februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Vandaag... verhuisd...
    Ik..... ben....... kapot......

Truste

2. supermummy

supermummy Niet meer actief

Hoi dames,
    ik ben beetje bij beetje terug aan het lezen. We zijn vandaag terug gekomen van een heerlijke vakantie, het was echt de meest geslaagde vakantie ooit!

Debie en familie alsnog van harte gefeliciteerd met de geboorte van Niels, zo ver ik heb kunnen teruglezen heb je een voorspoedige bevalling gehad en was je alweer snel op de been! Prachtig ventje is het!

Ichtus, wat schrikken jouw berichtjes zeg aan de andere kant wel goed dat het er nu eens allemaal uit komt kan je ook niet mee blijven lopen. Ik wens je een voorspoedig herstel, hoe kan je nu rust nemen met 4 kids? Heb je hulp?

Maja vandaag verhuisd?Wat een stress en veel werk, dat blijft nog wel effe de komende tijd .... bah ik haat verhuizen, vorig jaar dacht ik dat ik gek werd bij onze verhuizing maar het resultaat is waar het om gaat.

3. supermummy

Het huis was echt zo mooi als in de brochure ;). Het privé zwembad werd volop gebruikt iedere dag.

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedenacht hier drukke week gehad..nog niet terug gelezen..

maar heb nu lekker een ruime week vakantie...heerlijk ben er aan toe...en donderdag ochtend paar dagen op vakantie tot maandag Jippie zin in

net van een verjaardag terug...morgen lekker uitslapenwat een luxe Gwen is logeren bij mijn broer die haal ik morgen weer op

nu maar richting bed..tot snel

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    SPIEK......

SM welkom terug.. ziet er erg heerlijk ontspannen uit.. dat prive zwembad...Had net op FB jouw eigen foto gezien.. kan me niet herrinneren dat ik je ooit eerder heb gezien op eenfoto.. maar wat een mooie vrouw zeg.. wow.. (zo die kun je in je zak steken..whaha)..

En rust nemen met 4 kinderen kan wel hoor.. met een hele behulpzame, maar vervelende schoonmoeder kan dat heel goed.. die staat hier iedere ochtend om 7.30 voor de deur.. om vervolgens de kids naar school te brengen.. daarna doet ze wat huishouden en de was om rond 10u met de kleintjes me met rust te laten..

Ed werkt voorlopig halve dagen of halve weken.. dus is veel thuis.. zodat ik geen kids om me heen heb en zijn moeder wat ontlast wordt.. Tis een flink geregel.. maar ik doe niks.. en laat t maar een beetje gebeuren.. moet wel zeggen dat ik langzaam me ga ergeren aan van alles.. teken dat t herstel is ingezet (lichamelijk) maar ja.. ik kan nog niks tot weinig hebben dus mijn lontje is heel snel opgebrand.. zou me niet verbazen als ik mijn schoonmoeder 1 deze dagen letterlijk het huis uit trap.. zucht..

Ed is heel lief, maar ik merk wel dat zodra ik ook maar iets langer beneden zit dat hij dan automatisch verwacht dat ik ook meer doe.. kan ie ook niks aandoen.. zit in zijn systeem denk ik.. Hij is gister met de kids wezen zwemmen.. hij vroeg me of ik de bloemkool wilde koken zodat dat vast klaar was.. en ook de aardappelen.. Nu is dat niet zoveel werk dus ik dacht dat dit wel zou lukken.. dat is t ook, maar ik ging daarna misselijk en duizelig weer naar bed..

Het gesprek bij de spych gehad.. sjonge wat een rare snuiter zeg.. volgens mij heeft ie zelf een psycholoog nodig.. de ademhalingsoefeningen (2 soorten) heb ik meegekregen.. en ik moet 10 uur per week gaan wandelen.. pfffff.. maar die oefeningen.. 1 daarvan moet ik 40 x per dag doen.. dat kost me in totaal bijna 2 uur per dag.. 6 dagen per week en dit 8 wken lang.. en dan moet ik scheetjes maken met mijn mond.. Tijdens de sessie moest ik t samen met hem doen.. Nou ik voelde me echt 3.. er schoot uit mijn mond: voel s aan je hoofd!!!..whahaha.. dat doe ik echt niet hoor.. en dat doe ik dus ook echt niet.. kom zeg..

