februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    haha geweldig :D hier zei ik ook geen roze en inmiddels is alles roze en wil ilse alleen maar roze en het allerergste ik ben het nog leuk gaan vinden ook :)

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    dat zal hier niet allemaal passen wahaha

3. supermummy

supermummy Niet meer actief

Debora wat een mooie foto!!! Je ziet er goed uit en Nore heeft al net zo´n prachtige kijkers(ook bruin?) als Finn!

Hier is ook alles roze (voor Sara dan tenminste) Op school hebben ze stickers op de vloer in een circel ieder kindje moet op een kleur gaan zitten s´ochtends. Als ´haar´ roze sticker al bezet is wil ze niet meer gaan.

4. supermummy

Hier geen tuin :( maar we hoeven maar naar beneden en er zijn 2 kleine speeltuintjes en 1 grote direct voor de deur.

5. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    .....

6. supermummy

Woow echt geweldig Debie! Is wel heel makkelijk een eigen speeltuin de tuin!! Had je man dat nou gemaakt??

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ja, creatie van manlief, hier niet echt een leuk speeltuintje in de buurt en die er wel is wordt steeds de glijbaan van onder gesmeerd met troep door jeugd

8. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Echt super gaaf dat speelkasteel in jullie tuin! Zoiets wil ik ook als het huis doorgaat!

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Prachtige foto Debora! Mooie dames:)

En dat speeltoestel is idd gaaf Debie! Maar zie ik nou goed dat ze over een soort bruggetje zo over de schutting kunnen klimmen?:D
    Ik wil ook zooo graag leuke speeldingen in de tuin! Een klimtoren, schommel, trampoline.. In ons nieuwe huis gaan we dat ook aanschaffen:)

Lune heeft uiteindelijk nog lekker geslapen net, zo fijn! Ik heb zelf lekker even op de bank kunnen liggen en voel me al een stuk beter. Als ik moe ben kan ik ook echt niks hebben, dat is echt een minpuntje van me.

Lune speelt nu kiekeboe met Timme die in de box ligt, ze hebben beide de slappe lach gekregen:D

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    maja zou kunnen idd maar onze schutting heeft ook horizontale planken dus dan kunnen ze evengoed. Ze klimt nu naar de sluiting boven aan de deur en doet hem open. Maar goed dan krijgt ze straf en doet ze het een tijd niet meer.

lekker hoor even rust

11. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Halllooooooooooooooo

Ik kom me even melden ik ben ziek! Bah bah sinds gisteren hele erge pijn in de rechterkant van me gezicht. Dus huppa vanmorgen naar de ha toe en weer al me holtes ontstoken en een oorontsteking.
    Grrrr:x:x is al de 3e keer in 5mnd tijd nu.
    Laat die lente maar komen want ik word er nu echt gestoord van.

Ichy een hele dikke knuffel voor jou!

Meeting leuk leuk maakt mij niet zo heel erg veel uit waar. Graag wel wanneer ongeveer. Als ik dan eindelijke me rijbewijs heb tegen die tijd kom ik zeker mits ik kan natuurlijk. En anders kijk ik Vivi wel lief aan:D:D

Las dat ook Fenne goed is gekeurd op het cb fijn!

Maja lune die een ogentest weigerde,nou ik was er ook heel bang voor aangezien wij met Jimmy 4x opnieuw zijn geweest. Maar nee ik had geluk Keano lijkt op zijn grootste broer:):):):)

Nu ga ik weer weg want ik heb echt pijn in me kop en kan dat beeld van de laptop moeilijk verdragen.

12. dwazie1980

dwazie1980 VIP lid

16 apr 2007
    8.750
    0
    36
    wauwie gaaf hoor zon tuin... ik zou alleen mijn hart vast houden... mijn dochter is namelijk nergens bang voor.. pffft mama vind dat eng...

Lianda Beterschap...

Nog een half uurtje dan mag ik naar huis.... en weekend vieren...joepie.....

13. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    OMG, Lune ligt op de grond te gieren alsof ze geslacht wordt;)
    Ze mag namelijk niet nog een cracker omdat we zo gaan eten.
    Dusssss...
    Ze houdt het lang vol trouwens, al zeker een kwartier nu. Best indrukwekkend.

14. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Finn had woensdag zo'n aanval in de winkel ;) Hij wilde naar de kassa, maar daar waren we al klaar. Hij had het niet gezien want hij stond bij boekjes te kijken, en toen wilde hij niet meer mee... Driftbui op de grond van 10 min...

15. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedemiddag

meeting leuk ik hoor wel waar en wanneer!!

@lianda beterschap weet je al wanneer je voor je rijbewijs moet?

@debie leuk toestel

@ichy zet hem op topper!!

@Debora leuke foto en wat wordt ze groot

Hier vanmorgen gelijk om 9 uur naar mijn werk gereden en ontslag genomen dus ook weer een zorg minder:D ik vindt dat altijd sneu moet zeggen mijn baas is zo makkelijk en collega zo lief..dus ja vondt wel moeilijk...maar ja keuzes maken ligt niet in mijn pakket;)

zo zit op mars te wachten en dan eten hebben lekker vakantie:)

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    lekker vakantie! geniet ervan!
    Ja das wel moeilijk om te zeggen, dan idd.

17. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    dwazie hier ook kids die nergens bang voor zijn maar ilse gaat al alleen vanaf 1,5 jaar naar boven en esmee nu eigenlijk ook.

joma lijkt me lastig, eigenlijk nog nooit een sollicitatiegesprek gehad en ook nog nooit echt ontslag genomen.

ilse kan ook rustig een kwartier gillen als ze haar zin niet krijgt en esmee kan het ook al aardig. Ach, ze doen maar leren ze meteen dat ze niet altijd alles krijgen wat ze willen

18. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    kom alleen ff hoi zeggen
    ben moe en heb het koud dus ga lekker op de bank liggen met bakkie koffie en tv aan en dan heel vroeg naar bed!!!!
    sorry voor mijn ego reactie

19. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    misschien even bot hoor, maar ik zag dit laatst bij de nanny ook, die gaf aan van waarschuwing als je nu niet ophoud dan ga je op je strafplek, laatste keer waarschuwing en daarna op de strafplek. Ik ben verder niet besmet met veel info over wat je al hebt uitgeprobeert....

Ik tel zelf trouwens af, ik vertel jesper dat als hij niet ophoudt met krijsen (bijv.) dat ik van 3 -0 tel als ik bij nul ben en hij is nog niet opgehouden dan ga je op de trap. Werkt als een tierelier......
    Dat wat jij beschrijft heb ik nl. een gloeiende hekel aan... dat gegil en gedoe alleen omdat ze nee krijgen... ieh juk....

20. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    dat tellen werkt hier ook super hoor, ik tel tot 10 en dan.............vaak voor ik bij 5 ben word er geluisterd hoor

Deel Deze Pagina