februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    tja boones, dat westen dat is het niet hoor!! hihi

ach sja, vivi een beetje naar het zuiden of het noorden, 1 pot nat :)

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    hihi dat dacht ik dus ook al.

3. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @boones,

hoe gaat het met je, ben je weer hersteld van die kijkoperatie? geen klachten meer gehad?

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Het gaat prima met mij. Ben snel hersteld hoor. Thanks!

5. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    :D is dat zo, ?? hahahahahaha, ik zit mezelf eens even hartelijk uit te lachen... dacht ik effe de wijsneus te zijn ... hahahahahaha.. SUKKEL!!!!!

6. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @meiske
    m'n dochter was afgelopen zaterdag jarig, en ja :) ze is harstikke mooi met haar mooie krulletjes.. **ZWIJMEL**

@arie,
    ik had m'n man gisteren bijnaaaaaaaaaaa zover.... helaas hij kon z'n verstand er nog bijhouden... nog geen optie op een derde hier :)

7. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Fijn om te lezen :)

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ghehe, t enige dat ons tegenhoud zijn financieen, we betalen nu t dubbele aan woonlasten, dus ik moet werken...

9. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    sja financien en gezond verstand. Ik ben werkloos.... en we hebben zulke mooie gezonde kinderen... pfff Ik zit in mijn vruchtbare periode dus dan zullen de hormonen wel aan het gieren zijn ofzo... of ik heb last van de hitte, dat kan ook nog :)

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ja, dat geld wil wat, gister weer luiers en doekjes gekocht en zo 80 euro armer, pfff.

Hier inmiddels droog, maar als ik op buienradar kijk kan het nog wat regenen dus ga maar ff met de auto boodschappen doen.

11. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hier vallen er dan inkomsten weg die we toch wel nodig hebben, dus Vin moet snel een hogere functie krijgen!

12. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    hoe bedoel je dat arie?

13. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Nou...ik maak schoon bij dde oudjes en iik maak taarten, krijg vvan beiden geld daarvoor binnen. en dat zal ik dan een paar maanden niet kunnen, maar dat is wel meer dan 500 per maand...

Dus Vin moet een hogere functie zien te krijjgen waarvoor die niet 3 maanden naar londen moet

14. supermummy

supermummy Niet meer actief

Bedankt aan de dames die op mijn opvoed vraag gereageerd hebben. Ik heb zelf ook veel geduld en doe net als Boney aan oppakken en uitleggen,oogcontact maken etc. Ik vind zelf ook niet dat haar gedrag raar of extreem is ofzo helemaal niet.

Ik erger me eigenlijk meer aan het gedrag van mijn man :p als hij de hele tijd loopt te dreigen en nee loopt te schreeuwen.

Wij hebben er gisteravond wel goed over kunnen praten, en ik heb duidelijk gemaakt dat ik flexibel kan zijn met heel veel dingen maar dat schreeuwen en dreigen met slaan echt niet kan accepteren.
    Hij was het er mee eens, en vroeg dan hoe we het wel het beste kunnen aanpakken. Ik ben benieuwd of het gaat lukken.

Hij is vooral `bang´ om verwende kinderen te krijgen die alles maar mogen, zonder discipline.
    Maar uitgelegd dat ik ook grenzen aangeef en ook straf geven als iets echt niet door de beugel kan. Maar niet doormiddel van altijd maar chanteren (soms wel :p)en straffen en al helemaal niet slaan.

Ik wil juist niet dat papa de boeman wordt waarvoor ze straks bang zijn, of degene is die steeds beslist wat niet mag/gevaarlijk is de beslissingen neemt waardoor ze straks zelf niet in staat zijn om beslissingen te nemen.

Ik ben wel blij dat we er zo goed over hebben kunnen praten, en ik merk echt dat hij het anders wilt doen maar niet goed weet hoe, omdat dit in zijn cultuur wel normaal is om te doen.

15. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ooh wat verdien je lekker bij met schoonmaken en taartenmaken :$
    Enne Vin 3 maanden naar London, pffffffffffff dat zou toch ook veels te lang zijn? Of mag hij zijn gezin meenemen inclusief betaald hotel?

16. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    hmmm en het is zeker zo legaal dat je er een wazo voor krijgt... dat is wel even irritant zeg!

17. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn dat jullie er goed over hebben gesproken sm.

Hier is de eerste onweersbui net voorbij. Sjonge,wat een klappen:$ De ramen trilden gewoon! En niet geheel onbelangrijk: de afkoeling is begonnen. In de keuken is het al 2 graden minder heet, dan een paar uur geleden. Alle ramen en deuren staan open en het waait zo leker door:)
    Ik ga nu de kids in bad doen en op tijd op bed leggen. Gisteren was het 22 uur, voordat ze gingen.

Oh ja, ik heb sinds gisteren een ipad. Wat een handig ding zeg, ben verslaafd:p

18. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Hier vandaag geen spatje regen, maar zelfs 37 graden....Kon vanmiddag niet eens meer nadenken en mijn als ik van de ene klas naar de andere liep,ging ik voor mijn gevoel achteruit....kwam echt niet vooruit.
    Nee sorry Bones,ik houd echt wel van de zomer,maar dit trek ik niet....Dus buitjes....kom maar op. Nu nog 32 graden namelijk...Zo even buienradar kijken.

SM,zag al dat jullie een goed gesprek hadden gehad....erg fijn. En ik vind het knap dat je eeuwenoude tradities en cultuur wilt veranderen,dus hulde aan jouw man.

Niekyn,eerste wat ik dacht..."muts, T-rain komt van jou zelf af" haha ha ha.

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ja verdient wel lekker, maar ja ongeveer geen vrije tijd staat daar tegenover..

Naar Londen zou zonder ons zijn ;) Ja in de weekenden.....

20. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Dat bedoel ik dus....brein is gesmolten....
    Pas morgen echte buien hier....grrrr.

Deel Deze Pagina