Woensdag moet ik naar de HA.. ik ga dus een nieuwe verwijzing vragen en naar een andere psych op zoek.. deze heeft geen enkele kans meer.. ik neem m zeker niet serieus meer .. Hij lijkt op Dich Bruna.. en draagt knalroze sokken.. zucht.. jammer hoor..
    Dus stap 2 was euh.. mentaal iig waardeloos.. lichamelijk wat oefeningen betreft is het wel handig.. op die ene oefening na dan..whaha...nou ja.. als ik het opvolg zou ik na 8 weken lichamelijk weer hersteld zijn. duuuurt lannnnnggggggggg....

Mijn werkgever zou mijn werkgever niet zijn als ze geendruk op me uit zouden oefenen om me zo rap mogelijk weer aan t werk te krijgen.. ik doe er niet aan mee.. Mijn enig prioriteit is nu weer op de been en psychisch even alles weer op een rijtje krijgen zodat ik weer gezond ben en ook weer voor mijn kinderen kan zorgen.. mijn werk komt daarna pas weer.. Mijn werk daarentegen zegt.. zodra ik weer wat energie heb dan zou ik die energie in het reintegreren moeten stoppen.. ja.. NOU DUS MOOI NIET!!.. ik zie het nu al gebeuren.. dit grapje gaat me waarschijnlijk mijn baan ksten.. op welke manier dan ook.. en t boeit me niets.. kan er niet warm of koud van worden..ik vind t prima..er zijn belangrijkere dingen in t leven..

Ed en ik proberen nu een weekendje weg te plannen over een paar maanden....net na de zomer.. we willen dan naar Minsk in Oekraine.. we hebben daar een zustergemeente van de kerk waar we graag een keer naar toe willen.. Verder meot ik nu alleen maar dingen doen die ik leuk vind.. maar dat lukt nog niet eens echt.. wil graag gewoon stadten of uit eten met vriendinnen of lekker dagjes weg met de kids of ...maar het is te druk..

Waar een ander bijv op een feestje zich kan richten op de persoon waarme je in gesprek bent en de rest van de visite als het ware buiten kan sluiten.. kan ik dat niet meer.. mijn filter is stuk. Alle geluiden komen dubbel zo hard binnen.. als ik op de stoel zit hoor ik alles.. van zuchten van de kinderen.. de voetstappen. het muziekje op de laptop, praten op tv, de klepperende deksel van de pan.. de klepperende deur, de waaiende wind buiten.. het gaat allemaal tegelijk mijn hoofd in en kan er niet meer uit..dan gaan mijn oren suizen, krijg ik acuut hoofdpijn en wordt ik duizelig en misselijk.. dan vlucht ik weg naaar boven in een donkere stille kamer.. Daar vind ik dan de rust..

Autorijden kan ook niet.. fietsen durf ik nog niet..

Gek is wel dat ik mijn gitaar weer uit t stof heb getrokken.. dat kan ik dan weer wel verdragen.. even maar, maar een paar keer per dag vlucht ik dan een beetje weg in de muziek... tis net als fietsen.. je verleert t nooit..

Het moeilijkst zijn de avonden.. dan voel ik me leeg en dat maakt me boos op 1 of andere manier..dan ben ik sjaggo en heb ik nergens zin in .. heel frustrerend..

Dank voor alle lieve berichten.. hier, op hyves en op fb....

6. supermummy

@Ichtus woow wat een lap tekst, ik vind het fijn om gedetailleerd te lezen hoe het met en bij je thuis aan toe gaat nu. Vind je het zelf ook fijn om over te schrijven hier?

Thanks voor de complimenten van de foto van facebook, wahahaha heb even gekeken welke het is, is een foto van op de psychiatrische afdeling in het ziekenhuis ruim 3 jaar geleden. Ben nog helemaal stoned van de pillen en zat hier nog midden in mijn PND dus ik vind de foto niet zo geweldig :)

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedenavond

Ichy jeetje wat een tekst moet zeggen zit altijd jou berichten vol aandacht te lezen...
    Fijn dat je hulp heb van je schoonmoeder zeg
    die oefeningen zullen vast helpen maar kan me voorstellen dat je denkt dan dat hij hulp nodig heeft hahah maar wat je zegt anders andere psyg als je dat prettiger vindt zonder achterlijke adviezen,fijn dat je in je muziek lekker kan ontspannen ,,dat is het trouwens ook en kan je heel veel helpen hoor ff lekker op jezelf en muziek maken..wilde dat ik in de buurt woonde had ik je geholpen en je een luisterd oor kunnen bieden en uitraard ff kunnen lachen..knufff

Sm heb je foto,s ook ff bekeken wat een heerlijke foto,s van je vakantie!! en heerlijke meiden heb je smelt...

