahaha
zo ga vandaag maar eens beginnen aan de taart voor peetoom van onze uk, denk dat ik een lekkere choco vulling en kersenvlaai vulling doe hmmmm krijg er zelf honger van hahaha. word echt zo'n klein taartje. voor de peettante moet ik ff wachten eerst maar eens kijken wanneer die weer eens langs komt hahahahaha
hier ook mutsige types, eerste mocht met pensioen maar vond baby knuffelen nog zo leuk, ws trouwens alleen moeder kind zorg. Ze was zelfs "boos" omdat ikzelf temperatuur wilde opmeten en paul ilse voor het eerst in bad deed en niet zij. De tweede was wel aardig maar gewoon ook geen raakvlakken mee. Ik wil niet alleen de moeder kind zorg omdat ze dan dus niets doen met ilse en esmee en ook niets anders in het huishouden als voor mij zorgen en de wc/ badkamer/ slaapkamer. Maar mocht ze gewoon naar huis sturen als ik die dag niemand meer nodig had. En als ze verder gewoon aardig is teken ik wel voor de volle uren, kunnen ze lekker naar hun eigen huis.
eerste probeerde ook mijn vriendin weg te sturen na 20 minuten en had commentaar op het feit dat mijn familie gelijk de hele dag kwam. Maar ze zorgen overal zelf voor, eten, drinken en lten me gewoon met rust als ik naar boven ga. Nadeel is dat iedereen hier ver weg woont en ik mensen die minimaal 1,5-2 uur rijden niet met 20 minuten weg stuur. trouwens ook nu in gesprek aangegeven dat ze best mogen zeggen wat de richtlijnen zijn enz maar dat IK beslis.
@debbie maar je bent dan niet verplicht de moeder en kind uren te pakken als jij bv maar5 of 6 uur perdag wilt dan moeten hun dat goedkeuren de client is immers de baas!!! bij ons heb je 3uurs zorg (das moeder en kind idd) en 5 uurs zorg en geloof me in 5 uur krijg ik heel wat in het huishouden gedaan alleen idd oudere kinderen is niet altijd tijd voor maar dat probeer ik wel alijd omdat het gezin bij mij voorop staat en dan pas het huishouden vooral als het alleen bijhouden is das toch zo gedaan hahahaha
hier hebben ze niets gezegt over ander aantal uren. Het enige wat ze in huishouden moeten doen is wc/ badkamer bijhouden, stofzuigen, eventueel bedden en een was/ strijk per dag, meer is er niet. Denk max 1,5 uur huishouden. Heb idd liever dat ze een boekje met de meiden lezen of even buiten in tuin kunnen spelen. Doordat we eigenlijk elke dag vroeg wakker zijn waren we al aangekleed, gedouched en hadden al ontbeten als de kraamzorg kwam tussen 7.30 en 8.00 denk dat dat ook scheelt en natuurlijk een man die ook alles prima kan. Zo ga even mijn bed in wie weet willen er dan eens weeen komen.
Ok ik ben in shock! Boos omdat Paul Ilse het eerste in bad heeft gedaan! Dat is toch juist heel erg normaal???? En zolang hier het bed wordt verschoond, de wc en de badkamer worden gedaan en iedere dag wordt gestofzuigd vind ik het prima!
yep, ze zei letterlijk dat het haar taak ls kraam was om de eerste keer badje e.d. te doen en dan gelijk de man uitleg te geven. Manlief is gebekt genoeg en deed het zelf en zei dat ze mocht zeggen als het anders moest.
Ghehe Vin heeft het bij Roos voor het eerst gedaan en ik deed het zelf bij Noah voor het eerst! Dag, laat me mijn momentjes niet afpakken door de kraamhulp! No offense Viv!