februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Viv kan geen kwaad meer op deze leeftijd zou er ook iets opsmeren wat uitdroogd vindt sudocreme ook het juiste daarvoor

@Boontje zeer leuke foto,s met die knipoog liefffff

@Debie heb je gemaild

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    goedemorgen, hier nog steeds ziek :( Blegh!!! Ik heb me bed nou wel gezien zeg maar!

3. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Morgen,

Vervelend Ariel, hopelijk snel beter.

Hier vakantie. Kids zijn naar het kdv en ik ga straks maar even verven, denk deze week al het verfwerk klaar. Verder lekker een aflevering vampire diaries kijken en huis aan kant krijgen. In de kinderkamers ligt gewoon een laag stof van jewelste door het schuurwerk van de muren voor we konden behangen. Dus veel te doen.

4. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    jeetje, als ik naar mijn banner kijk denk ik pffff gaat wel heel snel deze keer de zwangerschap en moeten nog zoveel

5. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik vond het bij Noah al zoooo veel sneller gaan de zwangerschap dan bij Rosalie! En nou met 2 kids heb je het helemaal druk natuurlijk!

6. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!

Beterschap Ariel!

Lekker Debie, een dagje de kids naar het kdv, zodat jij kunt opschieten in huis! Met je zwangerschap ben je gewoon al over de helft joh, schiet echt al op:)

Hier zijn de kids weer naar school (doet een klein vreugdedansje) Ze hadden er gelukkig weer zin in. Vanmiddag heeft Stijn zijn examen van typeles. Ben benieuwd, want zoveel heeft hij niet geoefend;)
    Vandaag moet ik nog:urenstaat maken voor het bedrijf, naar schoolzwemmen van Eva gaan kijken, boodschappen doen, huis schoonmaken, begin maken met collecteren voor het reumafonds, was opvouwen enz. En dan is Sofie ook nog erg claimend vandaag. Als ik maar naar de keuken ga staat ze in de woonkamer al te piepen: je laat me alleeeeen;) Ach, het wordt vanzelf weer 19 uur;)

7. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hi!

Ariel, beterschap... ziek zijn sucks!

Meiske, succes met de dag doorkomen... poeh en ik kijk er al tegenop dat ik boodschappen moet doen straks... :)

Debie, idd al weer 24 weken, wow! Jij ook al zon druk dagje...

Hmmm... misschien moet ik ook eens iets gaan doen! Laat ik de zolder op gaan ruimen nu Fenne op school is... zou wel een goed idee zijn... heb ik daar zin in?... nee... moet het nodig gebeuren... ja... hmmm... 1, 2, 3 OPSTAAN!!

8. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Ik kom even langs racen.. moet eigenlijk aan t werk..

ik plaats het nog maar even en van de week nog een of twee keer...

Meeting nieuws!!!!

In april willen we meeten in het midden des lands. PB mij je e-mail adres en je ontvangt binnenkort een mailtje van datumprikker.nl. Beantwoord die z.s.m. en dan kijken we wanneer de meesten kunnen en maken we de afspraak rond.

Tot nu toe heb ik 10 aanmeldingen, leuk!

9. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Zo.. en nu aan de gang. Ik maak een heeeeeeeeeeeele lange werkdag. Kan ik morgen met een vriendin lunchen in haar dorp.

10. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Goedemorgen allemaal.

Ariel beterschap!

Debie lekker dat ze op het kdv zijn kun je lekker je gangetje gaan vandaag.

Meiske kids weer na school,lekker he. Hier moeten ze nog een week en hebben as Vrijdag vakantie.

Joma een hele fijne vakantie!!!

Hier nog steeds niet lekker heb echt nog veel pijn. Dus ook hier thuis en niet gaan werken. Hubbie belde vanmorgen of Keano al wakker was. Euh ja hoezo? Nou kleed hem maar aan want ik kom hem halen. Halen hoezo? Nou hij mag mee werken,hubbie is koerier en had een ritje na Duitsland. Fijn dan kan ik rustig aan doen. De boys zijn na school die komen na 12uur weer ff thuis.

Ik heb besloten nu eens goed op te knappen en dan pas weer te gaan werken. Zondag begint hier de optocht waar we in mee lopen en dan wil ik wel heel graag mee. Dus ik blijf lekker binnen.

11. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh,

Ariel en Lianda ziekjes, blegh! Beterschap meiden. Lekker uitzieken.

Wen al op de zolder bezig?

En Debie ook al flink bezig, goed man. En je zwangerschap gaat idd heeel snel!

Ik heb prachtige foto's van Tessa gezien. Wat een heerlijk meisje toch! Ze is echt van de details enzo he? Ik bedoel dat ze het leuk vindt om echt geconcentreerd met iets bezig te zijn. Leuk om te zien.

Meiske, lekker de kids weer naar school. Kan me helemaal voorstellen dat dat heerlijk is. Ik zat laatste te bedenken.. Over een paar jaar gaan beide kids naar school en stel ik werk dan nog 3 dagen. Dan heb ik gewoon 2 dagen vrij??:$ Of anderhalve dag dan, want vrijdagmiddag en woensdagmiddag zijn ze vrij.
    Maf idee;) Wel een lekker idee:D

Ik las op hyves dat Mrijn jarig is of is geweest? Van harte meid!

Meeting: Midden van het land.. Moet ik dan aan omgeving Utrecht denken? Vind ik wel een pokkeneind rijden hoor. Misschien wacht ik de housewarming van Boontje wel even af;)

Lune is op het kdv, Jeroen heeft haar vanochtend gebracht zodat we geen drama's weer hebben want Timme is weer een paar uurtjes wennen nu. Heb hem net gebracht en haal hem om 12u weer op. Donderdag gaat hij voor het eerst de hele dag, gelukkig ben ik dan aan het werk.

Gisteren was leuk! We zijn dus bij Yankee Doodle geweest met de schoonfamilie. Lune heeft zich uitstekend vermaakt met haar nichtje die 3 maandjes jonger is. Dat zijn echt 2 trutjes samen, erg leuk om te zien. Het eten was redelijk, heb wel vet gegeten dus ben nu nog een beetje misselijk maar ach, dat was het wel waard. Vooral de chocomousse was lekker, mmm.
    Mijn ouders hebben op Timme gepast, dat ging prima. Toen we gisteravond thuis kwamen waren ze hier ook al en ging Timme net naar bed. Zowel Timme als Lune zijn vannacht wel een paar keer wakker geweest, balen. Maar uiteindelijk werd Timme pas om half 7 en Lune om 7 uur wakker. Fijn.

Ik ga even puinruimen hier, heb nu even tijd. En nog even een sollicitatiebrief uitprinten.

12. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Jammer Maja dat je niet "even" naar Houten/Utrecht omgeving rijdt! ;)

We gingen toch ook nog een keer in de buurt van Ichy meeten??? En indd House Warming bij Bones lijkt me super!

13. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Goedemorgen!

14. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Goedemorgen Boney!

15. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mogguh Boner! eh.. Bones:D

Ok, Apeldoorn vind ik te doen heb ik net besloten met Wen:D Heb Mom al een pbtje gestuurd.

NU puinruimen.

16. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ok, Apeldoorn is vanuit hier ook best te doen. Als ik kan meerijden of als ik Vin heeeeeeeeel lief aankijk! Met het OV ga ik het niet eens proberen haha :D

17. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hmm, Apeldoorn is weer zo ver rijden vanaf hier;)

Wen al op zolder?

Lianda, beterschap. Fijn dat je even zonder kinderen zit nu!

Gaat Lune een drama maken als ze ziet dat Timme ook naar het kdv gaat Maja? Heb je al zin om te gaan werken?

Sofie komt eraan met een boekje, dus ben weer weg!

18. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Mom moet maar bekijken welke plaats de voorkeur heeft van de meeste mensen;)

Meiske, geen idee of Lune een drama gaat maken. Ze ziet Timme in principe niet, zij zit op een groep boven en hij beneden.

En nu ga ik was opvouwen.

19. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Roos vindt het trouwens prachtig dat Noah ook op het KDV zit. Iedere keer als ze gaat plassen dan gaat ze even kijken wat dr broertje aan het doen is en dan geeft ze een kus en een knuffel :D Zo schattig!

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    wij zijn nu onderweg naar de vakantie fijne week alle zieke beterschap..

Deel Deze Pagina