Nou, Arie ik zou zeggen eruit (laten) plukken dat ding. Dan weet je het het snelst of je cyclus weer op gang komt.. hihi Wel leuk hoor, zo bewust als je nu bezig bent met een volgende... Je hebt vanmiddag toch ook goed geknuffeld met de kleine he
Haha Niek, het is gewoon toeval! Ik kom en ga ook weer. Wilde alleen even tegen Ariel zeggen dat het per vrouw verschillend is. Heb je een hormoon spiraal? De meesten hebben gewoon binnen 6 weken een gewone menstruatie. En anders gelijk vragen aan de HA. Die weet het vast. Doei
Nee telefoon liet me ff in de steek. En Milan sliep, dus niet geknuffeld alleen kijken aaien was al genoeg!
pillen, spiraaltjes etc... ik weet er helemaal nix vanaf.... sorry ben ooit aan de pil geweest, maar reageerde behoorlijk op de hormonen, ik had nooit mijn buien onder controle en was behoorlijk aan het pieken.... dus ben ermee gestopt... hihi al zo'n 100 jaar ofzo....
hmmm ben op zoek naar een traktatie voor sanne op de creche... heb op het moment geen zin in ontiegelijk veel werk aan allerlei snoepdingen eigenlijk.... hmmm arie, als ik nou eens heel simpel 12 cupcakes in de oven zet... beetje versiersel er op en ik heb een leuke traktatie voor op de creche..... Alleen heb ik nog nooit in mijn lang zal ze lange leven een cupcake gemaakt. Wel cake, maar dat is ook alweer een tijdje geleden.... ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Cupcake hartstikke makkelijk, lekker cakemix kopen en cake vormpjes. de vormpjes zet je in een muffinbakvorm ttegen t uuitlopen... en na een kkwartiertje is het klaar! lekkere toef meringue botercreme dr op en je hebt wat leuks!
En toen kwam er toch geen nieuwe lading laminaat bij de Ikea.. Gaan we zaterdag dus verhuizen zonder dat de vloer er boven in ligt. Ik heb het ZO gehad met die winkel. Mja, we willen toch wel graag die vloer en er ligt al een stuk in dus we moeten wel. Ennn.. Jeroen zijn vader heeft Jeroen nog gebeld. Het is helemaal niet zo dat hij niet wil komen helpen omdat hij het huis niks vindt. Hij wil niet komen omdat hij boos is op mij omdat ik toen ze hier laatst onverwacht rond etenstijd op de stoep stonden met een smoes ben weggegaan omdat ik hun niet trok op dat moment. Dat is nog een lang verhaal, nu geen tijd voor. Maar ik ben er klaar mee. Ga niet meer de schijn ophouden tegenover hem, hij mag nu precies weten hoe ik over hem denk. Dus er gaan nog een gezellig ruzietje komen. Kan ik er best bij hebben nu. Toedels! (ikbenrelaxedikbenrelaxedikbenrelaxed) (waarom lees ik nu 'ikbendik' )
Hi, heb weer beetje bijlezen op de foon... Vindt lange verhalen typen dan niet zo handig... Dus ff snelle reactie! Maja, ik moet zo lachen om jou... Heerlijk kind dat je bent! Het komt vast allemaal goed met de verhuizing... En je schoonvader, sja... Denk dat eerlijk zijn ook wel eens goed is... Zorg je er wel voor dat je je niet al te druk maakt?! Hier VAKANTIE!!!! We vertrekken zat- op zondag... Meeste ligt al in de koffers gelukkig... Toch voel ik kriebels, moet voor mijn gevoel toch nog veel doen... Zo eerst maar eens een kleinigheidje voor de juf kopen, voor Fenne vandaag al laatste schooldag. Iemand nog ideeën? Anders wordt het zo'n klein mini boeketje bloemen, kan Fenne die mooi geven straks...
Jeetje, dat is klote zeg! Van het laminaat en van het gevoel naar je schoonvader toe! Ghehe ik moet altijd zo lachen om jou.... ik ben dik haha
Hmmm geen ideeën Wen. Volgende week donderdag zijn Roos en Noah voor het laatst bij het 'oude' KDV en ik moet zeggen dat ik er best wel moeite mee heb! We komen daar toch al 2 jaar, ik ken de juffies en zij kennen de kinderen En dan moet Roos voor een paar maanden naar een nieuw KDV en weer naar een nieuwe BSO en naar de basisschool! Pfff als dat maar goed gaat! Ik ga voor de juffies een taartje bakken en ik wil iets van een leuke foto geven ofzo van Roos&Noah....
Jeetje, gewoon al vakantie! Bij mijn ouders idd ook volgende week vrijdag. Hier gaat Tessa pas 22 juli voor het laatst voor de zomervakantie. Maar wij hoeven dan ook pas 4 september weer. Goedemorgen! Maja, wat een gedoe zeg. MAar goed, het hoge woord is er uit en hij heeft gezegd wat er aan de hand is. Bespreek het met Jeroen en dan is het misschien verstandig om hem/hun ook de waarheid te zeggen? Is het gebruikelijk om de laatste keer voor de vakantie iets mee tegeven voor de juffen?
Ik vind een kleinigheidje denk ik wel leuk om te geven, maar ja moet ook niet te gek worden natuurlijk!