Nou lekker gezellig is dat zeg Maja! Waar haalt iemand trouwens het lef vandaan om te zeggen dat hij verhuizen onzin vind?? Het gaat toch om jullie woongenot?
Ja, dat vind ik dus ook. Waar bemoeit hij zich mee Als hij straks oud, rimpelig en versleten is en naar een bejaardentehuis moet en wij vinden eigenlijk dat hij naar een ander bejaardentehuis moet gaan we hem ook niet helpen verhuizen Maar waarom zou ik iets vinden over zijn woning? Ik hoef er toch niet te wonen? Ik begrijp er ook helemaal niks van.. Weet wel dat hij altijd Jeroen zijn leven heeft willen invullen. Hij heeft zelfs de keuze van zijn studie bepaald, anders wou hij het niet betalen. Te zot voor woorden toch? En je wil niet weten wat voor problemen we hebben gehad toen we gingen verhuizen uit het dorp waar Jeroen vandaan komt.. Hij heeft weken niet tegen Jeroen gepraat. Zijn eigen kind!! Nog een voorbeeldje: Jeroen was al op jonge leeftijd bezig met betaald voetbal (door zijn vader gepusht (?)) en zijn vader had hem een autootje gekocht zodat hij zelf heen en weer kon rijden (een uur rijden, 2x per dag). Als Jeroen dan iets deed wat zijn pa niet aanstond dreigde hij zijn auto af te pakken. Nou, dat soort dingen. Het moet altijd op ZIJN manier, we hebben blijkbaar nog steeds zijn toestemming nodig. Daarom heb ik ook zo'n gedoe met die man gehad. Ik bracht Jeroen natuurlijk met veel dingen op andere gedachten.. Zoals het verhuizen uit dat kutdorp. Ik ben er helemaal klaar mee. Vanaf nu hou ik mijn mond ook niet meer. Wat denkt hij wel. We zijn gvd volwassen, hij heeft helemaal NIKS over ons te zeggen. Zo. Boney, we betrekken Lune er ook bij idd. We gaan ook vaak kijken bij het huis, we wonen er nu dichtbij dat scheelt wel denk ik. Ze mag straks haar eigen spulletjes en speelgoed inpakken, vindt ze vast leuk. Verder is ze dolblij dat daar een trampoline staat dus ik denk dat het wel goed komt Wat een raar idee idd dat je vader nu nooit meer hoeft te werken.. Heeft hij wel lekker veel tijd voor jullie Werkt je moeder ook? Hoe is het nu met je buik? Cyclus weer in orde? Ariel, gefeliciteerd met je neefje! Leuk zeg Alles goed gegaan? Heel veel sterkte vanmiddag met je babykriebels KUT Ikea! Er zouden vandaag 140 pakken zijn, liggen er 27:x Kan Jeroen morgen weer heen. We kopen al jaren spullen bij de Ikea, nooit gedoe. En nu echt alleen maar.
Euhm, ja alles is wel redelijk goed gegaan. Niet helemaal vlekkeloos. Ze is gistermiddag gestript en kreeg vanaf 22.00 gister weeën en in een uur zat ze op 7 cm, naar het ziekenhuis daar 9 cm. Alleen die kleine bleef achter dr schaambeen steken, die was nog niet ingedaald ook enzo en na 45 min zei ze zelf dat dit hem niet ging worden en toen moest ze persweeën wegzuchten ofzo en de vacuumpomp is er aan te pas gekomen en ook dat ging niet. En toen zei de gyn dat ze het nog 20 min gingen proberen en dat ze dan een keizersnee zou krijgen. En toen kreeg ze ineens ongelooflijke oerkracht ofzo en is de kleine man geboren. 4120 gram en 53 cm ofzo! Vind het nog meevallen voor een kindje dat 10 dagen overtijd is haha!
