wat is het hier rustig zeg.... pff het is hier binnen nog 24,5 graden. Zit hier in mijn korte broek en hempje. weet eigenlijk weinig te melden. Heb de komende week weer een aantal interessante gesprekken Misschien dat het ooit wel een keer goed komt met me.
het is idd rustig hier @niekyn ik ga weer voor je duimen meid! wat vinden jullie van deze: Sandaaltjes, City Walk - OTTO online shop
Goedemorgen Hier is het heerlijk afgekoeld. In huis is het nu 22graden. Nieky, sollicitatiegesprekken? Succes! Vivi, het is niet echt mijn smaak, maar als je ze zelf leuk vind dan gewoon kopen Gisteren had ik een taart voor de juf van Kas gemaakt als afscheid van groep 2. Laat die oen hem vanochtend op het schoolplein vallen gelukkig was de schade beperkt gebleven.
Goedemorgen, Ook hier is het wat afgekoeld. En ja, ik geef toe dat het gisteren echt TE warm was. De overgang is gewoon te groot. Maandagmiddag konden we nog lekker buiten onder de bomen afkoelen, maar gistermiddag zijn we binnen gebleven en op de bank gehangen. Gelukkig hebben wij een lekker koele woonkamer. Zelfs in het bos was het gisteren te warm. Er was 1 rode bui op buienrader en die is hier net over gekomen. Jeetje wat een klappen! Gisteravond kon Tessa niet slapen van de warmte. Ze slaapt nog steeds op onze slaapkamer en die was echt zo warm... Ze lag in haar onderbroekje met de ventilator aan. MAar ze was helemaal nat. Op haar nieuwe kamer was het iets koeler en dus heb ik ze daar gelegd. Maar daar hangt nog steeds geen gordijn... Toen we zelf naar bed gingen heb ik ze weer bij ons gelegd. Toen was er net een dikke bui geweest en de ergst warmte was weg. Ja, Tessa slaapt dus nog steeds niet op haar nieuwe kamer. Heb wel een rolgordijn besteld vorige week en die komt denk ik volgende week binnen en dat vind ik eigenlijk dat ze wel daar moet gaan slapen. Ze ligt nog steeds in haar ledikantje bij ons aan het voeteneinde en ik vind het wel prima. Als ze op haar nieuwe kamer ligt, dan ligt ze opeens wel errug ver weg... Zal even wennen zijn dus. Meiske, lekker handig van die taart Vivi, het is ook niet mijn smaak die schoenen. Beetje vol kunnen houden met de warmte? SM, fijn dat je er met je man over hebt kunnen praten. Het is voor hem denk ik lastig aanpakken zoiets, maar iig goed dat hij inziet dat het zo niet kan. Tessa gedraagd zich al 2 dagen weer een stuk beter. Ben er blij om.
@botje ja moet zeggen heb het redelijk vol kunnen houden alleen gisteren was idd echt TE warm heb met bryan in het badje gezeten maar voelde me niet echt happy
pffff heb trek trek trek, vanaf vandaag weer opletten en niet meer snoepen, en valt me nu al vies tegen maar moet minimaal 12 kilo af nog dus moet aan de bak. Hoe sonja aan maar dan met wat extra brood en groenten ivm de bv maar mis de chocolade en lekkere broodjes van de afgelope weken. Meiden hebben eindelijk weer eens lekker doorgeslapn, gaan ook even geen visite meer doen 's avonds, wil de rust in huis terug. boney lastig, moet zeggen vind de kids op onze kamer ook wel gezellig, nu ligt niels bij ons maar mis dan soms toch wel een stukje voor onszelf. ariel maar waarom zou je dan die inkomsten missen? meiske beetje jammer van de taart, en ach bedoeling is goed toch ookal is hij niet meer helemaal heel. Hier zo even met ilse een tasje verven van karton, dan wat mini's erin, met esmee een wikkel maken voor een doosje merci en dan kunnen ze die volgende week geven aan een leidster die naar een ander kdv gaat. geloof dat ik mijn lunch maar vast ga eten
Nou ik kan nou eenmaal niet tot de bevalling taarten blijven maken en 2 huizen op 1 dag schoonmaken gaat ook niet tot aan de bevalling en de eerste weken daarna.....
eh debie, pas je wel op dat je niet te veel van jezelf vraagt? Je bent net bevallen en herstellende en dan heb je het alweer over afvallen??? pfff vindt dat nl. nogal wat, terwijl je hormonen lopen te gieren... Lichaam is zowiezo nog uitgerekt...
Arie, ik wil wel zeggen leidt me op en ik zorg ervoor dat de toko doordraait, maar je woont zo F***ing ver weg....
ariel op zo'n manier. nienkyn heb eerlijk gezegt totaal geen last van de bevalling, echt iedereen staat ook verbaasd dt ik vanaf dag een alles kan en doe. Wat wel ff zwaar was net is de meiden ophalen van het kdv met niels, pfff kom handen te kort. Ilse luistert wel maar esmee rent alle kanten op en dan met een buggy en de meiden en dan tweemaal een fietspad oversteken en lopen in een parkeergarage waar auto's hard rijden.