februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hè oh hallo, hè oh hallo... Doe de minidisco! :)

Las over op de grond liggende peuters... Heftig lijkt me dat! En ik weet van bijv. Maja dat je echt alles al geprobeerd hebt, ze heeft een temperamentje!
    Hoort ze je wel? Dus als ze ligt te krijsen op de grond en jij zegt iets? Of is ze dan echt zo boos dat alles om haar heen er niet is?

Leuk speeltoestel Debie! Hadden jullie die niet al even?
    Wij hebben ook zo'n ding, laat het aub snel lekker weer worden! Geen regen zodat mijn grasveld een drassige moerasdrap is!

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Hier hoort i dus helemaal niks meer dan. Kun je praten wat je wilt. Meestal laat ik hem even z'n gang gaan, en dan probeer ik contact te maken, dicht bij hem, duidelijk praten en niet te boos, want dat werkt averechts

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Leuke foto Debora! Leuk om jullie weer eens te zien... En roze haha, dat is wat hè?! Maar moet zeggen dat hier nu steeds minder roze in de kast hangt... Of als detail kleur...

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    dank je!
    Als detail vind ik het wel leuk hoor. Er mag best roze in zitten, maar alles roze... En dan 20 verschillende tinten die niet combineren. Je begrijpt: we hebben het allemaal gekregen, wel lief hoor daar niet van!

5. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Tellen helpt hier trouwens niet, op de gang/ trap doe ik niet. Finn raakt volledig overstuur als je hem apart zet. Dan kun je helemaal niks meer met hem, en het zorgt er ook niet voor dat ie luistert. Maar goed, Finn zit op dat gebied nogal complex in elkaar...

6. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    zo net ff cracker gegeten en opkikker gehad dat werkt echt, heb hele tijd zon raar gevoel in mijn buik niet misselijk, maar ook niet honger kan het niet thuis bregenen

@debora geweldig die foto!!! echt zo moeder zo dochter
    @all knuffel sorry als ik er niet vaak ben maar ben moe moe en moe

7. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Marijn, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Hele fijne dag vandaag en geniet van je taart!:D

Lekker nachtje weer hier. Daar laat ik het bij;)

Krijsen: Gillen, krijsen etc. wil ik ook niet in huis, dan gaat ze op de gang (na een waarschuwing). Nu was ze alleen de hele dag al in zo'n bui en ze deed er alles aan om aandacht te krijgen. Dus ik heb haar genegeerd. Ze heeft alles uit de kast getrokken maar ik heb niet gereageerd. Ze heeft het ruim een half uur volgehouden en kwam toen ineens bij me en zei uit het niets 'mama?' Dus ik 'ja?' Zij: 'Mijn knuffel ligt nog boven' Ik: 'Dan haal je die toch even op?' Zij: 'ok' :D
    Ze had ook geen tranen op haar wangen of iets, dus huilen was het niet. Ik heb het er nog met haar over gehad. Dat als ze zo gilt en 'raar doet', ik dat niet leuk vind dus ook even niet met haar praat en niet naar haar luister, pas als ze weer ophoudt met gillen en normaal doet praat ik weer met haar. 'Ok' zei ze weer. Ben benieuwd;)

Tellen: Hebben we nog niet ingevoerd. Als Lune iets doet wat echt niet kan (dus niet genoeg heeft aan een 'niet doen' ofzo) dan krijgt ze een waarschuwing, daarna gaat ze op de gang als ze nog niet luistert.

Roze: Hier ook niet veel roze meer in de kast. Toen ze baby was wel hoor, maar daar ontkom je ook haast niet aan met een meisjesbaby haha! Hm, bedenk me ineens dat Lune nu ook nog een knalroze winterjas heeft, dus roze is hier toch nog wel aanwezig:D

Vivi, fijn dat een crackertje helpt. Ik vond het een rotgevoel, die hongermisselijkheid. Ik werd er 's nachts wakker van en had standaard een pak crackers en een flesje water naast m'n bed staan. Lag ik om 3u 's nachts crackers te eten hihi.

Ik ga vanavond naar een toneelvoorstelling van een vriendin. Snap nog steeds niet dat ze op toneelles zit maar vooruit:D Ik wil best kijken. Ga samen met een andere vriendin. We hebben afgesproken dat we niet naast elkaar gaan zitten want als ze een boom moet spelen ofzo kan je ons beide opvegen en dan moeten we niet naast elkaar zitten. Slappe lach gegarandeerd, doen we dus niet.

