februari mama's 2008 deel 7

Discussie in 'De mama's' gestart door Luckymom, 19 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luckymom

Luckymom Fanatiek lid

21 apr 2007
    3.869
    0
    0
    Groepleidster Jeugdhulpverlening
    Zwolle

Wat hier ook werkte was een onderbroekje onder het luierbroekje. Dan merkte ze beter dat ze nat en dus vies was.

2. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Kijk! handig zo´n forum. Thanks mom. Dat vind ik ook een goede tip. Al geloof ik niet dat Tessa nog een luier om wil ;)

3. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Yep wil ik best voor je doen

Enne ik vind Apeldoorn prima: wij zijn reizen gewend en ik ga ook best naar Groningen als het moet ;)

4. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja dat werkt precies zo als de broekjes waar ik het over had ;)

5. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    gsxa tessa tessa
    papa mama

6. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    lukt het tessa?

7. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    mom bij deze zeg ik af, ik kan gewoonweg geen 2 uur rijden heen en terug zo ver in de zwangerschap en met twee kids.

zo, boven is schoon. Manlief zei net dat hij morgen ochtend ook vrij neemt, kunnen we vloerbedekking voor esmee haar kamer bestellen, samen naar de vk en daarna de kast bij ikea halen. Wordt dezelfde als wen heeft voor fenne. Nu lekker even douchen

8. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    nee logisch debie als je hoogzwanger bent!

9. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Meid, ik geef je groot gelijk. En ik denk ook dat niemand 'boos' is daarom. Het is gewoon onmogelijk om het voor iedereen goed te doen. Dat kan ook niet als iedereen door het hele land verspreid woont. Het ligt een beetje aan de datum, wij gaan nog een week weg in april, maar als ik kan dan kom ik! Het is voor mij ruim een uur rijden.

10. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Debie, heel logisch. En ook dat neemt niemand je kwalijk. Ik had het zelfde gedaan in jou geval ;)

11. debora21

debora21 VIP lid

4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    oh ja boney: normaal heb ik alles op voorraad maar dit zijn nu net de producten die ik nieuw binnen krijg, vandaar ;)

12. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ik vind Apeldoorn wel te doen. Is nog anderhalf uur rijden maar dat is te overzien. Ligt wel een beetje aan de datum, heb veel verjaardagen in April.

Lune vond de psz redelijk. Eerst zei ze dat ze het wel leuk vond, daarna dat de kindjes niet leuk waren maar juf wel en toen ik later zei dat ze vrijdag weer naar school mag zei ze dat ze dat niet wil, dat ze het niet leuk vindt. Hmm.

Boney, Lune wou laatst ook zonder luier want 'ik ben toch al een grote meid!' maar ze blijft ook niet droog. Gelukkig wil zij nog wel een luier om. Kan je niet met haar afspreken dat als ze een paar keer droog gebleven is (met luier) dat ze dan zonder luier mag proberen? En anders is een luierbroekje idd ook een goed idee.

Lune en Timme hebben beide niet geslapen:( Lune wil altijd slapen 's middags maar net nu niet. Snap er niks van. Ze doet ook niet heel moe aan.
    We gaan zo even naar de buuf.

13. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Die speeltuin/kinderboerderij ziet er leuk uit Mom:) Sofie vindt Binky nu al leuk (heb even het filmpje met haar bekeken)
    Het is voor mij ook een heel eind rijden, maar ik kom wel!
    3333333333332222222136233333333 zoals jullie zien is Sofie meer van de cijfertjes;)

Zo, het collecteren zit er weer op. Sporadisch werd de deur open gedaan (zie ik er dan zo angstaanjagend uit:() Je ziet dan gewoon iemand binnen zitte hè! Maar goed, ik heb mijn plicht weer gedaan.

14. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    meiske knap hoor, 4 kids en dan nog langs de deuren. Moet wel zeggen dat ik hier ook weleens commentaar krijg dat ze ons zien en wij niet opendoen, maar de bel is te zacht, mensen die hier vaker komen weten dat en kloppen op het raam. En waarom we er niets aan doen? Vind het wel lekker rustig zo.

15. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Carpoolen? Ik be een kilometervreter dus draai mijn hand niet om voor Grun oid:D

16. debie

debie VIP lid

5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    hmmm maja moeilijk dus. Zou het wel nog een aantal keer proberen, misschien vind ze het dan wel leuk maar dan wel duidelijk afspreken dat als het niet gaat de juf naar huis belt.

17. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik heb een hekel aan collecteren, maar omdat ik het top vind dat anderen wel die moeite nemen, geef ik altijd wel gul! Afkopen van schuldgevoel nemen ze dat, geloof ik.

18. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kijk, dat is nou het beste idee van Nederland:D

Zo, weer thuis van de kids ophalen. Kas en Stijn zijn bij vriendjes spelen. Dus alleen de meiden thuis. Kan dat niet elke dag?:)
    Eva gymt tegenwoordig op dinsdag van 16.30 tot 17.30. Handig is anders. We eten vandaag dus pas om 17.45. Dat is te laat om het nog gezellig te houden. We eten patatjes, dat verbetert de sfeer aan tafel iets;) Volgende week wil ik gewoon om 16.45 eten. Dan kan Eva nog eten als ze thuis komt.
    Sofie wil nog iets typen:
    3 3333333333333333cccgggy gy jujkhjvfsvcsgbbghhfsg sofie

19. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb er nu ook een hekel aan:p Doe het volgend jaar echt niet meer hoor. Kwam bij iemand die wel de deur open deed, geeft ze wel 10 cent:$;) Ik denk dat ik nu 15 euro in mijn bus heb. Nou ja, beter iets dan niets:D

20. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Gênant! Je kunt nooit bij iemand in de portemonnee kijken, maar 10 cent...

Eten jullie normaal al zo vroeg? Wij hebben nu 18u in ons systeem zitten, maar dat vind ik al vroeg hoor. Ik moet wel zeggen dat Julia dan eenpaar keer per week wel zo moe is dat ze niet goed eet, maar vroeger haal ik echt niet en dan verga ik om 10u alweer van de honger.

Deel Deze Pagina