februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Trouwens grappig gister bij me schoonzus, was de kraamverzorgster die ik bij Roos had :D

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ff een vraagje voor de mensen met een eengezinswoning, wat zijn jullie per maand kwijt aan gas en electra?

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ariel, nu weet ik het niet, ik ben ook bang dat we schrikken, maar in ons oude huis volgens mij rond de 150 euro? Nu moet ik zeggen dat wij wel bewust zuinig proberen te doen. Zo hadden we echt overal spaarlampen in. En 2 tarieven en dus wassen en vaatwasser 's nachts of in het weekend.

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier ook 2 tarieven, alleen ik schrok best wel van het verbruik van onze voorgangers!

€ 289 per maand!!!!! €105 aan gas (hoe krijg je dat voor elkaar??) en €184 aan electriciteit!

Ik heb het bedrag nu verlaagd naar €261 (kon niet lager via MijnEneco) maar ik dacht al bijna dat ik gek was haha

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Hier 190 per maand, excl water.

Voor de vakantie wat geven, ik vind het ontzettend leuk om iets te krijgen, liefst gewoon een tekening van de kinderen. Maar absoluut geen must. als een ouder alleen al de moeite neemt om je persoonlijk even een fijne vakantie te wensen voelt dat gewoon goed. Moet zeggen dat tegenwoordig de helft van de ouders daar na een heel jaar hun kind bij jou in de klas gehad te hebben dit niet doet ivm werk e.d., vind dat zelf zo ondankbaar overkomen. Dus gewoon even fijne vakantie wensen vinden ze echt al prettig.

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Maar hier gaat Tessa na de vakantie weer naar dezelfde juffen. Als je afscheid neemt van een juf vind ik het logisch dat je wat geeft.

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Boney, hier ook pas over 2 weken zomervakantie hoor. Alleen wij gaan dit weekend al naar Frankrijk en zijn pas terug als de schoolvakantie is begonnen... Dus vandaar vandaag laatste dag.
    Fenne gaat volgend jaar ook weer naar dezelfde juf, maar vond het wel leuk om iets kleins te doen voor haar. Is een lief mens, veel aandacht voor de kids. Dus het is zo'n mini boeketje geworden met een kaartje: bedankt voor het leuke schooljaar! Alvast een fijne zomervakantie. X Fenne (of zoiets)

Je bent dit natuurlijk niet verplicht, maar ik vind het wel leuk om te doen. Vooral ook voor Fenne, die vond het fantastisch om iets aan de juf te geven... :)

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Is het hier echt zo rustig of werkt de refreshbutton niet meer?!

Voor wie nog leest: slaap lekker!! :)

9. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @wendy het is hier gewoon heel erg rustig de laatste tijd

wij zijn helemaal uit over een naam nu hopen dat mijn vriendin niet per ongeluk dezelfde heeft hahahaha ik verwacht het niet want beide andere kinderen van haar eindigen op en a en deze helemaal niet en ik wil heeeeeeel graag deze naam vind hem zo mooi past ook helemaal bij ons

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Indd erg rustig hier!! Wel lekker makkelijk met bijlezen :p

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zo ik ga straks ff lekker met bryan en mijn ouders naar de kinderboerderij in het bos kan hij ff lekker genieten en dan zondag met de buurtjes naar de speeltuin en dan is het weer tijd voor het badje op te zetten he word ontzettend warm begin van de week, ik zie er wel beetje tegenop dus maar met bryan in het badje gaan zitten

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Gewoon lekker in de schaduw blijven Viv, voeten int badje niks aan de hand! ;) :p

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    ja meer kan ik ook niet doen he, nadeel is dat het hier dan altijd zo benauwd word. ga ervoor zorgen dat alles koud staat en dat ik die dagen niets hoef te doen hahahaha

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Dat is een hele goeie! Pff ik weet nog wel met Noah, toen was ik natuurlijk september uitgerekend en mijn hemel wat was dat een hete zomer zeg!!! Altijd heerlijk op een flat!

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    goedemorgen, geloof hier een regeldagje, sinds 1 uur vannacht komt onze schat om de 1,5-2 uur. Heerlijk.

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Oh gezellig Debie! Succes!

17. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    Goedemorgen lieve meiden…

Ik dacht het word wel weer eens tijd voor een update vanuit huize dwazie…

Ik lees bijna elke dag trouw mee hoor.. maar tijd zin puf tot reageren blijft altijd uit….

Ook uit angst om dat toch weer iemand te vergeten, maar vandaag doe ik het even zo.

DWAAS: het gaat redelijk tot prima met dwaas.. enorm druk maar de nieuwe job bij de Bruna als Category manager (inkoper) druk met gelukkig zijn en vooral heel erg druk met het genieten van haar kiddies want wat zijn mijn kinderen leuk en lief zeg….
    Denk echt dat ze de scheiding te boven zijn, gewend zijn aan alle nieuwe dingen en dat doet mijn moederhart goed.
    De regelingen mbt tot hun vader en mij zijn uitstekend te noemen en dat maakt natuurlijk het verschil en dat merk je direct terug op onze kinderen…

NICK: Heerlijk mannetje zelf na zon jaar als dit gaat hij met super goeie cijfers naar groep 8, snik.. wat gaat dat toch snel zeg,, voor je het weet ben ik mijn zoon verloren aan matties en chickies, argg hij is nog maar zo klein mijn mannetje… en zo vreselijk lief…. Is echt een kanjer!!!!

ELISE: is en blijft een wonderbaarlijk kind, wat een brutaliteit maar ook ontzettende humor. Is veel minder lievig als haar broer( lees: minder knuffelig minder sociaal) Elise is meer stoer en ondernemend. (af en toe te) Maar ook van haar kan ik weer op een totaal andere wijze enorm genieten. Ze is prachtig.

En elke dag opnieuw mag ik beseffen hoe gezegend ik ben met deze twee kanjers!!!!

DAAN: Tja nu de eerste vlinders een beetje beginnen weg te fladderen wordt ons eigenlijk alleen maar meer duidelijk dat wij zo bij elkaar horen… we maken nogal wat mee… hij is namelijk nogsteeds niet gescheiden en zijn ex is een heel stuk minder relaxed als de mijne.. dus dat werkt echt niet mee… het zorgt voor frustratie en ellende… maar ook hier zullen we uitkomen dat weet ik zeker.

Wat ik hier lees… is nogsteeds geweldig… het voelt allemaal heel erg vertrouwd en ik ken jullie echt…
    Raar eigenlijk want ik heb jullie al zolang niet meer gezien.

Wat ik eigenlijk wil zeggen dat jullie toch een stukje leven zijn geworden en volg jullie dus op de voet…

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Heerlijke al die positiviteit uit je verhaal Dwaas! Alleen balen van de ex!

Wanneer gaan we is een datum prikken voor BBQ?? Of is dat stiekem al gebeurt? haha

19. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    he ariel... of is het tegenwoordig arie...

datum bbq.. roep jij maar iets.... leuk leuk leuk krijg ik meteen zin in...

20. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    wie kan er vrijdag 29 juli komen BBQ-en bij Dwaas!!! of zaterdag 30 juli!!

Deel Deze Pagina