@Debbie; Dat klinkt allemaal lekker relaxed!! Mogen we dus concluderen dat van 2 naar 3 kinderen makkelijker is dan van 1 naar 2? Mooi mannetje is het trouwens, fijn dat ie het allemaal goed doet. Hij zal wel lekker vertroeteld worden met 2 van die zussen!! Ik zou zeggen; Geniet ervan!!
Mogguh, Hier weer vroeg wakker. Gisteravond gingen Jeroen, mijn vader, broer en buurman naar de Ikea om laminaat op de halen. Dat wordt morgen gelegd, hebben we iemand voor ingehuurd. Komen ze daar, laminaat op! AAAAH! We hadden de avond ervoor gecheckt en toen was er nog meer dan genoeg.. Dus de heren gaan morgen direct bij openingstijd weer heen, dan zou het er weer zijn namelijk.. En ik ben nu zo bang dat er meer mensen zijn die het dan willen halen en we het dus niet kunnen krijgen.. Nouja, zal wel goed komen.. Wil iemand Timme even vertellen dat hij niet zo'n lawaai moet maken? Hij maakt zijn zus wakker zo.. Ow, volgens mij wil hij ook typen. i hn hbbknnbjm,uuy6 mj8 hun mjjjimh7gtebhhbhjny Hij heeft gewoon een woordje getypt hahaha! Er staat 'hun' Wat een wonderkind
Oja, als je 'klap eens in je handjes' gaat zingen gaat ie in z'n handjes klappen en als je zegt 'hieperdepiep!' pakt ie zijn beide oren vast
morgen, middag en bijna avond, wat een rust hier zeg. Maja geweldig he, die bewegingen, heerlijk. Hier voel ik me ook super "rijk" als ik naar mijn drie kanjers kijk en ook ineens super compleet. Was met de geboorte van ilse gelukkig, met esmee nog meer maar nu voor het eerst dat ik ook denk zo ziet mijn gezin eruit en zo klopt mijn plaatje, wij zijn compleet. Beetje gek maar kan het niet anders omschrijven. Ga zo een missie boodschappen met drie kids ondernemen met mams als ondersteuning, even kijken of esmee op het plankje blijft staan, ilse een beetje luistert. Ben benieuwd.
, je gaat gewoon nu al met 3 kids boodschappen doen, niet normaal hoor! Hoe is het gegaan? Fijn zeg dat je dat al kan! Hoe is je nachtrust? Maja.. ha, ha Timme pakt zijn oren bij hyperdepiep.. erg leuk! Niekyn, ja rustig hier he? SM ken je deze al?? YouTube - ‪De Jeugd Van Tegenwoordig - Get Spanish‬‏
Ik ben nie so lekker.. keelpijn, dizzie en dat al een weekje, dus weinig zin in o.a. teksten schrijven, snorry.
hoi debie wat een mooi mannetje zeg en wat ben je weer snel te been wel nog een beetje van je laatste kraamtijd genieten hoor en rustig aan!!!!!! en fijn dat de meiden ook in love zijn Zo hier vandaag de assistent van de huisarts gebeld voor de uitslag!! en pfff is er gewoon niks uitgekomen....het moet toch ergens vandaan komen snap er werkelijk niks meer van ..schiet mij maar lek...zoeizo heb ik 11 juli nog die vervolgafspraak staan voor de dermatoloog en dan heb ik een verwijsbrief gekregen voor een kinderarts en daar kan ik pas 27 juli heen dus ga eerst naar de ene en dan naar de andere...kijk ze heeft verhoogde mestcellen dat is uit de eerst test gekomen ...daaruit komt histamine vrij dus te veel wat dus jeuk veroorzaakt....te veel mestcellen kan je krijgen door een allergie ...maar ja welke allergie of misschien de 2e test niet goed gegaan op die stryptase waarde nou ik haal van alles in mijn hoofd ...maar die is nu vol van het denken want ja er moet een oorzaak zijn ..alleen die kunnen ze niet vinden of is nog niet gevonden.. sorry voor mijn ego bericht maar weet het ff niet meer knufff voor iedereen liefs joma
@joma wat rot dat je nu nog niets weet!! maar vraagje hebben ze jou niet uitgelegd dat bij een kind onder de 4 jaar de test nega kan zijn terwijl ze toch allergisch is?? want das waarschijnlijk bij bryan ook het geval, bepaalde stoffen zijn te hoog wat op een allergie duid maar verder lijkt alles goed dus met 4 gaan ze opnieuw testen @debbie jeetje wat ben jij snel opgeknapt zeg, begrijp ik trouwens goed dat je maar 5uurs zorg hebt?? omdat je kraam zo vroeg weggaat
