Gwen hihi ja echt krijgt Gwen nog een flesje melk???? Ik vind Gwen altijd zo wijs en groot uitzien op fotos, kletst voor 10, fietst als een speer. Wel schattig dat ze dan wel nog een flesje melk wilt.
ik moet 16 maart met haar naar het cb denk ja wisselt tussen de 12,5 en 13 kilo en denk ook rond 1 meter nu dus ook niet zwaar....kan alleen het cb boekje nog niet vinden thuis grrrr moet ergens liggen maar weet dus niet waar ..staan die oogtest oefeningen daar in?
ja haha ze wil dat echt nog...ik vindt het best zitten toch goede voedingsbestandsdelen in ze zal vanzelf wel een keer niet meer willen...en vindt het zelf nog wel schattig en das ritueel pyamapapje en naar bed
Weet niet wat ik moet doen. Was net gaan inschrijven bij de gemeente voor de school voor Sara. -onze nr 1 school zijn al 67 aanmeldingen tot nu toe en er zijn 50 plaatsen beschikbaar. (morgen is de laatste dag voor inschrijven) -onze nr 2 school zijn 47 aanmeldingen en 75 plaatsen beschikbaar. Het is met een puntensysteem wij hebben voor beide scholen standaard 30 punten omdat het de dichtsbijzijnde zijn. Maar je kan nog extra punten krijgen voor: grote families, broertjes/zusjes die op die school zijn ingeschreven, laag inkomen etc. Dus wij hebben ´maar´ 30 punten. Ik heb nu de school met de meeste aanmeldingen op de eerste plaats ingevuld en daarna die andere en daarna nog een andere..... maar ik ben in staat om het nog een keer om te gaan wisselen. Is nogal ingewikkeld maar het kan dus zijn dat het niet een van deze scholen word maar een heel andere school die niet in de buurt ligt en wij ook niet leuk vinden. Zou ik nog gaan omwisselen en onze nr 2 school op nr 1 gaan zetten Jullie snappen er vast niks van..
Jazeker vind het ook schattig. Hier is het standaard choco-melk voor het slapen gaan maar dan wel gewoon uit een beker.
voor het zekere dat ze in de buurt komt...is dat wel slim om om te wisselen dus snap je wel....anders is het risico dat ze verder weg wordt geplaats zit je ook niet op te wachten...lastig maar de nr 2 school was toch ook wel jullie keus wel de 2e maar jr weet hoe of wat daar
Jomaaaaaaaaaaa ooh ik begin nu te twijfelen! En ik kan mijn man niet bereiken..... ik moet over 10 minuten weg om Sara op te halen de gemeente is vandaag nog tot 14 uur open.....
lekker druk op het werk nu pfff niet dus...ben benieuwd of als ik vanavond thuis bent me contract in de bus lig ik hoop het zal vast wel...want als ik me werk nu moet opzeggen moet het voor de 1e van de maand en deze heeft maar 28 dagen...en das al a.s maandag whahahah
Ooh wahaha ben je op je werk??Dan is het idd rustig, dat je zo kan kletsen! Hoop voor je dat je contract er is!
oja en het punt is vandaag laatste werkdag lekker vrij daarna en maandag op vakantie....oh lul vast nu ook in een lege ruimte haha maar geef niet
ja heb vanmorgen wel aardig wat te doen gehad en dat bedoel ik dus kan er echt niet tegen die stilte..grrrrr zit je dan laat mij maar bezig zijn..heerlijk..kijk is makkelijk geld verdienen maar zo is de dag wel ergg lang
Met Timme ging het prima op het kdv! Ze hadden hem niet naar bed gedaan, anders kon hij maar kort slapen. Hij heeft z'n hele fles leeggedronken, joepie SM, ik snap je verhaal niet zo goed. Heeft het te maken met je eventuele verhuizing? Kan je niet gewoon op je nummer 1 inschrijven en dan maar zien hoe het loopt met de verhuizing? Desnoods de kids overplaatsen? Of zeg ik nu iets heel stoms? Timme slaapt, ik ga even op de bank. Heb zo slecht en kort geslapen vannacht..
zo, de tandarts ging goed. Hier krijgt ilse sinds een maand of vier geen flesje meer 's avonds, vond ze ook heerlijk en aangezien ze net als gwen weinig eet vond ik het best. Nu als ze niet lekker is wil ze weleens graag een flesje. ach Joma krijg zelf zeker mijn haar nu niet blond nu er donkere verf inzit, ben het zat. Moet echt eens een goede thuiskapster vinden, weet jij niet iemand hier in de buurt???
maja fijn dat het goed is gegaan. sm lastig maar is het wel zeker dat als je wisseld je nummer 2 school het ook echt wordt? Dan zou ik het wel doen, anders niet
Hmmm ben weer terug hihihi....heb nog niks gewisseld. Ze kunnen niks verzekeren..... Het word dan ook niet zeker de nr2 school, het ligt eraan hoeveel inschrijvingen ze hebben en daarna hoeveel punten die kinderen hebben. Wel meer kans bij nr 2. omdat die dus meer vrije plaatsen hebben en minder inschrijvingen. En nee heeft niks met de eventuele verhuizing te maken hihi dat duurt nog wel heel wat jaartjes.