Maja, dat is wel fijn zo´n vent. Die van mij hoort niks. Hij zegt wel altijd maak me dan wakker dan ga ik eruit als een van de meiden wakker word. Maar ik ben dan toch al wakker dus dan ga ik er zelf maar uit voor de rest is ie wel goed afgericht Joma, wat een leuke filmpjes van Gwen wat een kletskous is het!
Nou, idem dito. Tess wilde graag fietsen en ik keek naar buiten en dacht "oeh, lekker zonnetje". Maar jeetje, wat koud. Halverwege klaagde Tess over zere handen, tja, dat waren 2 ijsklompen. Was niet zo'n beste zet....
Lune kwam ook piepend weer binnen na een tochtje op haar fiets. Was geen succes zei Jeroen, veuls te koud. Jammer. Ik wacht met smart op het eerste lentezonnetje. Ben stamppot andijvie met kaas en spekjes aan het maken. En gehaktballen met uitjessjus. Jamme jammie. Timme was vanmiddag niet fit. Zijn banaantje van vanochtend was niet lekker gevallen denk ik want hij was duidelijk misselijk en het kwam steeds omhoog. Inmiddels weer een beetje beter gelukkig maar hij is nog wat witjes. Ik ben zo benieuwd naar de reactie van Fenne op haar kamertje
hier vannochtend naar de kemphaan geweest, wij hadden het koud, kids zo druk dat ze er weinig last van hadden. Helaas weinig beesten buiten. Vorige week was beter, toen zat ik heerlijk in de tuin en die meiden lekker spelen, hoop snel op een zonnetje en graadje of 10 zou toch wel erg lekker zijn
Oeeh, ik ben ook voor hogere temperaturen....heerlijk! Maar deze week is het vooral nog erg koud.... Mooie foto's van Gwen, tis echt een fotomodelletje. Tess kan alleen maar gekke bekken trekken op de foto, of ik moet "stiekem" een foto nemen. Hmmm, krijg een abo maar niet voor elkaar....irri.
En... gemerkt dat de naam weer is aangepast? Nu moet iedereen het kunnen vinden he. Ik mag een nieuwe gebruikersnaam. Maar wat? Iemand een suggestie. Ik dacht als ik iets van 'momof2' doe is dat weer achterhaald als er ooit een derde komt. Hmmm even denken. Wel iets met 'mom' vind ik.
Het is echt te koud voor woorden he. Hier hetzelfde met Elena en buiten fietsen. Morgen kan het zelfs -4 worden! Brrrrr. Hier trouwens familiefeest gehad. Ze is gruwelijk verwend. Heeft zelfs een heel kitty-duplo huis gehad. En waar ze zelf erg van onder de indruk was: een prinsessenbarbie (ik geloof assepoester). Oh en mijn taart was heerlijk. Iedereen wou m. Heb hem samen met Elena versierd. Dus nee, geen perfect plaatje als die van jullie, maar ze was er trots op. Ik zal m zo misschien nog even showen.
goed bezig waarom eigenlijk een andere naam??? ik zou gewoon Mom doen...en als dat al bestaat luckyMom
ja snijdend koud nog de komende dagen oosten wind brrrrr fijn dat het geslaagd feest was en heerlijk verwend super en taart ook geslaagd....recept???
Ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha, ha.. ok, ok, hij smaakte beter als dat hij er uit zag .. moet nu toch wel erg lachen om deze foto. Uh..het is dus een vlinder
He Joma, van je meisje ook weer hele schattige foto's gezien! Ik dacht ook aan luckymom. Een nieuwe naam, omdat ik nu door clienten op te sporen ben. Dus hyves wil ik ook aanpassen. Ze hoeven niet te weten waar ' mom2bofnie' voor staat. En omdat mijn hyves naam hetzelfde is.. en hun ook op hyves zitten.. is het makkelijk voor ze mijn gangen na te gaan. Dus vandaar dat ik een andere naam wil. Op dit moment heb ik 3 pubers die handig zijn met computers.
Iedereen zeker boer zoekt vrouw kijken? Nou ik ga in bad en naar bed, hopen op een enigzins goede nachtrust. Slaap lekker.