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Oh ja vandaag heerlijk genoten , eerst Gwen bij me broer gehaald en toen met mijn broer en gwen naar mijn pa ,nel en sylvan geweest lekker paar uurtjes naar de speeltuin geweest daar gegeten toen mijn broer weer weggebracht en naar huis,

Oh wij zijn onze zeer Lieve kater...vooral Gwen haar schootpoes Max kwijt..ze zegt ook altijd max is mijn kat ..hij is wel is meer 1,5 a 2 dagen weg maar nu maandag avond voor het laatst gezien dus morgen een week weg..pffff en gwen maar vragen komt max niet meer , heb net nog naar de dierenambulance gebeld maar zitten in weekend rij dienst dus morgen kantoor uren terug bellen ..donderdag gaan we op vakantie dus hoop voor die tijd wat te weten maar het liefst max terug te zien..

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ach joma wat erg van je kat. En wat zielig voor Gwen. Al op amivedi gezocht? Is hij gechipt? Hoop dat hij snel terug komt.

Maja, hoe bevalt het in je nieuwe huis? Wat een gedoe hè verhuizen. Is de aannemer al klaar? Hoe doen Lune en Timme het?

SM, ziet er uit als een super vakantie! Heerlijk. Vond je het niet eng zo'n zwembad? Ik zou geen rust hebben denk ik.

Debie, hoe is het nu?

Het word lekker warm vandaag. Ik ga straks al koken en de boel klaar maken. Dan kan ik vanmiddag met Tessa in de tuin onder de bomen verkoeling zoeken. Moet om half 5 gaan werken en tot die tijd dus maar rustig aan doen. We gaan in het badje ijsjes eten :D

10. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Foto!!!

11. supermummy

Joma, ooh ik hoop dat jullie Max snel terugvinden!

Boney, goed idee zwembadje en ijsjes eten, kan slechter :p.
    Enne dit zwembad was helemaal afgesloten met een ijzeren hekwerk en afsluitbare poort, anders zou ik idd ook geen rust kunnen hebben nee.

Wat is het heeeeeeeeeeeeeeeet, en vannacht ook niks afgekoeld heb echt niet goed geslapen :(.
    Nora klimt sinds gisteren nacht uit haar ledikant :x, als ik haar slaapzak aan doe gooit ze zichzelf gewoon over de rand en is ook veels te warm nu. Wat jammer ik had haar graag nog een tijdje in een ledikant gehad.

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen!

Ik wil Ichy alleen maar een dikke knuffel geven en zeggen dat je een fantastisch mens bent!

Ik wil ook in een badje ijsjes eten! Zit helaas op kantoor :(

Euhm... SM fijne vakantie gehad gelukkig! Balen dat je niet goed hebt geslapen, ben je nog vrij??

Euhm.... Oh Suus, ben benieuwd naar de nieuwe kamer van Tess!

Maja, hoe bevalt het nieuwe huis???

13. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Hallo Dames,

Wij zijn inmiddels weer thuis van ons weekendje weg! Ik reageer vanavond nog even en dan zal ik uitgebreid lezen hierzo.

14. supermummy

Ariel, met deze hitte zit je soms beter op kantoor, tenminste is hier wel zo, lekker airco.
    Ik mag vanavond weer werken en mijn man heeft de hele week nog vrij.

15. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hihi, ja in Spanje houden ze daar rekening mee ;)

Hier heb ik vanaf de middag de zon vol op het raam naast me staan.....

16. supermummy

Lianda welkom terug, waar was je naar toe?

17. supermummy

:xOoh ja dat is minder EN werken EN zweten.

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja ach, t houdt je van de straat he :p

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Hee, kom later ff regeren, hier lles super, zo'n schatje is het.

Wilde ff vragen of iemand mij blij kan maken met dierenplaatjes, heb de volgende nog nodig:

Ilse: 8-13-24-28-30-35-37-40-46-53-67-69-76-83-92-107-120-123-125-127-129-130-132-137-141-143-144-145-148-150-157-162-164-165-168-169-170-173-174-177-179-184-185-187-190-192-197

Justy; 8-9-12-13-23-27-33-35-40-43-45-59-60-67-79-81-91-93-109-110-113-117-119-127-132-143-144-145-149-150-152-156-159-162-163-167-168-174-181-182-185-191-200-201-204

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb hele stapels liggen thuis, zal eens kijken naar de kaartjes die nog een beetje heel zijn....

Deel Deze Pagina