februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    :d :d :d :d ;)

2. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Het komt uit Australie en op deze manier willen we het gebruik van wasbare luiers onder de aandacht brengen. De pers en media wordt ook gewaarschuwd, dus het wordt hopelijk wel wat!

3. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Wat was jou site nou ook al weer? Ik dacht dat ik hem in m'n favorieten had, maar ik kan hem niet meer vinden.

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Een oefenbroekje? Dat zijn gewoon optrekbroekjes van katoen met een waterdichte laag erover met leuke printjes. Misschien als een speciaal onderbroekje brengen en niet als luier?

5. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Boney, zijn van die luieronderbroekjes misschien een optie?
    Ze is er duidelijk nog niet aan toe om 's nachts zonder luier te slapen.

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
  7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    vind het een goed streven debora. Maar blijf toch echt de weggooi pampers gebruiken, het idee van nog meer wasgoed :$

Maja idd misschien meer je eigen gevoel, weet nog dat we met ilse voor de intake gingen op het kdv, precies het gevoel wat jij omschrijft, achterbuurt, aso volk, armoedig gebouw, speelgoed, slaapzakken vaal enz enz. Dat gevoel is nooit helemaal weggegaan maar zowel ilse als esmee hebben het ontzettend naar hun zin, dus hopelijk lune ook.

boney en een ander merk en dan broekjes???? Kan ik ilse wel mee ompraten dat ze speciaal voor 's nachts zijn en voor hele grote meisjes.

8. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ze heeft geen luier meer om maar een luierbroekje.
    Thanks debora, ik zal me er eens in gaan verdiepen.

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    En het gekke is dat toen ze nog een luierbroekje droeg het 9 van de 10x droog was 's morgens. :(

10. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ik vind die oefenbroekjes trouwens wel erg grappig debora.

11. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    ilse heeft tegenwoordig ook vrijwel droge luiers 's ochtends en gaat dan gelijk op de wc echter de rest van de dag heeft ze er totaal geen zin in. terwijl ze de poep in haar luier wel vies vind. Hoop zo dat ze overdag zindelijk is als de baby er straks is.

12. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    zo, ga weer door, kamers van de meiden even stofzuigen en schoonpoetsen, meeste van onze rommel is eruit en de badkamer dan zijn we weer een heel eind.

13. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Valt reuze mee moet ik zeggen, van dat wasgoed.

Ben blij dat ik mijn kindjes afzet op een plek waar ik echt een goed gevoel over heb!

14. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Je staat niet bij de bovenste 10 van google debora. Als ik google op wasbare luiers dan.

Maar hoe werkt dat zo'n oefenbroekje? Wat doe je daar onder?

Ik ben weg. antivirus geeft melding en wil graag opnieuw opstarten.
    Tot later

15. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Kan nog aan andere merken/ kleuren voor je komen mocht het nodig zijn ;)

Gek he dat ze wel droog zijn met broekje. Misschien de zekerheid die ze vertrouwen geeft.

Finn heeft 's ochtends een superdikke plasluier en die zit daar echt niet mee. Wil niet eens een schone om ofzo

16. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Nee klopt ben nog bezig met Google voor een advertentie plaats, en het moet zich een beetje opbouwen he: hoe vaker de site bezocht wordt hoe hoger hij in de lijst komt. Toch heb ik aardig wat bestellingen ;)

Je doet er niks onder: het broekje is gemaakt van een buitenste laag PULL die ademend is, maar waterdicht. aan de binnenkant zit katoen. Genoeg om een grote plas op te vangen, maar ze voelen wel de nattigheid: stimuleert dus wel het naar de wc gaan. Het kan geen 5 plasjes houden zoals een luier dat kan.

17. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ben er weer ;)

Maar als Tessa dus een flinke plas doet blijft haar bedje droog? Maar ze voelt dus wel nattigheid. Dat is natuurlijk beter dan zo'n droog aanvoelende pamper.

Hmmm, ik zal het eens in de groep gooien.

18. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Precies ;)

19. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Ohhhh Debora.. ik wil ook foto's!!!

Meeting: ok, dit kan ik nooit goed doen voor iedereen, dus ik heb besloten daarom maar gewoon een knoop door te hakken. Ik noemde al dat ik er naar nijg het noorden iets meer tegemoed te komen, omdat voor diegenen het meeten tot nu toe het lastigst is geweest. Bij deze kies ik democratisch in mijn eentje voor APELDOORN. Als het je lukt, is het mooi, en wat je niet ziet zitten, zie je niet zitten. Ik stel dan ook voor om hier heen te gaan: http://www.kinderparadijsmalkenschoten.nl/openingstijden-tarieven/ je kan daar binnen en buiten zitten.

Een stuk duurder alternatief is de apenheul, maar dat zou ook nog kunnen.

Ik probeer donderdag of vrijdag de datumprikker mail de deur uit te doen. Ben even erg druk met lunchen, werken, diner, voorlichting nieuwe school elena, etc. Dus eerder lukt niet.

Zo, de kogel is door de kerk, ik weet dat ik hier ook mensen mee teleurstel, het spijt me, maar er valt gewoon niet iets te regelen waarvan een ieder de afstand ziet zitten. Niettemin blijf ik hopen dat zoveel mogelijk toch komen, want het lijkt me reuze gezellig!

Daarom geef ik iedereen bij deze nog even een cyber knuffel

20. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle
    Debora, nog even een vraagje.. maakte jij nou ook dekbedovertrekken? Ik kan maar geen passende vinden voor Elena.

Deel Deze Pagina