Hee, Joma wat klote, hier werd met ook gezegt dat ze onder de vier niet een allergietest wilde doen omdat de uitslag verkeerd kon zijn, zowel negatief als positief. dus met vier nog maals. vivi zou volledig doen maar doe vanaf zaterdag alles al zelf dus doen we minder uren. En verder de bevalling is gewoon heel goed gegaan, eigenlijk helemaal nergens last van, voel me 100% beter in vergelijking tot de laatste drie weken zwangerschap, nog wat kilo's teveel, beetje moe want voeden 's nachts valt wel weer even tegen . boodschappen doen zal ik met drie nog even moeten inkomen geloof ik, lopen is voor esmee nog wel ver en ze luistert nog slecht, maar heb nog 2,5 week dat het niet moet, heb ik of alleen niels thuis of paul is thuis
@debbie goed om te horen dat alles al zo goed loopt heerlijk zo geniet je toch het beste he en idd als je toch alles zelf doet is het heel verstandig dat je minder uren gevraagd hebt zou ik ook doen hoor dan loopt de kraamverzorgster toch maar voor de voeten en geloof me zij voelt zich er dan ook niet prettig onder
pfff nog 17 weken moet echt zeggen dat deze zwangerschap me wel zwaar valt tegen over bryan veel meer kwaaltjes en ik moet nog 17 weken en dat terwijl ik niet werk ga toch vragen aan mijn leidinggevende of er geen werk op kantoor is geeft misschien wat afleiding maar van andere kant weet ik niet of het verstandig is gezien ik al best veel harde buiken heb pfffffff voel me vandaag niet zo happy sorry voor mijn geklaag
goedemorgen ja van die test vanaf 4 jaar weet ik maar ja toch het proberen waard ze is 3,5 en de reactie is wel heftig dus het proberen waard vandaar..maar ja dus niet debie fijn dat alles goed gaat en ja kan me voorstellen dat ff wennen is met 3 kids op pad.. viv als je echt iets wil doen anders nog een hobby thuis zoeken want wachte nog 17 weken duurd lang zo ga ff boodschappen doen en naar de markt
Jeetje Joma, wat ontzettend rot! Hebben jullie zelf iets in huis wat erg allergeen is? Beesten? (met name katten, honden en vogels zijn erg allergeen). Andere sterke allergenen in voeding zijn koemelkproducten en varkensvlees. En fruit, maar dan zou ze ook wel last moeten hebben van haar darmen enzo. Hoewel dat bij koemelk ook vaak het geval is.. Ik ben als kind ook helemaal door de medische molen gegaan voor mijn allergien en in het ziekenhuis zijn we niet veel wijzer geworden. Ja, uiteindelijk een allergie voor pollen en grassen maar ik heb er nog veel meer die dus niet door een bloedtest naar voren zijn gekomen. En ineens een paar jaar later wel weer wat meer. Allergien zijn maf, ze kunnen ineens ontstaan en ook weer over gaan en je kan weer een andere allergie opbouwen. Uiteindelijk ben ik de alternatieve kant opgegaan, hoewel ik dat eerst onzin vond. Heb zelf veel baat gehad bij bioresonantietherapie. Als je echt wanhopig wordt en het ziekenhuis kan niks meer voor haar betekenen zou je nog zoiets kunnen proberen. Sterkte! Jemig Debie, ik zit vol bewondering jouw stukjes te lezen haha! Wat een energie alweer, heerlijk! Vivi, ik zou niet aan het werk gaan, je gaat dan veel sneller over je grenzen. Zou iets anders zoeken om te gaan doen. Een thuiscursus van het LOI? Jeroen is naar de Ikea om laminaat te halen. Als er nog meer mensen zijn die zo denken en het laminaat is op word ik gek. Hij heeft trouwens ook zijn moeder gebeld met de mededeling dat zijn vader niet hoeft te komen vrijdag. Ze wilden eerst bij ons komen om te helpen, op de kids te passen. Maar zijn vader had ineens geen zin meer en vind het onzin dat we gaan verhuizen, is het er niet mee eens. Dus heeft nog geen poot uitgestoken en twijfelde nog of hij vrijdag dan wel mee wou komen. Jeroen is hem nu dus voor geweest om te zeggen dat hij niet meer hoeft te komen, dat we er zo geen zin in hebben en dat hij het belachelijk vindt hoe hij zich opstelt. Hoera voor Jeroen! Hij gaat een keer tegen zijn vader in. Ik ben trots op hem. Normaal ben ik altijd degene die dat soort dingen zegt, moet me zo vaak inhouden om geen ruzie met die man te krijgen. Bah, vreselijke egoistische vent. Ben benieuwd of we nu nog gezeik krijgen. Ik hoop het ergens wel
Goedemorgen! Vannacht is me neefje Milan geboren Dus vanmiddag weer even onwijze babykriebels krijgen!!!
