Mystery kwam samen met die vriendin van dr, die hoor ik ff mee schreef. En dat kindje of Bryan vond het daar niet leuk en toen zijn ze vroeg weggegaan toch?
morgen, sm beterschap meid en lekker even thuis blijven. ichtus gaat eerdaags beter worden. En idd gewoon je taart recht snijden. jeetje wat een zeef ben ik, ongelooflijk. De meeting, ja, weet nog dat het een heel gedoe was om ieder op de foto te krijgen omdat de kids niet meewerkte, haha. Vraag me af of we ooit nog met zo'n grote groep bij elkaar komen. Misschien dat we dit jaar palswijckpark kunnen laten doorgaan. (al heb ik dan weer een ukkie) Mystery was met beertje ofzo. High tea was ook gezellig, heb ik alleen geen foto van. boney sterkte met verven en wat fijn dat je pa en ma langs kwamen. Het is dus vanaf hier 3 uur rijden???? joma waar ga je eigenlijk naar toe??? Hier weer een goede nacht gehad, alleen een flesje om 2 uur. Ilse zit al lief te puzzelen en hoor esmee in haar bedje brabbelen. Zo weer zwemmen en morgen komen mijn pa en ma helpen, kunnen we laminaat voorzolder doen, stukje behnag slaapkamer en misschien de kamer van esmee beginnen.
@mom die primatour mag je die ook zonder recept nemen dan?? ik had de vorige keer suprimal reistabletten die werkte idd ook heel goed hahaha @meeting ja die was toen gezellig plaswijckpark lijk me zeker leuk, alleen jammer dat het allemaal zover rijden is, helemaal omdat ik tegen die tijd behoorlijk ver in mijn zwangerschap ben
Ichtus, de taart voor mijn nichtje was ook mislukt. Toen heb ik last-minute een standaard rechthoek cake gekocht (normale cake niks erin) en die gewoon doormidden gesneden in het midden gevuld met danoontje met versfruit er doorheen. Daarna met fondant bekleed. Was wel mierezoet omdat die standaard cake al gewoon heel zoet is maar het resultaat was mooi.
Leuk is dat hè. Bij Tessa stond ik ook opeens verbaast te kijken. Heb de tekening ook bewaard en een datum er op gezet. Vorige maand tekende ze ook opeens een olifant. Met slurf en al. Ik heb niet helemaal terug gelezen, maar het lijkt wat beter te gaan in huize debie?
boney gaat zo snel nu, ilse kraste alleen nog maar. Puzzelen gaat nu ook heel goed. Tessa is echt precies he? Is ze al een beetje gewend? Gaat gelukkig stukken beter, vannacht een keer ff kort eruit geweest, had het ook echt nodig.
Rosanne, nog van harte gefeliciteerd met je eerste levensjaar! Gister ben ik je in het reageren vergeten, terwijl ik daarvoor nog dacht: 1 jaar, wat leuk!! Ik vind het een geweldige leeftijd! Suzanne kan sindsdien lopen en vanmorgen is ze al de hele ochtend aan het dansen met Elena in de woonkamer. Mede mogelijk gemaakt door onze nieuwe buurman die om 7u15 al begon te boren.. terwijl ik eindelijk wat langer mocht slapen. BOEH! Het erge is 7u40 was hij klaar en sindsdien stil.. :x. Gister zijn de nieuwe buren hier wezen kletsen, was dan wel weer leuk. Zometeen eerst op een buurmeisje passen. Vanmiddag met Elena naar het zandkasteel dus. Morgen komt mijn vriendin die is opgenomen een nachtje logeren. Tenminste.. als ze een kleine regel overtreding van haar door de vingers zien . Tussendoor nog ergens huishouden zien te doen. Ben erg moe.. dus hoop dat het lukt. En anders maar pech, ik moet maandag genoeg energie hebben om te werken.
Bedoel je niet Rosanne Mom?? Blegh, t ziek worden heeft doorgezet. Ik voel me echt beroerd! Ik stuur nog ff een paar werk mailtjes en dan ga ik lekker naar bed!
Boons wat leuk zeg dat je ouders zomaar voor de deur stonden! Debie fijn dat je een goede nacht hebt gehad, je kan het goed gebruiken!. Vivi die kan je gewoon bij de drogist halen. Ver rijden.. tja het is allemaal ver rijden voor de meesten, niks aan te doen he. Maarre.. wanneer willen jullie meeten dan? Ik ben wel voor april eigenlijk.
En ziek zijn.. bah! Ik weet er alles van. Hier nog steeds half beter ben al 2 weken bezig. Ga maar weer lekker je bed in meid!
goedemorgen meiden... Wat een leuke fotos...ik was er ook bij maar stond allemaal lekkere dingetjes te snoepen toen jullie op de foto gingen haha.. meeting meeting waar waar??? Ariel morgen nog een dansje wagen?
Nog even wat smeuige details.. wij ons zorgen maken over Elena die zo moeilijk poept, maar 1x in de week met veel moeite. Heeft ze gister in eens de smaak te pakken en wel vijf keer poeppies gedaan!! Nou ja zeg.. ik hoop maar dat ze nu gewoon door heeft hoe het werkt en dat ze het niet op moet houden. Want de grote harde dingen die er dan uit komen doen inderdaad zeer. Zou welk cool zijn, dan is ze echt helemaal goed zindelijk!
Als ik me wat beter voel, gaan we zeker een dansje wagen Dwaas! Alleen op dit moment schreeuwt mijn lijf NEEEEEE
Kunnen we niet bij een of andere kinderspeeltuin bij Utrecht in de buurt meeten.. of is dat niet centraal voor een ieder? Of bij Amersfoort?
jeee 5 poepjes hoera hoera... Oh jee Ariel niet ziek zijn hoor.. das niet leuk... Meeting in utrecht of houten ballorig... of is het zonder kiddies?