februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    vivi hier al 1,5 uur onweer en regen, gaat echt vreselijk tekeer, water blijft zelfs op mijn tuintegels liggen, zakt niet eens meteen weg

2. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @debbie dan ben ik blij aan deze kant van het land te wonen voor de verandering want vaak hebben wij het noodweer als eerste
    als jullie dan de erge buien pakken pakken wij vanavond de kleintjes hahahaha

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    en bedankt he. Hoop dat het vanmiddag droog word, moet echt boodschappen doen

4. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
  5. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Bekijk bijlage 162743

haha, en mijn creatieve uiting van zondag, de traktatie voor de creche... Ik moet zeggen dat de cake-jes van maandag beter gelukt waren... Die waren wat te leeg vond ik, dus had ik de vormpjes maar wat voller gedaan.... jullie zien het resultaat een aantal piemel en ballen.. hehehe:D

6. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    foto verwijdert, erg slechte foto van mijn mooie dame

7. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    oh ja, ik ga zo even bijlezen, maar er riep hier iemand dat het liedje van adele set fire to the train heet... maar voordat je lekker vals aan het zingen bent en ondertussen van die bloedmooie kerels voorbij ziet komen.... het is : Set fire to the Rain... check maar effe .

8. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    hier idem, ik sta dan nog net niet te stampvoeten :D

9. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @maja,
    interessante schoonfamilie heb je zeg.... volgens mij zou ik daar wel gaan stampvoeten :)
    Het lijkt allemaal wel een gevalletje controle, zolang zij de controle niet hebben over wat er gebeurt dan gaan ze lopen zieken... erg vervelend lijkt me dat.
    Ik ben bang dat ik je geen tips kan geven aangezien ik aardig radicaal ben in dat soort dingen, het is graag of helemaal niet. Ook al doet dat af en toe pijn....

@sm
    Ik heb hier af en toe echt een terror kind in huis. Echt vreselijk. Weglopen op de grond gaan liggen en krijsen niet naar bed willen, niet willen eten.. en gaaaa zoo maar door. Af en toe word ik er echt compleet moedeloos van en zit ik op de bank effe een potje te janken. pffff
    Maar 3 tellen regeling blijf ik gewoon stoicijns toepassen en word het met echt te gek dan zet ik hem op z'n kamer om af te koelen. Dat laatste werkt heeel erg goed, maar ik ben er niet zo voor om een slaapkamer als strafplek te gebruiken....

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    niekyn weet niet of je cake echt geschikt is voor het kdv, hihi

11. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    oh jaaaaaaaaaaaaa, ben ik er ook weer.. de een na de ander verdwijnt weer..
    boehoe snik, snotter.
    Eens even kijken wat de buienradar hier doet, volgens mij woont vivi ook hier ergens in de buurt als ik dat zo lees. :)

12. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo daar krijgen wij geen last van de eerste uren vivi :) das alleen bij die westerlingen

13. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    haha, gelukkig hebben ze daar nog geen gene... (en heb ik jesper maar niet wijzer gemaakt dan hij al is..)

14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    @niekyn woon niet echt bij jouw in de buurt hoor hahahhaha vind twente en limburg niet echt dichtbij elkaar ;) maar idd de buienradar geeft ook hier voorlopig niets en als aan mij ligt blijft dat tot de avond dan is mijn mannetje thuis vind het maar niets als hij buiten aan het werk is met zo;n noodweer

15. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Geweldige cakejes Nieky:D En wat een prachtig meisje is je dochter!
    Is ze vandaag jarig, of heb ik iets gemist? Dan alsnog van harte gefeliciteerd!

Debie, hopelijk komen je meiden snel weer in een ritme en kun je 's nachts wat meer slapen

Hier probeert de zon door te breken. Eigenlijk wil ik geen zon vandaag;)

16. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Jemig meiden, zit es niet zo te zeiken over het weer... Het is ook nooit goed bij sommige mensen. ;)
    Ik wil zomer, en ik heb zomer!

Peter smste vanmorgen dat ze mooi op tijd klaar waren. Of het met haar haar gelukt is weet ik dus niet. Op zich is los ook niet erg, staat juist leuk, maar ze wil het niet achter haar oren en dus hangt het snel voor haar ogen. En dan is op school niet zo handig.
    Het is idd wel lekker om om 10u al klaar te zijn. Half 11 in dit geval.
    Ga maar even een bakkie nemen en buiten zitten haken. Straks Tessje weer ophalen.

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
  18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    hhuh jij had er toch zelf train van gemaakt?

Deel Deze Pagina