Ik ga ff ontbijten met Jeroen en Lune.

8. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    MARIJN GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!

@maja snachts heb ik er gelukkig geen last van helaas sta ik wel misselijk op even kokhalzen en dan cracker en dan gaat het hahaha

9. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    marijn van harte gefeliciteerd en dat de taart maar lekker mag smaken.

Hier tellen we tot drie en werk in 99% van de gevallen alleen als ze echt gilt, schreeuwt enz dan kun je op je kop gaan staan maar werkt niets. Het lijkt wel alsof ze het soms even nodig heeft. Vaak net als bij maja stopt ze zonder er iets over te zeggen en gaat verder met waar ze gebleven was. Buien worden hier wel stuk minder.

10. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Marijn gefeliciteerd met je derde verjaardag!! Veel plezier met het uitpakken van de cadeautjes en met het eten van de taart
    natuurlijk:)

Gisteren geen tijd gehad om te reageren, maar las wel iets over een meeting. Leuk!

Onhandelbare Sofie zie ik gelukkig niet zo vaak. De enige keren dat ik tot drie moet tellen is als ze niet uit bad wil. Bij twee staat ze dan altijd al:p

We komen net terug van het voetbalveld. De eerste helft zijn we nog droog doorgekomen, maar in de rust ging het plenzen;) De kids waren mee, want Piet moest werken. We zijn toen maar naar de kantine gegaan en hebben vanaf daar de wedstrijd een beetje gevolgd. Erg ongezellig voor Stijn, die natuurlijk zeiknat was geregend.

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Aaah, wat sneu voor Stijn!

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Lune was om 6u wakker en ligt nu in bed maar slapen? Neuj, geen zin in;) Balen, had wel even zin in een rustig uurtje.

13. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Balen Maja! Ze zou nu toch wel moe moeten zijn als ze al om 6 uur wakker was!
    Zijn er hier eigenlijk nog veel kindjes die 's middags een dutje gaan doen? Volgens mij doet Sofie al geen dutje meer sinds de zomervakantie. Ik mis het eigenlijk niet zo. Nu heb ik 's middags wat meer vrijheid om nog snel ergens heen te gaan. Het scheelt natuurlijk ook, dat Sofie heel goed zelf kan spelen. Dus ik kan toch wel een beetje mijn eigen gang gaan;)

We kregen net de gemeentelijke aanslag binnen:$ Ik (lees:mijn vader) ga dus een bezwaarschrift indienen. De WOZwaarde is veel te hoog. De peildatum is 1 januari 2010, toen woonden we hier nog niet eens. Sterker nog, het was nog niet eens bewoonbaar;)

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Wat vreemd van die WOZwaarde Meiske. Volgens mij hebben wij ook een keer zoiets gehad. Heb me er niet mee bemoeid, is Jeroen z'n afdeling:)

En het heeft idd ook voordelen dat Sofie geen dutje meer doet, helemaal met zo'n druk schema en 4 kids lijkt me. Maar ik vind het heerlijk dat Lune nog slaapt, kan ik ook even bijtanken..

We gaan zo even het centrum in. Lekker gebraden kippetje van de poelier meenemen, jammie.

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Oja, Lune is toch in slaap gevallen. Gelukkig.
    Ze moest nog plassen. Ze wou ineens geen luier meer om in bed:( Nouja, van mij mag ze natuurlijk. Ben benieuwd of ze straks nog droog is..

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    dank voor de felicitaties....

hier de taarttttt:D.. beetje scheef, maar dat mag de pret niet drukken.. Marijn vond m prachtig!!!

17. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    en later meer....

18. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Wow! Mooi geworden hoor Ichy!! :D

19. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    fijn om te lezen hoe iedereen met het straffen omgaat. Zoals ik het lees heeft iedereen ongeveer hetzelfde idee erover, nl. dat er grenzen zijn en als je daaroverheen gaat dan word je gestraft.... Als jesper zo'n driftbui heeft dan zet ik hem juist op de gang, maar dat heb ik in de loop der tijd geleerd. Hij heeft dan een plek nodig om te ontladen ofzo, want als hij dan terug komt in de kamer is hij weer helemaal zichzelf..... beetje vaag maarja,

20. NiekyN

NiekyN Fanatiek lid

5 nov 2009
    2.191
    0
    0
    Personeelsadviseur
    Twente
    @woz waarde
    interessant!! heb je de woningen bekeken waarmee vergeleken wordt??

Deel Deze Pagina