februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. supermummy

supermummy Niet meer actief

Maja was het goed gegaan met Timme?Die zal wel kapot zijn na een ochtendje nieuwe indrukken.

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Fijn hoor dat het goed gegaan was met Timme!

Wij gaan de knoop doorhakken voor Roos dr school als we definitief weten of het lukt met het huis of niet.

3. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    pfff wij hebben 4 mrt s'ochtends de open dag van onze 3 keuze scholen.
    daarna kies ik daar nog twee scholen uit waar we nog in gesprek gaan..... moeilijk hoor een school kiezen... Waar komen mijn kinderen het beste uit de verf....

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @maja fijn dat het goed ging met Timme @Debie waar woon jij eigenlijk? Nou zelf doen is een erg risico je moet het eerst ontkleuren daarna kijken wat de kleur is en de hand daarvan een blonde tint erover wat vaak een as tint wordt met een hoop blauw erin om het gele van het ontkleuren eruit te trekken...andere optie om door het donkere een hoop coupe soleil erdoor doen....

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    School ligt ook aan hoe je kind is of een school wel of niet bevalt, blijft lastig denk ik. Zie sommige ouders blijven hoppen met hun kids van school naar school maar ligt meer aan ouders dan aan school denk ik. Hier eigenlijk maar een optie, er zijn 3 scholen, twee gelovige en een openbare wordt hier dus openbaar, heb even naar inspectierapport gekeken en dat ziet er goed uit. Moet wel een heel slecht gevoel hebben wil ik ze niet op die school zetten. Gaan in mijn verlof eens een afspraak maken om te kijken.

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nienkyn das nog veel keus zeg...

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    joma heb ff woonplaats gemaild.
    Vind t lastig bij kapper waar ik altijd ging ben ik dan over de 100 euro kwijt andere kan ik weer geen afspraak maken. Maar niet handig dus om zelf te doen.

8. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    snap ook niet waarom ik nou altijd weer donker moet gaan met mijn haar grrr.

ga maar eens stofzuigen en dweilen, geloof dat we weer aardig van de grond kunnen eten na het ontbijt, de lunch en mijn lieve dochters met een biscuitje

9. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @debie,
    dat is dus precies de reden dat ik niet meer naar de kapper wil. gewoon elke keer 80 euro kwijt, en de laatste keer bij een thuiskapper 40 euro! das gewoon de helft !!!!!

inspectierapport, dat vindt ik wel een zeer goede, kan ik die online vinden of moet ik dan al naar de school toe???

@joma,
    inderdaad veel keuze maar volgens mij ben ik met 1 vd drie snel klaar (afstrepen dus) als klopt wat ik gehoord heb.... de andere twee is de keuze tussen een zeer grote school (obs) en een christelijke school. Nou ben ik zelf niet met een geloof opgegroeid, maar ik vind het niet slecht dat hij daar wat van meekrijgt......

10. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @debie
    en als je het nou nog 1 keer laat blonderen en daarna zelf doen??? kan dat joma?

11. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    Oh ja, misschien op Marktplaats een thuiskapper te vinden??

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ja, maar kapper die ik nu heb wil eigenlijk geen ontkleuring doen, laatste waar ik geweest ben voor het eerst niet tevreden, en ik ben echt makkelijk met mijn haar.

Geweldig hoe ouder ilse wordt hoe beter, ze is nu aan het stofzuigen voor me.

nienke inspectierapport kun je online vinden, meeste scholen hebben hem zelfs op de website staan, zeker als hij goed is.

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Debie je hebt pb !

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja het beste voor de kwaliteit van je haar met ontkleuren is eerst tussenkleur ontkleuren en dan mooi inkleuren en dan nog highligts erdoor

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    gewelidig dat de kids het helpen nu nog leuk vinden whahahah mag wel zo blijven tot ze het huis uit gaan

16. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo ga nu weer aan het werk komt zo een kleurtje aan..

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    moet zeggen dat ze het nog redelijk gedaan heeft het stofzuigen, helaas zit esmee nu met een nat doekje de ramen te lappen.
    Nou ga maar ff nastofzuigen en onder de bank.

joma heb pb terug gestuurd

18. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    gewelidig dat de kids het helpen nu nog leuk vinden whahahah mag wel zo blijven tot ze het huis uit gaan

19. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi debie je hebt pb terug ik ga aan de arbeit en vananvond klantjes aan huis doegggg

Deel Deze Pagina