februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @ariel non taken dat is ook niet onze taak, vaak word dat wel bij eerste kindje gedaan maar als de ouders het zelf willen ook goed hun wens gaat voor vind ik altijd!!

als ik het zo hoor zouden jullie beiden aan 5 uur per dag genoeg hebben hahaha
    Debbie ik zou wel uitkijken met eerder naar huis sturen want vaak zijn die meiden niet bedacht op het risico stel er gebeurt iets met jou is het haar verantwordelijkheid tenzij het gemeld word bij kraambureau en van jullie uren afgehaald word snap je??

2. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    wij hebben hier de kraam ook eerder naar huis gestuurd hoor..
    ik had zoveel uren, na 4 dagen ziekenhuis had ik nog 8 of 9 dagen staan van 8 uur.. dat had ik echt niet nodig.
    ik had veel hulp thuis van familie, manlief was toen 4 weken vrij.. nee.. beetje overbodig.. maar we hebben er inderdaad wel voor moeten tekenen.

3. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hoi,

zie allemaal reacties op Ichy, maar geen bericht van Ichy. Kijk ik erover heen?

Debie, nou, dan ga ik gewoon weer opnieuw hoor:
    16 juni 2.40

Joma, fijn dat het geen mas is, maar wat dan wel. Heel goed dat jullie het verder laten onderzoeken.Moet gewoon snel duidelijkheid komen!
    Knuffie hoor.

Euhm, taarten e.d.geen ervaring, behalve etend dan.

Kraamhulp:wij krijgen zorg op maat gezien mijn voorgeschiedenis. Da's wel erg prettig. Maar klikt het niet, dan hang ik binnen een halve dag aan de telefoon. Ga daar echt geen energie aan verspillen.
    Hoop op een vlotte meid....maar op z'n minst iemand die luistert naar onze wensen.

Vanmorgen kids en co in Borne leeg gekocht. Alle merkkleding met 50% korting. Niekyn, echt de moeite waard!
    Ga wel in jouw bikini, want jemig.....wat hot daar.
    Heb voor 114,- euro gekocht....wat super!
    Ben nu bekaf.

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Lekker hoor shoppen!! :)

5. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Ja,vooral als alles zo goedkoop is!
    Maar het zweet stond ons blank op de rug. Tess in de ballenbak aan het zweten en ik tussen de kledingstukken,wandelwagens,moeders,onrustige kids e.d.

6. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Arie, weet jij welk berichtje van Ichy? Gaat het niet goed met haar?

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Suus, lees even haar hyves.

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    suus op haar hyves schreef ze dat ze gister na het werk met hartkloppingen naar de hap was geweest. Ze mocht wel weer naar huis maar moest wel verder onderzocht worden.

En heerlijk shoppen. Ik loop nu al zo lang met zwangerschapskleding e.d. dat ik hoop een hele nieuwe wintergarderobe aan te schaffen met een leuke maat.

9. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Nee, het was voor de kids hoor,niet voor mij. Eerst maar eens afwachten wat mijn maat straks wordt ;)

Ichy is inmiddels bij de HA geweest, zie haar hyves.
    Oeh meid, ik schrik ervan!
    Heel veel sterkte lieverd!

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oeh dat is een lekker vooruit zicht Debie! Een hele nieuwe garderobe!

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik ben er ook wel van geschrokken zeg jeetje!

12. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Hoi Allemaal

Alleereerts wilde ik jullie melden dat we groen licht hebben!
    Eindelijk vanaf Febr heb ik vanmorgen telefonisch te horen gekregen dat Jimmy de cluster 4 indicatie heeft!!!
    Ik ben echt zooooooooo mega blij en heb echt even wat tranen moeten laten hoor.
    Nu wachten op schriftelijk bericht en dan als een speer het bus vervoer regelen. Eindelijk hij mag naar zijn nieuwe school...
    De grootste last is van me schouders af!

Ichy ik las het op hyves en ben er heel erg van geschrokken. Ik denk aan je meis!

Debie al 2 cm wow nu op naar de overige 8 cm! Zet hem op en hopelijk is je knulletje er heeeel snel!

Ariel: Mooie taart zeg! Wat las ik nu ergens misschien ook een 3e kindje??? Is heel leuk hoor wel druk maar oh zo leuk.

Hmm heb ik iedereen gehad,rest een dikke knuff. Ik ga maar is koken en verder blij zijn. Voel me echt zo happy vandaag en geloof me als ik zeg das heeeeeeeeeeeeel lang geleden dat ik me zo heb gevoeld!

13. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @suus
    tot wanneer is deze opruiming bij kids&co???

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    lianda fijn dat jullie nu de juiste indicatie hebben, hoop dat de school goed aansluit bij hem

15. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dat weet ik niet, maar in ieder geval morgen nog (hoorde ik de vrouw van de winkel zeggen).Echt een aanrader hoor!
    Mijn buurvrouw zag mijn aanwinsten en gaat morgen ook.

16. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Lianda, fijn dat de beschikking rond is. Hopelijk gaat het snel beter met hem op de nieuwe school.

17. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    volgens mij moet ik zo eens even hyves gaan lezen, nog niet gedaan....
    thanx suus, ga eens even kijken of ik ergens de tijd kan vinden :)

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Debie hoest nou? De verduistering is in volle gang...

Slaap lekker allemaal.

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    In 2,5 uur is om 2:48 Niels geboren. Hij weegt 3380 gram en is 48 cm lang. Foto volgt later.

20. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat een geweldig nieuws zo aan het begin van de dag:)
    Debie, Paul, Ilse en Esmee:
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en kleine broertje Niels!!

Wat onzettend snel is het gegaan zeg! Ik hoop dat met jullie alles goed gaat. Nu lekker genieten van de kraamtijd met hoop ik een leuke kraamverzorgster;)

Deel Deze Pagina