Oh ja wilde nog even reageren op de schoonvader van Maja! Jeetje! Zelfs de studie bepaalt en zeggen dat ie het anders niet zou betalen Maar goed dat jullie uit dat dorp verhuisd zijn! En zoooo logisch dat jij botst met die man, gelukkig ziet Jeroen nu ook in dat het verkeerd is wat zijn vader doet! Maar ohhhhhh ik zou echt al een hele familieruzie hebben veroorzaakt! haha
Goedenmorgen, jeetje Maja, wat een belachelijke reactie. Wel goed van Jeroen dat hij eens duidelijk van zich af gesproken heeft! Maar zo'n situatie is erg vervelend, weet er alles van. Debie, sow he, jouw berichten geeft de burger moed....ha ha ha. Ik mag hopen dat ik er voor de helft zo relaxed in sta met de komst van de tweede dame. Geniet er maar lekker van! Boney, hoe ist idd met jouw cyclus? Viv, zou ook een hobby of vrijwilligerswerk gaan zoeken, want 17 weken is nog erg lang. Joma, sjitterdesjit. Nog geen duidelijke oorzaak gevonden. Daar wordt je moedeloos van. Dikke knuffel meid. Met ons is alles prima. Tess heeft vanmorgen tot 10.00 geslapen, dus ik ben goed uitgerust. Vanavond naar de eerste bijeenkomst van zwanger en fit. Wellicht kom ik er straks nog fitter uit, dan dat ik erin ging. VRAAG: heeft iemand nog c1000 zegels voor "een dagje uit" voor me? Ik heb er namelijk nog 8 nodig en dan hebben we de maximale korting.
Ik zal zo thuis ff kijken voor die zegels Suus als het goed is hebben we er nog een paar, als Roos ze niet als stickers heeft gebruikt.....
pffff maja, wat een verhaal zeg. Wel knap dat Jeroen voor zichzelf op durft te komen. Zal voor hem wel een grote stap zijn geweest lijkt me... Ik heb elke keer zo'n irritante bij in mijn beeldscherm, dat beest weigert weg te gaan. Zo eens even de shocker erbij halen ARIE mag ik meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee???? Debie, pffffffffffff wat een energie heb jij nog zeg... pfff ik merk dat ik nu pas met de twee kids op pad wil en het dan ook leuk vind... ik hou niet van dat gezeul en gedoe. Gewoon effe snel en dan is het ook goed zeg maar......
Hahaha, daarom hadden wij ook zo'n duowagen gekocht, ook geen zin in gedoe! Lekker makkelijk allebei in de wagen en gaan!
Zijn inderdaad duur alleen wij konden toen voor 300 euro een nieuwe kopen van Easywalker en de bak voor 85 euro! Altijd handig rentepunten van ING
hmm, ik wou nog wat was buiten hangen, maar die bui op buienradar gaat hier echt wel overkomen..... Dan maar effe in de wasmachine laten liggen.... heb het wasrek vol....
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ARIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! waar was jij het afgelopen jaar(en), ik heb een paar miljoen van die dingen en ik doe er niets mee.... pffffffffffff komt ze nu mee aanzetten AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
het is een rekening die ik niet zoveel meer gebruik. ik zie dat het aantal rentepunten al aanzienlijk is gedaald... KU* regeling daar....
maja fijn schoonfamilie. suus gaat helemaal goed komen deze keer, ik vond nummer twee al zoveel makkelijker en relaxter, je weet wat je te wachten staat, daarbij ben je nu voorbereid op een doe senario dus gaat dat nu niet gebeurem. Je gaat gewoon genieten voor twee deze keer. duo wagen hebben we niet, denk ook niet dat het gaat werken. Esmee wil ook nooit in de buggy en gilt dan soms de hele boel bij elkaar dus dan winkel ik helemaal niet rustig. De dames willen allebei alleen maar lopen. Ilse heeft denk ik al een jaar niet meer in de buggy gezeten, loopt alles. Ben nu alleen met drie kids en vanochtend ook de eerste 1,5 uur. Was best even spits, wij drie eten en een krijsend mannetje in de box. Gevolg, wij eten en hij tegelijk aan de borst. En een zooitje op het aanrecht en de tafel, maar lukt al en zal vast alleen maar beter gaan boney jullie al helemaal gewend aan het leven in verweggistan?