februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Marijn! gefeliciteerd met je verjaardag! En wat een prachtige taart heeft je mama gemaakt! Wassie lekker?

Wen, wat super schattig is dat hè. Tessa versterkt dan haar greep ook nog eens en dus heeft ze me echt stevig vast als ze zoiets zegt.
    En wat goed van Fenne! Ik ben benieuwd morgen of ze keurig op de wc gaat poepen.

En ook mooie Gwen gezien. Ik wens jullie alvast een fijne vakantie!

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ha Bones!
    Zag gisteren je pb over je blog pas :)... ik stuurde MOM toen een pb over de meeting... wat een stoer huis zeg!! Heb nog niet de tijd gehad om uitgebreid te lezen, maar ga ik zeker nog doen...

Ja dat steviger knuffelen doet Fenne dan ook idd... wat kunnen kindjes toch vreselijk lief zijn, zo echt en puur!

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Over m'n blog, jullie krijgen geen mail meer als er een update is, maar jullie kunnen zelf op de blog nu een mail adres invullen als je mail wil. Je moet je aanmelding wel even bevestigen via een mail die je krijgt.

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hoi hoi

@boontje ik wil ook wel ff de link van je blog?? ben zeer benieuwd!!

nu douche en naar bed........

5. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Moggel!

Wat schrijf jij leuk Boney... super met al die fotos! En echt zo schattig dat kleine meisje dat het grote huis staat aan te vegen... welke kamer wordt haar kamer? Ben je al uit over de kleur roze? ;)

Oh en je schreef over een housewarming bij jou, ik ben van de partij hoor! Lijkt me super gezellig!

6. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    En maja was de toneelvoorstelling van je vriendin leuk

Meiske succes met de woz, hier toen 4 jaar geleden precies hetzelfde, alles was rot, geen keuken, geen badkamer en wij kochten het en woz was stuk hoger dan waar wij het voor kochten, peildatum klopte ook niet en scheelde veel met andere en toch moesten we betalen. Werden met 2 onder een kap met 100m2 meer tuin en compleet gerenoveerd vergeleken en wij hebben een hoek.

Ichtus geweldige taart

Lianda gefeliciteerd met je zusje en beterschap.

Joma veel plezier

Hier gister heel veel gedaan, paps heeft stukje zolder behangen, bijna de kamer van Esmee af. Manlief heeft laminaat op de voorzolder gelegd, dus gaat echt opschieten, ga straks ff kleine dingen afmaken, eerst naar ballorig. Hebben besloten eerst een laag bed neer te zetten en dan over half jaar/ jaar dat bed met die glijbaan, vind Esmee toch nog wat klein daarvoor.

Fijne dag allemaal

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Klinkt goed een glijbaanbed Debie! Heeft Ilse dat ook? Of wil die dat niet?
    Ben benieuwd! Wel fotos tzt laten zien he?

Veel plezier in Ballorig!!

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Zondagochtend 8:30 uur is natuurlijk het ideale tijdstip om te gaan VINGERVERVEN!!! :D

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Leuk he mama?! ;)

10. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hey Sizzel, hi Thirza! ;)

Happy b-day nog Thirza...

11. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Oe, ik dacht dat ik stiekum mee kon lezen! Hahaha...
    Tnx Wen :)

12. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Nu ik toch betrapt ben kan ik net zo goed even een leuk verhaaltje typen :).
    Ik lees eigenlijk elke dag wel mee hoor! Alleen de tijd en zin ontbreekt een beetje om te reageren.
    Het gaat hier verder prima, we zijn gezond (zo nu en dan een verkoudheidje) en we vermaken ons prima... Wel eens een dipje hier en daar, maar niet echt noemenswaardig...
    Vrij saai hier dus :p.

Alle jarigen van de afgelopen tijd, van harte gefeliciteerd!!! Ik geniet van alle foto's van taarten en mooie kindjes!! Onze februari kids zijn allemaal goed gelukt :D. Ze zijn prachtig!

Zoals ik al zei is mijn reageer-zin op een erg laag pitje, maar dat neemt niet weg dat ik zeer zeker met jullie allemaal meeleef!
    Ik heb gewoon weinig inspiratie :).
    Dus hier laat ik het dan ook maar weer bij! Ik lees trouw mee en binnenkort ben ik vast wel weer wat actiever!

Voor iedereen een dikke knuffel!!!
    X

13. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oh... was ik vanmorgen ook betrapt.. door wen!!
    goeiemorgen! (het mag nog net..)

hahaha..
    ik lees vaak kleine stukjes mee..
    tis een beetje druk nu met de kids... alsof er storm op komst is.. onee.. het stormt al een beetje.. (zou het 'm dat zijn!!)

Ik lees hier ook trouw mee.. maar vaak geen tijd om te reageren!!

zo een lekker broodje naar binnen werken.. jammie!!

14. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh,

Druk hier. Straks naar Yankee Doodle (bekend?) met de schoonfamilie. Hoera;) Mijn ouders passen op Timme dus die breng ik straks weg.

Mijn weekenden worden steeds beter nou ik richting de 30 ga.. Gisteren bij amateurtoneel geweest in een dorpshuis in een vaag plaatje in grunn, toneel was ook in het gronings. My god, het was te erg. Hilarisch:D

Oe, moet nu opschieten. Fijne zondag allemaal!

15. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    wen heerlijk toch, verven blijft leuk en zeker als ze zo'n vrolijk hoofd erbij heeft. Ilse heeft geen glijbaan, zal over twee/ drie weken als we met meeste klaar zijn nog eens foto's neerzetten van hun kamers.

weer terug van ballorig, was weer leuk ilse mag even dora kijken op ons bed, hoop dat ze even een uurtje slaapt, ze is zo moe, esmee ook op bed dus vlug een bakkie thee en dan behang afmaken.

thirza nog gefeliciteerd

16. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    MARIJN nog van harte gefeliciteerd!! Met zo'n mooie taart kon je verjaardag niet meer stuk! Veel plezier vandaag nog!

@Ichtus, langskomen zat er niet in ivm mijn vriendin die kwam logeren.

17. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    MEETING NIEUWS!

Nog even voor wie het gemist heeft. Voorstel is om in april te meeten ergens in het midden des lands.
    Als iedereen die hier aan mee wil doen zijn e-mail adres pb't ga ik via datumprikker.nl een afspraak regelen met jullie.

18. supermummy

supermummy Niet meer actief

MarIjN van Harte!!!!!! Veel plezier en lekker van je mooie bumba taart snoepen!!!!

19. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    yeah behang voor de kamer van esmee zit er helemaal op. Zolder muur is voor de helft geverft. Heb eindelijk een beetje het idee dat alles nog voor de bevalling af komt

20. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Hello!

Deel Deze Pagina