februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Guttegut, ik vind mezelf zó zielig.. Lig met barstende koppijn en mega buikpijn in bed met een kruikje op mn buikje. Tof, ongesteld zijn. Voel me zwaar belabberd.Hoop dat die nuvaring gaat bevallen. Nou, klaar. Zeurderd. Ik kom morgen weer kletsen, beloofd.

2. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Ik kom ook nog even langs vandaag. Net snel alles bijgelezen, maar nu staat mijn hoofd er eventjes niet naar om te reageren.
    Vanavond heb ik met mijn vader en moeder op de hap gezeten. Mijn moeder durft niet meer in het donker te rijden, dus had ze mij gebeld. Twee weken geleden is bij mijn vader zijn galblaas eruit gehaald en nu had hij weer een aanval. Gisteren en een paar dagen geleden ook al. Ik ben gelijk er heen gegaan. Gelukkig wonen ze maar 1 dorp verderop. Ik ben erg geschrokken van mijn vader. Hij zag grauw en wit en zweette enorm. Omdat de dienstdoende arts net visites ging rijden, moest hij nog maar een uur thuis wachten en dan naar de hap komen...Ik heb mijn moeder de wijze raad gegeven om de volgende keer gewoon 112 te bellen. Maar goed, toen we eenmaal op de hap waren (de arts was weer dat lekkere ding die er was toen ik met Eva voor haar blaasontsteking daar ook was:p) was hij gelijk aan de beurt. Hij is met een zetpil weer naar huis gestuurd. De pijn moet gewoon zakken. Waarschijnlijk zit er nog wat galrommel in de galleiders (of zoiets) en dat geeft de pijn.
    Ik ga zo lekker slapen. Doeidoei

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    zo weer een nieuwe zie ik..

Alle jarigen (die ik gemist heb..) GEFELICITEERD JOPPEN EN JETTEN!!!

verder niet zoveel aan t meemaken..

kom morgen evn goed bijlezen en kletsen...

TIS VAKANTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE....

koes koes

4. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hai!

Meiske, wat naar... Hopelijk voelt je vader zich snel beter!

Leuke foto's MOM!! Coole taart ook!

Hier een topverjaardag gehad! Fenne was helemaal door het dolle heen, vond alles prachtig... Vooral de aandacht, zo cute!

Morgen foto's!

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    :D

21
    Tessa

23
    Fenne

25
    Rosanne 2010

26
    Marijn

Maart

1
    Mike

7
    Samantha

8
    Sara

6. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Even snel nog, ik wil naar bed.
    We hebben hele lange, maar vooral gezellige dagen achter de rug. Veel te laat gaan slapen steeds door te gezellige loge's die te lang wilden opblijven en te veel wijn wilden :D
    Gisteren een super gezellige verjaardag gehad. Tessa Straalde. Ze is goed verwend. Ze was wel helemaal kapot gisteravond. Om half 5 is ze zelf naar boven gegaan en in bed gaan liggen. Binnen 3 min. was ze KO! Heb ze om half 7 weer wakker gemaakt omdat we patatjes gingen eten. Ze mocht uiteraard wat langer opblijven. Het ging allemaal heel goed.
    Begin van de middag vandaag de laatste loge's weg gegaan en de rest van de dag niks meer gedaan als lekker gespeeld met al die mooie kado's.
    Morgen (of eigenlijk vandaag al) is ze echt jarig. Ze krijg van ons nog een kadootje en we gaan morgenmiddag naar de dierentuin. Opa en oma komen nog even om de koffie en er komt een vriendinnetje met haar papa koffie drinken.

3 jaar geleden zat ik hier ook. Niet wetende dat ik binnen 12u een kind zou hebben.
    Ik deed mee aan de vollemaansbevalmarathon. Ik was ook degene die hem won!

Fenne ook een leuk feestje gehad vandaag? Hoe vond ze de taart?

7. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Leuke banner heb ik ;) Haha, staat grappig.

8. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Van harte lieve Tessa! Fijn om te lezen dat jij en Fenne een leuke verjaardag hebben gehad. Ik ben benieuwd naar de update van je blog (of komen daar geen foto's op?) en uiteraard ook naar de foto's van Fenne haar nieuwe kamer!

Julia is ook gruwelijk verwend het weekend. Zaterdag was het echt in een keer stikdruk! Om 15u zat het huis vol met 11 kinderen en 20 volwassenen. Julia heb ik amper meer gezien, die was met de andere kinderen cadeau's aan het uitpakken, die had daar haar handen vol aan:D
    Gister kwam mijn vader en strief nog, mijn zusje met kinderen en de oppas en haar man. was toch ook nog druk en gezellig. Nu weer over tot de orde van de dag. Ook lekker hoor!

9. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Tessa, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wat heerlijk dat je zo'n leuke dag hebt gehad!

