Zo, dat is fijn wakker worden!! Debie van harte gefeliciteerd met de geboorte van je lieve Nielz. Ik hoop voor je dat je snel weer kunt rondrennen , ben benieuwd naar de foto!
Debbie, paul, ilse en Esmee GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON/BROERTJE NIELS!!! en nu lekker gaan genieten he, hoop dat je super leuke kraamverzorgster krijgt
ik ben zoooooooooooooooooooo ongesteld, vreselijk gewoon... kan gewoon het huis niet uit. Normaal gesproken zou ik zeggen een bevalling is er niets bij... maarja, aangezien er net een bevalling heeft plaatsgevonden .. hihi....
Debie, Paul en kids! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje NIELS!!! Nu lekker genieten van jullie kleine mannetje!!
Joehoe! Wat een heerlijk begin van de morgen! Wat een geweldig nieuws! Ben zo benieuwd naar foto's en je verhaal! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Geniet ervan!
Mijn schoonouders zijn 3 weken in Amerika geweest en zouden kwart over 9 landen op schiphol. Maar ze zijn vertraagd. Pffft... Vind dat maar niks als ik weet dat ze in het vliegtuig zitten. Zal blij zijn als ik 'geland' zie staan op teletekst.
Iemand een tip? De katten van mij vangen elke dag wel 1 of 2 beesten. Muizen of vogels. En ze brengen ze ook nog binnen Meestal zijn ze dood, maar net dus liep hier een muisje half opengereten door de woonkamer... De katten binnenhouden zou helpen natuurlijk maar is ook niet echt een optie, maar hier word ik ook gek van.
Boney, dat is idd vervelend. Hopelijk zie je snel op teletekst staan dat ze zijn geland. Nieky, gelukkig is het vandaag baggerweer, dus gewoon lekker binnen blijven Ik ben vanochtend weer oppas voor een vriendinnetje van Sofie van de psz. Ik pas in totaal 4 donderdagochtenden op. Dit is de 2e keer en eigenlijk heb ik spijt dat ik het heb aangeboden Het meisje is er overheersend naar Sofie toe. Ze blijft hier ook middageten en dan neem ik haar mee naar de psz waar haar moeder dan ook heen komt. Zij is al om half 1 klaar met werken, maar heeft dan nog geen tijd om haar op te halen omdat ze eerst moet eten Ik ga even kijken hoe het vandaag gaat, anders vraag ik toch maar of ze haar na haar werk wil komen halen. Eergisteren hebben we de caravan op mp gezet en al veel mailtjes gehad. Volgende week zaterdag komen er al mensen kijken (of had ik dat al gezegd?) Hoop dat ze hem kopen, dan kunnen wij nog snel een last minute boeken
Wauw, wat een leuk nieuws... En wat een flitsbevalling! Alles okay met je? Lekker uitrusten hoor... Gefeliciteerd met de geboorte van Niels!!
jee! meiske ik zie dat het bij jullie (buienradar) inderdaad baggerweer is. Maar het is hier droog en ook nog wel redelijk aangename temperatuur.... moet zo alleen naar de winkel en daarna blijven we hier... pfff wat kun je je ellendig voelen op dit soort dagen... Nog een voordeel als je zwanger bent... dan word je niet ongesteld
Wat heeft Fenne een leuke leeftijd vandaag Hier is het baggerweer net los gebarsten. Het regent echt enorm! Maar ik ben er wel blij mee. De tuin is zo droog. En ik had toch niks op de planning. Ja, even wat boodschapjes doen en waarschijnlijk nog even naar m'n schoonouders. Die willen denk ik Tessa nog wel even zien. Tessa zit lekker te kleuren, ik heb de boel aan kant. Wat zal ik nu eens gaan doen?
yeah Debie ,paul .Ilse en esmee gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Niels! Geniet ervan en wat een vlotte bevalling...ben benieuwd naar de rest van het verhaal....hoop dat je een leuke kraammeid krijgt...rust lekker uit en laat je verwennen... Zo denk ff spieken heb pauze.. Had ook al zo vermoeden... Fijne dag allemaal
Belletje om hun nek doen, dan hoort hun prooi ze van verre aankomen en zijn ze als het goed is eerder weggerend...
Hoi trouwens! Ik kom ook zo lekker weer even binnenvallen... Ik lees echt 6 dagen per week mee, maar reageren komt er op een of andere manier niet van... Geen puf, zin, en weinig te melden denk ik. Maar het feit dat ik hier bijna elke dag mee lees zegt wel genoeg over dat ik met jullie mee leef denk ik . Hier alles goed... Aaron heeft alleen een aanhoudende verkoudheid en een opgezette klier in zijn nek die niet weggaat, zit er nu al meer dan een half jaar. Dus we zijn nu doorgestuurd naar de KNO-arts. Kan die het even allemaal bekijken. Maar ik maak me er verder eigenlijk geen zorgen over hoor! Hij is verder zo gezond en levendig! Eet goed, slaapt goed etc... Iris gaat het ook goed mee, ze begint al lekker te babbelen enzo. Erg leuk! We genieten volop met z'n allen. Hier geen kriebels voor een derde... Maar zeg nooit nooit! Verder hier weinig inspiratie om verder te schrijven. Het gaat gewoon z'n gangetje hier... Ik ga weer verder met lezen van jullie 'avonturen'! X Thirza