pfffffffffffff 't is weer gedaan met mijn momentje... kind 2 wakker, kind 1 en hubby weer thuis en allemaal bij mij op zolder...
**kopje thee voor suus** met of zonder suiker?? of non me quite pas van hoe heet ze... en dan de versie van de poppins GEWELDIG.. effe zoeke hoor
Non me quite pas is toch van....oeh,tsss....ai, ligt op puntje van mijn tong. Was toen ook bij dancebattle. Euh, met 1 zoetje, heb je dat?
sjee zoetje???? pff ik wil wel een klein puntje van een suikerklontje af halen? Ik ga effe zoeken op youtube
YouTube - ‪Les Poppys - Non,Non,Rien N'a Change - 1973, Dusseldorf‬‏ kijk maar eens, deze vind ik zooooo mooi
nee, jij bedoelt die vrouwelijke zangeres, die wordt hier in nl ook zo vaak nagezonden door ... door.... het wordt er niet echt duidelijker van op deze manier.. oh ja, liesbeth list, die zingt vaak liedjes van haar
Oja en dan lekker meekrijsen in het allerslechtse frans dat je kunt....geweldig. En dan bepaalde woorden feilloos je smoel uitwerken....ha ha ha.
Whahahaha ik ben hier te jong voor hoor!! Ik bedoel ik ken die mensen wel... maar daar houdt het ook meteen op!