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Haha, arme Tessa kroop dus zelf haar bed in:D Geweldig! Zie ik Lune nog niet doen.. Ja, laatst een keer tegen 18u toen we thuiskwamen van een middagje schoonfamilie. Wou ze graag naar bed en ging heel zielig bij de deur staan. Na een poosje.. 'mama, ik kan niet alleen...'
    Gussie;)

Fenne ook al zo'n leuke dag gehad, super zeg! Ben heel benieuwd naar de foto's.

En Julia ook al zo verwend. Sjonge, die dametjes hebben wel het weekend van het jaar gehad he? Super:)

Meiske, wat schrikken! Niet fijn om je vader zo te zien.. Kan hij dit nu vaker verwachten dan? Lijkt me niet fijn..

Ik vond mezelf trouwens niet echt zielig, dat snappen jullie toch wel?:D Jeroen wel, die heeft me nog een nieuwe kruik gemaakt.

Zowel Timme als Lune zijn 1x wakker geweest vannacht. Is te overzien:)

Lune wordt over een half uurtje opgehaald door m'n mams en naar het kdv gebracht en ik ga brieven schrijven en als het niet zo heel koud is even met Timme aan de wandel.

11. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Tessa gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

12. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
    Bekijk bijlage 131841

Bryan mocht zaterdag mee naar de paardjes, mijn vriendin heeft zelfs pony voor hem opgezadeld maar alleen dat durfde hij toch niet hahaha

13. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
  14. vivi

vivi VIP lid

3 mrt 2007
    10.569
    0
    0
  15. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen

Tessa gefeliciteerd met je 3de verjaardag!!
    Boney en Peter ook gefeliciteerd met jullie dochter!
    Zo te lezen was het een geslaagd weekend:)

Julia heeft ook een leuk verjaardagsfeest gehad las ik:)

En Fenne natuurlijk ook! Wat vindt ze van haar nieuwe kamer?

Vivi, ik vind de tweede het leukst.
    Leuke foto van Bryan op de pony:)

Maja, fijn dat Lune en Timme goed hebben geslapen. Succes met de brieven;)

Hier een kutnacht gehad. Om half 2 ging bij Sofie de rookmelder af. En aangezien alle rookmelders hier in huis met elkaar in verbinding staan, gingen ze dus allemaal piepen. Wat een herrie. Kids sliepen rustig door:$ Piet heeft bij die van Sofie de batterij eruit gehaald (ding gaar raar doen als ie bijna leeg is). Daarna weer gaan slapen.
    Om 5.15 waren Kas en Eva al wakker. Kas mocht vannacht bij Eva logeren. Dat doen we dus niet weer. Om half 6 heb ik ze naar beneden gestuurd. Zoek het maar uit. Ik wilde nog slapen. Stijn en Sofie zijn wakker geworden van hun broer en zus en nu zijn ze allemaal chagrijnig;) Vooral Stijn op het moment. Hij wil NU graag op de computer. Jammer joh, nog even wachten:D
    Ik ga zo maar eens als een tornado door het huis. Geen zin in, maar moet toch gebeuren. Daarna duimen dat het snel half 7 is. Dan kunnen de chaggies naar bed:D

16. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Dat logeren was dus niet zo geslaagd Meiske:D Vinden ze dat leuk, bij elkaar slapen? Kan me niet herinneren dat mijn broer en ik dat vroeger ook deden. Maar wij vonden elkaar ook niet zo leuk, altijd ruzie:D Pas toen we beide naar de middelbare school gingen, gingen we elkaar een beetje waarderen.
    En wat vreemd van die rookmelder:( Lekker dan, schrik je je rot.

Vivi, ik vind de 2e laars veel mooier.

17. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    tessa van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

En julia en Fenne natuurlijk ook nog!

en mocht ik nog meer kiddies vergeten zijn.. ook van harte gefeliciflapstaart!!

Leuk om te lezen hoe de kids de verjaardagen beleven! Geweldig! Ze snappen het nu ook echt.. ik sta er soms echt van te kijken!

18. sizzel

sizzel VIP lid

26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    oh.. meiske.. hier ook een keer gehad met de rookmelder.. 03.30 uur.. fijne tijden altijd he..

blijkt dus dat je rookmelders eigenlijk 1x in de maand schoon moet maken.. stof eruit moet halen. Anders kunnen ze daarop reageren door af te gaan..
    was dus bij ons het geval... (na de verbouwing nooit schoongemaakt.. moet je nagaan met al dat stof.. whahahaha)
    Daarna zo af en toe schoongemaakt en tis nooit meer gebeurd..

19. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hooooi!

Tessa, gefeliciteerd met je verjaardag!!

Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad Boney... en natuurlijk ook een geslaagde verjaardag voor Julia, super!

Hier ook enorm leuke dag gehad...

Zal even wat fotos plaatsen... merk dat ik veel dingen gefilmd heb en dus vergeten ben er ook fotos van te maken... ;)

20. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    De reactie van Fenne op haar kamertje:

Fenne: Joepie!
    Wij: wat zie je allemaal dat nieuw is?
    Fenne: Ballonnen!!! :D

Maar uiteindelijk: Dit is echt de perfecte kamer! Dank je wel mama en papa!

Deel Deze Pagina