Als je em met botercreme maakt kan je em zelfs tot 3 dagen buiten de koelkast bewaren en zo ongeveer 5 dagen in de koelkast. In de vriezer 3-6 maanden
Goedemorgen! Debie, wat klink je alweer heerlijk snel de oude! Boodschappen doen met z'n 3jes is toch een hele opgave denk ik. Anders moet je het gewoon zo plannen dat ze op het kdv zijn. Ow nee, over 2 weken hebben de meiden natuurlijk vakantie. Dan gaan ze toch niet? Ach, dan maar 's avonds boodschappen doen als Paul thuis is. Komt best goed. Maja, wat een rot situatie. Voor Jeroen vooral. Het zijn toch je ouders en het is fijn als die met je meeleven/denken tijdens zo'n stressvolle periode. Wat een stom gedoe zeg. Maar jullie verhuizen vrijdag? Veel succes de komende dagen. Hoe doen Lune en Timme het? Snapt Lune het een beetje? Tessa heeft gek genoeg nooit ergens last van gehad. Vanaf het begin hebben we ze overal bij betrokken. Ze heeft zelfs wat dozen in mogen pakken die ze dan hier weer zelf uit mocht pakken. Mijn schoonmoeder wilde Tessa steeds ophalen zodat wij even flink door konden gaan, maar dat hebben we nooit gedaan. Leek me voor zo'n kind heel raar dat als je dan even weg bent, je komt terug en er is vanalles veranderd in huis. Tessa heeft zelfs mee lopen sjouwen om dingen in de verhuiswagen te doen. En dan hier weer helpen uitladen. Ze heeft het eigenlijk nooit meer over ons oude huis gehad. Meiske, hoe is het weekend verlopen? Allemaal verzopen katjes? Wanneer komt SM weer terug? Vivi, als de VK zegt dat je rustig aan moet doen zou ik dat gewoon doen. Je kan natuurlijk altijd even langs gaan op kantoor om een bakkie te doen, maar ik zou lekker niet werken. Joma, wat naar voor Gwen. En ook voor jullie natuurlijk. Je hebt groot gelijk dat je door gaat zoeken. Deze klachten zijn zo erg dat er echt iets moet zijn. Sterkte ermee. Hier gisteren een drukke dag. Gistermorgen eerst Tessa naar school gebracht. Die zijn we om 11u (eerder dan normaal) op wezen halen en toen naar m'n ouders gereden. Mijn vader nam 's middags afscheid van zijn werk. 28 jaar als hovenier bij de gemeente gewerkt. Het was een mooi afscheid. M'n pa was er gewoon emotioneel van. Nu hoeft hij niet meer te werken. Raar hoor.... Gisteravond laat dus weer thuis. Maar Tessa heeft wel geslapen tot half 10 vanmorgen! En nu lopen we nog in pyjama. Ook lekker. Ik ga vandaag ook niks doen. Tessa wil nu m'n aandacht. Heeft haar ontbijt op en dus ga ik even met haar spelen. Fijne dag allemaal
Je kan natuurlijk ook gewoon wat vrijwilligerswerk doen?? Bij een bejaardenhuis in de buurt ofzo, een middag wat kaartspelletjes of iets dergelijks....