Ooh, wat een knap ventje! En wat zit jij er alweer fris en fruitig bij Debie! Dus de meiden vinden het een beetje moeilijk? Is ook logisch natuurlijk, zal wel even wennen zijn.. Fijn dat het verder goed gaat!
Oh Debie,wat een heerlijk manneke! Echt ben helemaal in love! Hopelijk wennen de meiden ook snel aan deze "nieuwe" situatie. Maja, fijn dat jullie langer konden slapen,dus Timme:zet deze trend maar voort! Wat een geklus, maar volgende week al klaar joh, da's snel. Nou, hier is het een schilderijtje op canvas geworden en een tijdschrift. Wij doen er alleen iets aan om Tess, niet voor onszelf, vinden we onzin. Tess vond het helemaal geweldig, stiekem de trap af sluipen, ontbijtje maken enz. en dan papa wakker maken. Vanmorgen bezoek gehad en nu ligt Tess even te snurken. Straks naar mijn ouders, helaas verwachten zij wel dat we vader- en moederdag komen. Ach, middag is zo voorbij.
Wat een knappe jongen is Niels... Nu al! Wat zie je er zelf ook goed en ontspannen uit Debie... Fijn! Ben benieuwd naar de eerste foto's van de 3 samen...
Wat een knap kereltje is Niels zeg En dat Ilse en Esmee van slag zijn is normaal lijkt me. Alles is ineens anders geworden. Hier hadden de kids altijd een week nodig om aan de nieuwe situatie te wennen. Maja, wauw over een week zijn jullie al gewoon verhuisd! Heerlijk dat Timme zo goed geslapen heeft. Hopelijk volgen er nog vele nachten als deze Balen van het bouwpakket van Ikea. Hebben jullie dat dan al vaker gehad, dat het niet compleet was? Hier eigenlijk nog nooit meegemaakt. Suus, leuk om met Tess samen een ontbijtje klaar te maken Hier heeft Piet vanochtend ook een ontbijtje gehad van Kas en Sofie (Eva was logeren en Stijn was nog op de voetbal) Hij had voor mij ook gelijk wat klaargemaakt, de schat. Piet kreeg een boterham met aardbeiendessertsaus en ik een bakje yoghurt met stukjes appel. De kinderen hadden leuke dingetjes gemaakt, die ze vol trots hebben gegeven. Ik heb een dvd gegeven. Gisteren hebben we de caravan verkocht. Wij waren op de camping om nog wat dingen te repareren, toen er ineens mensen voor onze neus stonden (hadden we al wel mailcontact mee gehad) Ze hebben de caravan bezichtigd en deden toen een te laag bod. Over ons eindbod moesten ze even nadenken en gisteravond belden ze dat ze de caravan voor het bedrag dat wij gezegd hadden willen kopen. Helemaal super dus. Morgen ga ik een vakantie boeken Ik ben trouwens ook begonnen met lijnen (Sonja Bakker) Ik ben morgen een week bezig en al 3 kg afgevallen. Moet zeggen dat het vrij makkelijk gaat, al had ik vandaag wel moeite om 2 gebakjes en saucijzenbroodjes aan mijn neus voorbij te laten gaan. Toch heb ik er geen hap van genomen. Nu lekker bankhangen. De kinderen liggen bijna allemaal al. Stijn gaat nu ook naar boven, die is helemaal op, maar heeft het hartstikke naar zijn zin gehad dit weekend, met echt maar heel weinig regen.
Even een reactie op Debie haar foto's: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Wat schattig! Leuk hoor, 'onze' laatste spruit te zien. Wie is eigenlijk de eerst volgende? Zo, nu ga ik even relaxen met Erik. Tjuus!
Goedemorgen! Vandaag staat op de planning een vakantie boeken en een plekje vinden in een dierenpension voor de hond tijdens de vakantie. Ga zo maar eens zoeken
heerlijk meiske!! wij hebben gesloten heel snel weekendje met zijn 2tjes weg te gaan naar brugge ofzo nu kunnen we nog ff met zijn 2tjes straks is dat toch al wat moeilijker en bovendien wil ik eerste tijd de kleine niet alleen laten
Goed plan Vivi, om nog even met zijn tweetjes weg te gaan Pfff, eindeiljk een plekje voor de hond gevonden. Nu snel naar de camping in Belgie bellen.
Indd een goed plan Viv! Wij hadden dat niet gedaan voor Noah geboren werd. Dus wij zijn toen, toen Noah 2,5 maand was een weekendje weg gegaan!
goedenmorgen!! Daar was ik weer. Ik heb net effe de vliegenmepper gepakt, d'r zat een bij op mijn scherm debie, WAT EEN SCHATJE!!! heerlijk genieten zo te zien van de jongste spruit van de familie. fijn dat het goed met je gaat. hmm vandaag is dag 4... of heb ik me verrekend.... ?? de huildag! Meid er komt weer een einde aan vandaag hoor, gewoon lekker janken en dan kun je weer verder. hihi
zoals zo vaak ben ik weer eens de enige actieve hier. Ik ga mezelf maar eens een schop onder de kont geven en naar de supermarkt......
arie, even een vraagje tussendoor hoe lang kun je een taart goed houden buiten de diepvriezer?? dus zo'n taart met zo'n fondant laag en figuurtje??
hee, hier geen kraamtranen hoor, moet zeggen voel me super, kan en doe alles, zit alleen maar beneden gewoon heerlijk. Kraam is zowaar leuk dus drie keer is.... Ook gezellig met de meiden, ze is er rond 8 uur en gaat ook gewoon weg als ze klaar is rond 13 uur dus geen klagen. Niels zit al op zijn geboortegewicht en de bv loopt geweldig. (misschien iets te, ben blij met mijn vriendje de kolf, haha) Meiden zijn erg moe door alle drukte maar wel super lief voor hun broertje, hij mag ook nooit meer weg zei ilse net. Nou, ga maar even aan het eten beginnen kunnen ze er lekker vroeg in. Ga eerdaags weer ff reageren hoor. xxx